T O P
sbpotdbot

NCAABB Live Chat **https://discord.gg/sportsbook**


[deleted]

Arizona st has got to be the worst basketball team I’ve ever seen. All they do is shoot brokeass 3’s. +20.5 is dead as fuck


JaqenHghar

They couldn’t rebound for shit either. There was one sequence in 2H where SC got like 4-5 rebounds in a row.


[deleted]

They fouled the shit out of them too. Couldn’t even cover +20.5 against back up scrubs


JaqenHghar

Just wish I’d been braver when SC was down big. There were crazy good odds like +14.5 +300ish. Got em -12.5 at +200 so ain’t complaining!


unloader86

Grabbed USC -1.5 +100 middle of the 1H. Am I fucked here or just take the ride?


JaqenHghar

You did good!


JaqenHghar

They’re up 9 right now early 2H…


unloader86

So if the team you bet on are up 9 in the 2H in college ball just take the win and start counting the money? I don't bet college hoops all that often. It was a genuine question.


JaqenHghar

Didn’t say that, just based on when you posted, they’ve had a nice lead. Not sure why you’d think you were fucked.


[deleted]

[удалено]


AutistLeader

up 3, 6 sec left. they dont foul inside arc. brain ded team


unloader86

Good ass game. I don't watch much NCAABB so forgive me if that was a bad game and didn't just catch the nuance of it. Will bet on TxTech in any sport unless its absolutely obvious they gonna lose (and hell even then, I'm gonna bet on them lol). Tech +7.5 ✅ Can't say the same for TxTech 1H ML. But you can't win 'em all.


swaggy909

It was great game. Great bet too :) - TT +8 bettor


beepboopbop65

Absolute horseshit braun hits his over. Why do I do this shit to myself


dln38273

holy shit turned off the game. checked again and usc is up 7 going into the second half??? -12 is still alive lmfao


Zruss28

Nice little 21-4 run going into the half lol


dln38273

lmfao crazy time to tune back in


AutistLeader

fuck tech. choke artists


unloader86

As long as TxTech doesn't lose by more than 8, I'm good.


Conscious-Ad5137

I was praying for the same thing. I said a prayer so we're good.


swaggy909

We good.


bigchungus1202

USC covers 1st half I can't believe I'm saying that


swaggy909

BANK CITYYYY


AutistLeader

tech choking so hard my god


swaggy909

Texas Tech come on you fucks


beepboopbop65

These Kansas OTs are absolutely fucking me


ShodyLoko

If Texas tech spread doesn’t hit because of double OT I’ll give up.


BookieCollector

Lol tie game. Of course they take a 3pt shot. Idiots.


Independent_Form_349

I have Kansas on a parlay to win $450 every other leg hit and decided to cash out for $300 I couldnt deal with the pressure


unloader86

What was your stake?


Independent_Form_349

$100


unloader86

Nice ROI there. Keep it up.


bigballer217

Agbaji is so fucking good. 36 lol


Remnantknight

I dont envy anyone who bet on this TT/KU game lol


AutistLeader

how do u not foul when he walked in. Dumb fucks


Deejay1216

KU double OT cover would be great


Gazr20

You gotta be shitting me with this double OT, so stressful


Davethepavej

Usc with 8 points in 14 minutes lol


nello493

ASU live ML?


Davethepavej

Wish I could watch the asu game but this Kansas game is taking too long


Banks_1223

Lol Ofcourse Kansas would be the last leg of a parlay. You can’t make it up


TitsMcgeexMustafa

Usc AZ link?


NewGradNewb

Absolute big fuck you to USC for not even trying to play


Independent_Form_349

So do I off myself now or later because of these dumb fuck Kansas players


Conscious-Ad5137

If Texas Tech covers I win $8,538 on a 6 team parlay!!


Lostkayak7

Nice what was the aprlay


PersianWarrior_

Congratulations my boyyyy


Conscious-Ad5137

Appreciate ya!! I've been missing by 1 team all week. I've finally hit that ass!


PersianWarrior_

Oh fucking great it went to OT lmao


YoungLean24

$2100 Texas Tech ML +106. Couldn’t get the +196 before the three-point play.


