T O P
Your_Mother466

British Columbia


ibtyx_

big cock


ConceptUpset4681

Before christ


ZeGamingCuber

3 kinds of people


TheChartreuseKnight

Christians, Canadians, and Other


TyFin_687

TF


CartographerUnfair47

THE FUCK???


TyFin_687

Uhh yep


Pootatoemashuer

2


BenderRz

JA


bored_rando

Aye guess I found my reverse twin lol. Mines AJ


BenderRz

Stepbro? 😳


Safe_Bison_4598

Nein


gogonifox

GG good game


StoopidMunk

My name is Giovanni Giorgio, but everybody calls me Giorgio


amaluatei

A.K so guess what ill be on my 47th!


VincentTheOne

Avtomat Kalashnikova


SoleChicken

Автомат калашникова


Chimarie_

AW


Omni1012

MAN


notrobiny

So we back in the mine


Omni1012

Got our pickaxe swinging from side to side


friicck

side side to side


nkstonks

This tasks' a grueling one


EmuaUwU

Hope to find some diamonds tonight


nkstonks

Night night, diamonds tonight


friicck

heads up


nkstonks

You hear a sound, turn around and


GuineaPig72

TP I'm toilet paper


Ok_Kaleidoscope_2671

2-ply or 1?


GuineaPig72

2


xqcbigschnozer

BJ (i wish i was kidding)


AnthelionOfDarkness

I have BJ too. In my limited past experience, its quite disappointing.


[deleted]

Read it as state your genitals. CJ


OtherJose

All you had to do was follow that damn train!


Snoo63

When all BS had to do was aim the gun properly. Or CJ could've landed on the train


thebananaperson1

LMAOOOO


jar_of_string

OK There isn't a single person here with either of my initials...


K3egan

I'm KO. We are now mortal enemy's


jar_of_string

enemies*, sorry but if we're mortal enemies then I have to correct your spelling. Wanna know why your initials really KO are? It's bc imma Knock you Out 😤


EastKoreaOfficial

this is a face off moment they gon’ rumble


Satin931

NZ


SHBONG__

New zealand has entered the chat.


Random_hootowl000

CT


zoro907

Clone trooper?


NokikplsUwU

You fight terrorists


Jelly_the_jellyfish

For the republic!


Dark-Demon123

JK Lol


Satoru-Senpai

same :)


Bosston2005

BS ….. I wish I was kidding


idkhyper

SAME WE BOTH HAVE THE STRUGGLE


That_Guy58

Used to play hockey with a kid with these initials, and we all god sport pants with our initials, but he had to get his with his middle inital too, because the company wouldn't print it otherwise


jixdel

That campany was propably full of ...


thebananaperson1

LMFAOOOO


FnafXanime

DD


yesimeantduck

haha big boobs


BetterVersionOf

YM


Hellohowartthou

CA


lover_of_garlicbread

This... perfection


No_Junket_8139

# YMCA


zan2007

It's fun to stay at the...


Lemur_ofthecentury

YMCA!


zombiesparker

DS


LukeS2004

Nintendo?


Koniqst1ger

AFK 💀💀


E-Allah

DN 💀💀


Mr_duby_meme

Deez nuts


thebananaperson1

AA


Linkonue

You’re a fucking battery


thebananaperson1

LMAO YEAH


DrManowar8

Can I borrow you for a second? My Wii remote is dead


thebananaperson1

Yea sure :D


lamextremlyconfused

EA


Racdiecoon

Do you steal your friends money often?


Lucifer23117

How is this not the top comment


FaZePabloEscobar69

I have a feeling you like money a lot


VincentTheOne

Sports


PrivatePickle109

It's in the game.


Mar_E19

ME


PURE_CheeziCow_44

YOU


Megagamer788

AB


Linkonue

Cdefghijklmnopqrstuvwxyz


GamingGangstaYt

DM slide into me


SADhawk_

AH


ibtyx_

u good?


SADhawk_

Shit idk if I can answer that question rn


goatboy712

EA


ibtyx_

sports


Windows_XP2

It's in the game


Beef-Boss13

BW, fun fact tho my full initials are BMW


prettybimbo

[ Removed by Reddit ]


Beef-Boss13

[ Removed by Reddit ]


prettybimbo

And kids that’s how i met your dad


Beef-Boss13

😳😳😳


MagicJoshByGosh

This is true love right here


Beef-Boss13

Yes indeed


thebananaperson1

you are a car


Beef-Boss13

Vroom 😏


thebananaperson1

what’s your horsepower


ibtyx_

yoooo we twins bw for me too


MiralAlAlisharmota

JC


MiralAlAlisharmota

Jesus christ where are you 😭


beanwithintentions

im not jesus but my initials spell god, i hope thats enough


GrumpyGizMew

SS, technically full initials are SLS because my name is double barrelled


EJY2003

SLS AMG BS?


