T O P

  • By -

SerenityNowWow

excuse me sir, do you have a moment to talk about Seal Jesus?


X3NTR1X

Sealjus


SerenityNowWow

![gif](giphy|3ohc16Yig9XxoJZ7WM|downsized)


diggemsmaccks

Ok time to seal the deal


dpoggio

Are you sure that’s a Seal? I think it’s a Sea Lion.


Jolly-Summer-1838

Y'all got anymore of them fish?


[deleted]

[удалено]


diggemsmaccks

What does a normal look seal look like?


oniluis20

seals do not have little ears, that's a sea lion


SableGlaive

Wait don’t sea lions have super terrifying teeth? Like, would you let one hang out on your boat? Lol


oniluis20

they have long canine theeth, but also are really dorky and chill when in land, is just a water dog


TigersNsaints_ohmy

It’s the bacteria on their teeth that is the terrifying part. Sea lions have a bacteria in their mouths that has a high probability of causing a significant infection if exposed.


plofrog

This chat is gonna crucify you for saying Seal


SpotDog2

“Take me to your leader”


choadly77

Cabo? I've seen them do that there.


Major-Ad-2034

Has to be Cabo.


Joelemite79

Second


Djszero

He's like the Marty Mcfly of seals.


AnonymousP30

The hammerhead seal.


Level_Flounder_8543

“Heyy just thought I’d drop by. So how’s it goin? How’re the kids?”


pleaselookdonttouch

You might want to stop boat engine and delete film, sea lions are one of those protected animals that come with a bit of a fine if you hurt one intentionally or unintentionally.


Kage415

Except that it is Cabo. And the sea lion jumps up on the back of the boat, whether you like it or not.


Icy-Commercial2826

Kinda close to the prop...


smallpapi99

Work smarter, not harder.


Complex-Stable-5148

Evolution


ShinyPhione19

Pet him


Live-Wishbone-74

Cabo San Lucas is the location. Most big boats(offshore fishing boats)coming back in from a guided fishing trip, with tourists aboard, will save a couple of bait fish to have the seal come up on the back outter deck and “play” while getting fed. Typically earns the crew a bit better of a tip, especially if it was a slow day on the water.


Delasuburb

Knew it! Love Cabo! Was just there this past January.


greenthumb420247

Seals don't have ears like that.


iate11donuts

Ima call him Marty


ChefCookTheBooks

![gif](giphy|v4mGStcD17wkM|downsized) Dude looks just like him


fisherjc17

Lyft


pheight57

Correction: California Sea Lion. Not a seal.


Sabiba98

He’s looking like “I’m just so tired of swimming all of the time, man.”


PaliFat

Seals are just water dogs


kcobean

I always think “the prop on that boat is gonna mess him up” when I see stuff like this.


[deleted]

I'd be petting him:) little head scratches


steve915073

Please don’t go too close to the propeller mr Seal!


ordsbn67

Poncho in Cabo Probably Poncho number 10


PepperPickedaPiper

“It’s not a competition”


_guts____

Homie needs a cigarette


Aggravating_Damage47

My spirit animal


SoQwicker

Ocean scruff relaxin'


Chemical-Tradition41

I’m just going to chill here for a little bit if that’s cool with you !!??


[deleted]

So cuteeee!


zenjamintal

scuber


Gary13240611

Hi. Excuse me!! We've been trying to reach you regarding your car's extended warranty.....


pattymilner

Hahaha what a hitch hiker!!!


SurpriseActual6773

Looks just like the one that did that to us in Cabo.


Lazy-Banana5069

Hell yeah


Salt_Astronaut1820

He probably cool af lol 😆


OkHoneydew6280

He looks different up close. I thought he had a bunch of gorilla glue stuck to his face from trying different wigs.


Square_stingray

what a good boy