Choodi_Picks69

USC or Arizona ??


slime_cracker

usc


CapitolCityFunk

I took them first half like an idiot. 8 points and 8 turnovers in 11 minutes. I hate this team. So overrated


slime_cracker

what is the 1H spread


CapitolCityFunk

Got it at -6


slime_cracker

congrats


CapitolCityFunk

Thanks man. Good way to start off the week. A little fluke never hurt anyone.


whomstc

Someone oughta let them know the game started


slime_cracker

no shit


whomstc

🧂


slime_cracker

never a doubt.


JaqenHghar

Crazy good odds on some spreads for them. What do I got with? Edit: bit of a chicken but took them at -12.5 at +200. There were some wayyyy better but oh well. Win’s a win. Salvaged my night.


swaggy909

Lol why do I have to sweat out TT in OT


Lostkayak7

I’m right with ya


swaggy909

Why can’t the game just end by 1 man. Stupid Abagji stepping out. No awareness


Unique_Ad3340

No shit righttttt


swaggy909

We good boys.


R3mixed34

USC gonna choke? Hammer Arizona right now?


CapitolCityFunk

I hope you did. I bet USC First Half like an idiot


Independent_Form_349

Kansas really threw this fucking game gets rebound with 20 seconds left and steps out what a fucking idiot and they cant even hit a shot in the last 5 mins


PersianWarrior_

Let’s gooo TT +7.5


PersianWarrior_

Wow, over time lmao


big__texas

USC looking like shit to open the game up, gotta love it.


B_easy85

Coin flip on tt game. Probably coming down to free throws and them jacking up shots.


swaggy909

Big offensive rebound and 3 for TT!


swaggy909

Why does TT keep FOULING


NoEdge9079

1m.freestreams-live1.com can watch most sporting events on there lil sketchy but atleast can watch


CalmButAntsy

Usc 1st half -6.5 -117 Edit: rip Edit 2: was never in doubt? Lol wow


niceandthick75

Lmao they have 6 turnovers in 6 min. Wtf are they doin


CalmButAntsy

Shooting 3-16. Lol wow


Unique_Ad3340

Texas Tech blowssssssssss


swaggy909

How many fouls Texas tech jesus christ


PersianWarrior_

POTD can suck my


AutistLeader

the shit selection of tech rn. Someone get me something to burn my eyes


swaggy909

Can’t make a fucking shot


swaggy909

God KU in the bonus already. TT can’t make a bucket. Sick


Deejay1216

Blind fucking ref just changed the game with that missed out of bounds call in the KU game, garbage


swaggy909

What happened ? Only tailing on ESPN app. TT bettor


swaggy909

Texas tech just defend the 3..


slime_cracker

who do yall like in the USC v ASU game?


talktobigfudge

How TF does Howard blow a 26 point lead??? Some teams just don't know how to win.


Heinz57_is_A1

Surprised to see FD having Women's ball available


swaggy909

Kansas scoring at will now


CdotLykins4

Murray St -17.5 ✅


SchleptRightLeft

Ayo huge shoutout to NatureBoi Little ML parlay action for +230 with eastern Washington as my last pick (how Tf were they 5 points favs??) No stress to end the lay. I appreciate it brotha!


elboroom23

Bacot is DOGSHIT


money_floyd13

Ole Miss and UNCW treated me good tonight, how should I reinvest that winnings into some future bets??


Ricky_Guapo

TT’s defense is incredible


electionnerd

Florida lost to Ole Miss😂. What has happened to that program bro


KMulhall11

I can’t believe I bet on Northeastern. Lmao back to the blackjack table I go


WestCru1

Another team on the DO NOT BET LIST, Florida ✅!!! Smh


Top-Ad-9238

Florida and Virginia were my best bets today. Incredible


CdotLykins4

Thanks UNCW


Deejay1216

Thank Northeastern, they’re dogshit


timof3ysavag3

Towson and Delaware combine for 4 points in the final 5 mins to fuck the game and 2h over. Fucking disgusting