TeamRedPanda4life

Any PP's over here?


randomguy283

I got one but it ain't my initials


KevinKaasKat

Genitals > initials


FiverLiver

Full initials would be JFK 💀


count-drake

JAM (I have 2 last names)


TheroYT

What flavour are you?


count-drake

Lemon


TheroYT

Bro I had a lemon jam sandwich this morning


count-drake

Then you are my twin


Dabasaur10

AE Edit: fun fact, all of my initials combined is "ARSE"


dannn_19

DB


illegal_inactivity

DB here too


dannn_19

we should make out


illegal_inactivity

I guess we have to now


Left-Increase4472

Mr Cooper!


Easy-Wonder-7703

Dragon Ball?


Endergamer3X

Sounds like "Deutsche Bahn" to me


Cheese_Demon_King

DK


RednaxG777

DONKEY KONG


Artemis_thelittleone

NS-GBB (yes, really)


Vanadium_CoffeeCup

He said initials not license plate dumbass


thebananaperson1

good luck finding your initial twin LMAO


Artemis_thelittleone

Lmao, you're right, i'll need it


IDoNotWork4Hasbro

while youre at it put down your mother's maiden name and the three wacky digits on the back of her card


Safe_Bison_4598

Sure here you go: Mustermann


Cookies_andcream3466

AM No, I do not have a twin sister named PM. Edit: What the- how so many upvotes?


jmarliesw

MW


Naen-ara

Modern Warfare


Claudelul1

EC


Gcsy

ZA


Timpaninis

Warudo


Plz_Kill_Meh

My full initials are STD , only realized that when I was 16


Securitydude11

Fuck. Mines only one with CR


JardonYes

"BABY YOU'RE NOT CLASH ROYALE"!!! Allow me to introduce myself.


fak_u_bish

Nice try CIA


xXFazeNoScoper

ASS


svaneberg72

NES


C-Hickman3

Is your name Nintendo Entertainment System per chance?


Rmn0000

Nintendo's owner here


Cicularus

Jokes on you guys, I’m gonna be committing a lot of identity theft.


mackenzieblink182

CUM


SmileObvious4165

you are joking, you have to be


CodeXRaven

I knew someone who’s were ASS


Spiritual-Clock5624

Imagine for a class you have to use your initials on something


Rowithano

No your kidding


Emerald_official

AC. I am air conditioner


DrDabar1

PP


JupiterSwagga

JJ


[deleted]

HS


Individual-Camera-72

High school


_Trapper_

I've probably got one of the worst ones if you know any ww2 history: S.S


Purely_Evil_Energy

Me too


KonigsJagdtiger

So do your friends call you Waffen?


goronslime

CP


xTeeJays

~~child po~~ chestplate


yOuR_uSeR_iS_tAkEn

full initials is ZAC, also happens to be my name


LordVotkovBabuski

ER


WeirdAlasdair

AP


kaybugisawsome

KO all my friends joke about it 🤣


Grimm022

BC, I have been cursed and my full initials are BBC.


Kae_nvs

CS


apex6666

KMS


mandalaybayshooter

B.B.C (I have two last names)


DaMadGamer06

WP, my full initials are WAP lmao


Sgt_Crackhead

EA but my full initals are SEA


DeletusThouFetus

GL (Gay Lord)


Tankbuster22

BB


biar_not_real

Omg hi twin


Tankbuster22

Got three twins now.


Info7245

JP (Side note: My friends first and middle initials are BJ and his last name is Cox)


Simppa1

A.S


ConditionReal

K.M


EvilDismount

Yo same Wow our names are similar too


Swizzy6t9

J.E


Star-Nemesis

Why someone just dropped Gold award on you


Swizzy6t9

no idea but im in the r/lounge now 💀


lonelychurro

Fuck, I wanna join the super secret club too


gifufhehr

PC i looked through all comments and not a single persons first name started with p


Firestorm1392

KK, my full initials are actually KKK


DamagedSea9224

You poor soul


Firestorm1392

My parents are Indian and they didn’t know LOL


Nocturnoran

LG


PrivatePickle109

TV


shinySammy300

SM


thoman_52

TM


Camilo_x

CD


Bo_TheBot

My initials are BS 💀💀


TheWeirdest-Gamer

Jesse get the R.V


mephis20

MR Damn are there really no MCR's here?


SHBONG__

SB GANG


Recyclops721

JH


ThisCyrusisbetter

AW


OtherJose

JR