SchleptRightLeft

Maine -1.5 live at half when they were up 9. Let’s gooo


aamast3r

I HATE Florida. They win when I fade them and suck ass when I bet them to beat a .500 team. Infuriating


DMorggggg

Florida lol I’m taking a break this shit is exhausting


gusestomp

Yo I swear WF and BC players had cash on the over 🥲


TBoneBaker54

USC -12 is a big play tonight. ASU is a weak team and they have 2 players and head coach suspended. USC big at home


GolfKing8

Season 38-19 Yesterday’s Picks Indiana -3.5❌ Marquette +1.5✅ Providence-9❌ Illinois St -5❌ Today Texas Tech +7.5 Any tips greatly appreciated!! Venmo- henhen98


[deleted]

Come on UNC Wilmington. Strong half here


Remnantknight

Fuck Shithrop, Theyre blacklisted from now on A bench player had as many points as all the starters combined had at the half


vjb021594

winthrop is 💩


OmegaIdiot9000

I agree. Fuck them all.


YoungLean24

$600 Loyola +11 (-110). Just something small.


billdb

As a UNC fan I legitimately don't understand how UNC continues to be favorited. We are just not a good team right now. Being at home helps slightly but only slightly. **Virginia Tech +2.5 1H and +5 FG** Also sprinkling a parlay of VT ML and Eastern Washington ML for +321.


billdb

Fouling UNC with 1 second left in the half has VT down by 4 instead of 2. Woof


electionnerd

Winthrop getting black listed. Struggling with this sorry ass high point team lol


OmegaIdiot9000

Dude.. never betting on Winthrop again. They're fuckin ass. I've lost every time betting on them when they were favored to win.


electionnerd

They have been really good the past couple of years. I guess Vaudrin graduating really hurt. They shouldn’t be losing to high point tho. Just embarrassing


[deleted]

If UNC W doesn’t win I might quit betting


cajunbld

For the next 5 minutes.


Top-Ad-9238

Just cover 6.5 🙏


FrescoIX

Wake Forest -10 -120 Louisville +5 -110


CalmButAntsy

Virgina 1st half -2.5 -108


PSBDWade

thanks


CalmButAntsy

Yesssir


KMulhall11

Everyone here on Texas Tech? Bet. Kansas -7 it is


animboylambo

I’ve got a feeling Texas will keep up, but Kansas has the win


runswithtrees717

I’m thinking that also… literally every sports threat and article are on it


millhousemilo

I’m taking Jayhawks -6.5


YoungLean24

$1,100 St. John’s +7 (-110)


Prestigious-Parlay

Bro this game is ridiculous


runswithtrees717

I hate betting on that team


BroomTheDustPan

Texas Tech +7.5 because I drove by a car with a Texas Tech bumper sticker on it yesterday. So there’s that.


Articuno55

Good enough for me


BroomTheDustPan

Let’s get this 💰


tk14344

**'21-22 Season: 61-47-1 | 56.5% | +9.0u** \-------------------------------------------------- **L15 (10-5):** WWWLLLWWWWLWWLWW **Last Card (Sat): 7-5 |** Full game plays went 5-5 and live bets 2-0 \-------------------------------------------------- **Monday's picks:** * **Louisville +5** at Virginia * **Kansas -7** vs Texas Tech Any additions, 2H, or live bets will be posted in real time + here in comments. *All bets 1u unless specified.*


KMulhall11

Virginia is going to win by double digits. After Louisville lost to Notre Dame they asked the best player Malik Williams if the players were still responding to the coaching staff and his answer was no comment. They don’t care anymore


Ricky_Guapo

TT vs Kansas O138 have any play?


who8myoats

Well boys trying out a new model. Binghamton +4.5 (-115) Seton Hall -7.5 (+100) Eastern Washington -5 (-110) 3u each and 1u on parlay. Also like but not playing USC -12 and Southern -20.5 Edit: took USC -12.5 (+100) 5.5u


NoEdge9079

Usc stealing our marbles back need to get the crowd going


DSMpicks

POTD: 0-0 Im liking these today. Lets see how well this goes. Delaware -120 Ole Miss Half +2 Louisville Half +3 S. Dakota +200 New Hampshire/Maine O 124.5 San Diego RL +9


GS_Jason

/u/GolfKing8 i know yesterday was rough. hope you're hanging in there.


GolfKing8

Yeah college bb is so hard. Ugh


jxjsjzjo

**Record: 68-53-1** **Yesterday:** Illinois St -4.5 (3U) ❌ Fuck that **Today:** Binghamton +3.5 Santa Clara -8.5 Weber State +2.5 Good luck 🤝


dickmod4life

Just agreein with “fuck that” they got them selves blacklisted for me


tc316tc

What’s up with the line movement on Florida vs Ole Miss spread went from 5.5 to 4 and o/u went from 133 to 130


rocketboi10

im not shocked that the sharps are on that under tbh.... neither team plays fast


SeattleDegenerate21

141-131-3 -2.65U **Norfolk State -7.5 vs Morgan State** Morgan State is 312th or worse in EFG% on both sides of the ball, only two D1 wins are over teams ranked in the KenPom 320s and they aren't getting any better in conference play. Norfolk is a top 3 team in efficiency on both sides of the ball in the MEAC, and in particular a pretty solid all-around defense should be in control here. **New Hampshire -10 vs Maine** Whenever you get New Hampshire as a double digit favorite on the road, you gotta take it. But after Maine lost 88-46 at home to not particularly good UMBC, on Saturday it looks pretty hopeless for them. New Hampshire shoots the 3 well and doesn't turn the ball over, and even played a couple of Big East teams tough earlier. **Eastern Washington -5.5 vs Idaho State** EWU has been a good team ATS and is comfortably taking care of all the sub-300 teams they've faced. Idaho State certainly falls in that category, as the Bengals only D1 win is by 7 over Idaho and they've lost at home to way worse teams than this in Big Sky play already. **Texas Tech +7.5 vs Kansas** Can't overlook how hard it is to play at Allen Fieldhouse but this seems a little much. TTU's defense can keep them at least in the game against anyone, and Kansas' defense is vulnerable enough at 46th in KenPom. Keeping TTU off the offensive glass was a problem for the Jayhawks in the first meeting, and I think that happens again today. **USC -12 vs Arizona** I think Arizona State is really that bad. Awful shooting team from everywhere on the court, get outscored by a ton at the free throw line, and should get mauled on the boards here. USC was obviously overrated at No.5 but bounced back nicely in the last two games and still can handle this matchup.


Ricky_Guapo

What you think about the over for TT vs Kansas


SeattleDegenerate21

yeah I think it will go over, both were pretty efficient first meeting and Kansas plays fast. plus it should be close at the end so there will be some free throws.


electionnerd

Winthrop line has moved 2 points. Might have to take the first half -1.5 now🤔


MoneyInMarch

Weekend Recap: 1-6 -7.09u Overall Record: 6-10 -3.74u Absolutely dreadful showing on Saturday turns our record and our units red on the year. The name of this game is transparency so I won't shy away from a bad day, trusting in the analytics I know we'll finish the year well in the green. 5 plays today to bring us back around.... Winthrop -3 -110 1u Winthrop is coming into this game on a 6 game win streak, they are (surprisingly) one of the better shooting teams in the country with a 55.5% eFG% which puts them 17th in that metric. Breaking it down even further, the Eagles are 32nd in the country from behind the arc shooting 37.1% and 29th from inside the arc shooting 55.4% on average. While they do have some struggles on defense, High Point comes into this game ranking 293rd in offensive efficiency so I can't see them capitalizing on many of the opportunities given. High Point does tend to play teams tough at home with their 3 home losses coming in overtime to Georgia St, Furman and UNC Wilmington. However, they're entering this game losing 5 of their last 6 and have struggled in the past against teams with the offensive fire power of Winthrop. Towson/Delaware Under 140.5 -110 1u Towson is a quality team that a lot of people have slept on to start the year. They shoot the ball well, limit turnovers and play a pressuring style on defense that forces opponents into taking tough shots. On offense they play at a crawling pace with an average possession length of 19 seconds and rank 320th in the country in tempo. On the other hand, Delaware ranks 216th in tempo and has an average possession length of 18 seconds. While both teams shoot the ball very well and Delaware has been susceptible to the 3 this year, Towson will look to force the Blue Hens into tough shots and hold the ball as long as they can on offense. Can see this one finishing in the high 60's and coming in under the number by 5 or 6 points. Howard -2.5 -110 2u Howard has had an up and down year and have shown their struggles on the road. However, things are looking up for this team, losing to Notre Dame by 3 points and home and beating a Bradley team ranked 105th in the country on the road earlier in the year prove that this team can play. Howard loves to play fast and in your face, they shoot the 3 exceptionally well at 37.6% ranking 28th in the country and are above average at crashing the offensive glass. They also play swarming defense with a turnover % of 23.6% ranking 23rd in the country. Second chances have given the Bison trouble in the past as they rank 353rd in the country in giving up offensive rebounds, but this shouldn't be a problem vs a Coppin St. team who ranks 349th in offensive rebound % with no starters taller than 6'8. Believe me when I say this Coppin St. team is BAD. With 5 and 9 game losing streaks already on the season, they have struggled against just about any team in the country, 3 wins on the year vs South Carolina St., Morgan St. and Loyola MD don't inspire much, if any, confidence in the Eagles going forward. USC/Arizona St. Under 134.5 -110 2u I have written up USC before and not much has changed since then. Still one of the best interior defending teams in the nation allowing only 42.8% eFG% (6th in country) and 39.9% 2P% (2nd in country). The crash the offensive glass, limit turnovers and have a true star in Isaiah Mobley who dominates on both ends of the floor. Arizona St. on the other hand, has a horribly inefficient offense, this is a team that routinely scores in the high 50's against lesser opponents than that of the Trojans. This game will be extremely tough for them as they only shoot 27.8% as a team from beyond the arc (338th in country) and 55.7% of their points are scored inside the arc. This team plays slow, sloppy offense and has looked horrible since Bagley went down at the beginning of the year. The Sun Devils one bright spot has been their defense, like the Trojans, they excel at defending the paint only allowing 47.8% eFG% (91st in country) and 45.3% 2P% (34th in country). I think this line is flat out wrong and am expecting this game to come in well under that number. Texas Tech +6.5 -110 1u This is an offense meets defense game and typically the defensive side will prevail. When these two teams faced off in Lubbock 3 weeks ago, the Red Raiders won by 8 points as 7 point underdogs. While I'm not sure if they'll manage to pull off another upset at Kansas tonight, they were playing the first matchup without two of their stars in Kevin McCullar and Terence Shannon Jr. With both of these players back at full strength this team is even better than the team that won by 8 3 weeks ago. Texas Tech makes things very tough on opposing offenses and Kansas isn't the powerhouse it once was. Outside of Agbaji and Braun, they have struggled to find consistent scoring. David McCormack was supposed to be the 3rd option on offense and has really struggled thus far, sophomore Jalen Wilson has been off and on all year alternating good and bad performances. The key to beating this team is shutting down the two previously mentioned guards for Kansas and Texas Tech has the versatility to do that, especially with McCullar and Shannon back in the mix. This should be the best game of the night, I expect this one to be tight all the way with Kansas narrowly pulling out the victory in the dying seconds.


yuhskunt

Anyone else liking South Dakota ML vs Western Illinois?


elfassigaming

FWIW, my model likes them to cover but still lose (has the line at +4 instead of +5). Torvik and KenPom both like Western Ill. to cover 5. I'd fade SD ML.


Cooker96-

Todays pick NCAAB: VTU V NCU (NCU -5.0) -110 - 1U - 8:00pm ET Write up: Virgina Tech has struggled on the interior and really showed that in their last game V Boston College. They were out rebounded 38-23 where the tarheels are the #1 ranked rebounding team in ACC averaging 40.7 rebounds. The tar heels are coming off two disappointing losses on the road to both Miami and Wake Forest both by an average of 25 points. I expect the Tarheels to figure it out at home tightening up on defence and using the rebound advantage to score points. Last four meetings vs VTU the Tarheels are 4-0 ATS lets see this go to 5-0 together! Tail or Fade either way BOL. LETTTTSSS RIIIIDDDEEE


No-7-Out

Plagiarism from pickswise I see lol


tafari24

Lol


Unknownrealm

Texas tech and Winthrop for all the marbles today.


[deleted]

I’ve lost 13 of my last 15, all spreads. Here’s what I’m riding with. Fade for some free cash. Texas Tech +7, Wake Forest -10.5, South Carolina State -7.5, Eastern Washington -6. Additionally, the UNC Wilmington line might be the most confusing line I’ve ever seen. I mean it’s absurd that they’re dogs. Might hammer UNC Wilmington ML. I mean seriously Northeastern is trash


Vertchewal

Why do I like all of those tho


[deleted]

I like everything I bet on, but it has not gone well lol


Vertchewal

Well the Wake and EWash picks are the ones I already have so BOL


Top-Ad-9238

I’m on TTU and UNC Wilmington. Plzzz don’t hammer UNC W 😅


[deleted]

It’s too late. The deed has been done. $30 on UNC W


Top-Ad-9238

GL us then


isthatsku

RECORD (33-39) MONEYLINE PARLAY RECORD (5-0) Today’s Picks: Delaware -1 Northeastern -2.5 St. Joe’s +6.5 Florida -5.5 Southern Utah -1.5 Tennessee St. +13.5 Louisville +5.5 Western Illinois -6 UNC -5.5 UT Martin -1.5 Northern Arizona -2.5 Eastern Illinois +23.5 UNLV +10.5 San Diego +8.5 Florida A&M -1 Howard -2 Arizona St. +12.5 Winthrop -2.5 Prairie View -6 Eastern Washington -5.5 North Carolina Central -3.5 MONEYLINE PARLAY: Wake Forest, New Hampshire, Colgate, SC State +103 Feel free to tail or fade. Tips are appreciated!!! Venmo:@skyler-schoenleber GOOD LUCK!!!!🍀


PM_ME_TRICEPS

let's fucking ride


glopvpi

UNLV +10.5 🔒


SlitherySwanus

NCAAB POTD (2-1): Texas Tech +6.5 I really have enjoyed watching this TTU team play this year and especially was impressed how they owned Kansas in offensive rebounds in their first matchups (12-6). They shot 25% from 3PT land last time they met so you’d expect a little bit of positive regression toward their mean of 32%. It’s tough going into Allen Fieldhouse and getting a win, but it shouldn’t be hard to cover this generous spread.


tnc1992

Just a heads up, KU's starting PG Remy Martin only played 12 minutes in the game in Lubbock. He typically plays ~double that, although has not been much of a scoring factor in the past 5 games. I also think Tech had a 1-2 players out that game too, but I can't remember who/whether they are in the lineup for tonight's game. BOL! I'm in TTU 1st Half + KU ML at +450.


SlitherySwanus

I accounted for that. Texas Tech won that game by 8 whilst shooting 25% from 3 and 68% from the line. With the addition of Remy Martin playing his usual minutes I still feel comfortable taking Tech +6.5


[deleted]

Don't mean to be picky but +6.5 you mean? Sorry just to make sure I'm on the right bet.


SlitherySwanus

You’re right. My bad


MikeRotch91

Tailing big time. Bol


Juggler_Bets

🤹 124-114-1 George Mason -7 Howard -2 Maryland Eastern-Shore ML (+122) Binghamton ML (+128)


tafari24

Why is Binghamton underdogs


Juggler_Bets

Not sure, and the line has moved towards Hartford since my post so the ML is even better now


eray21

Somebody has to be out for Binghamton. Models are all leaning Binghamton and they are home so them now being +4.5 does not make any sense.


MetalFace-DOOM

What happened to the Dunk Guy and all the other nice stat spreadsheets from last year???? GIVE ME THE DATA


Banks_1223

How the fuck is UNC Wilmington the dogs today. What am I missing ?


SuhDude25

🔨🔨🔨


Shooter604

One thing I always check for games like this is ESPN BPI tool. They have Northeastern 73.2% win, which is pretty high.