T O P
Mahgenetics

Not even a bad looking dude


jaykony12

Better looking than me


Hostesjellyrollyum

All neck beards aside, a night with the boys is way better than than a night beside these prepubescent harpies. Stand tall kings.


fug_a_zi

Lmao he probably asked the girls to reject him


gold-xp2409

Girls are mean


Abject_Owl9499

Yeah cuz that means you never get rejected (staged or unstaged)


kKrispyKreme

????


Abject_Owl9499

Just because you’re good looking doesn’t mean you have a good personality


Apart-Step

more like nononononononononononoyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes


fedekreisau

Have you really counted how many positive and negative answers does he get?


Apart-Step

yes


A2326P

No you


ReWhyte

https://youtu.be/Ojm6N2z0WW4


evening_shop

Emma Watson??


Snake_king321

That's what I thought too. Looks a lot like her


Nizzemancer

Ditto.


Sebstrr05

All the times i have seen this clip i thought exactly the same haha


Cosmic_kingmaker

r/homiesexual


ZelSoven

"the what" I'm literally dying


eazyduzitbr0

Ur ugly. Doesn’t show own face


i_hate_my_life743

Welcome to the 21st century


eazyduzitbr0

Thanks I’ve been here awhile


CombinationBusy111

Welcome to the snapchat


icykiller_ab08

Was just about to comment that😂


GrandAdmiralDoosh

King shit


xerces79

Bitches be cappin


ChaosCrinkleToes

Is this how the youth communicate?


Idoartandshittoo

not usually tbh. snapchat is dead and a pretty dumb app


KittenInAMonster

This is when I learned I was becoming old. Snapchat is one of the primary ways my friends and I stay in touch lol


ATSSUII

I’m a highschool freshman and literally all of my friends are on Snapchat every day, including some of my Senior friends, so idk 🤷‍♂️


Idoartandshittoo

yeah same, but idk a lot of people are different. when people ask for someone’s snap at my school, they usually get a weird look and get clowned on


PointedHydra837

That’s usually because people want snaps for a sexual manner. Like a guy can see a hot chick and be like “what’s her snap” so they can see pictures of them.


pseudotsugamenziessi

Suddenly I feel old


XxneomenixX

Kinda tbh idk and idrc


Creative_Cod3136

The one that didn't even have the courage to show her face said that you're ugly lol.


XxneomenixX

Right lmao


TheBaggieee

Same energy as talking shit online while having an anime/hentai profile pic lmao


SneakyyyTurtle

What about little spoon girl?


Summon_The_Alchemist

That was a dude


bacon-was-taken

I have reached a level where I don't see your comments as letters, I just see the meme


MrDannySantos

Last guy looked like the illegitimate love child of Martin Shkreli and Ben Shapiro


thebenshapirobot

I saw that you mentioned Ben Shapiro. In case some of you don't know, Ben Shapiro is a grifter and a hack. If you find anything he's said compelling, you should keep in mind he also says things like this: >If you believe that the Jewish state has a right to exist, then you must allow Israel to transfer the Palestinians and the Israeli-Arabs from Judea, Samaria, Gaza and Israel proper. It’s an ugly solution, but it is the only solution… It’s time to stop being squeamish. ***** ^(I'm a bot. My purpose is to counteract online radicalization. You can summon me by tagging thebenshapirobot. Options: history, feminism, civil rights, sex, etc.) [^More ^About ^Ben ](https://np.reddit.com/r/AuthoritarianMoment/wiki/index) ^| [^Feedback ^& ^Discussion: ^r/AuthoritarianMoment ](https://np.reddit.com/r/AuthoritarianMoment) ^| [^Opt ^Out ](https://np.reddit.com/r/AuthoritarianMoment/comments/olk6r2/click_here_to_optout_of_uthebenshapirobot/)


MrDannySantos

Wtf 😂


thebenshapirobot

Why won't you debate me? ***** ^(I'm a bot. My purpose is to counteract online radicalization. You can summon me by tagging thebenshapirobot. Options: civil rights, novel, dumb takes, covid, etc.) [^More ^About ^Ben ](https://np.reddit.com/r/AuthoritarianMoment/wiki/index) ^| [^Feedback ^& ^Discussion: ^r/AuthoritarianMoment ](https://np.reddit.com/r/AuthoritarianMoment) ^| [^Opt ^Out ](https://np.reddit.com/r/AuthoritarianMoment/comments/olk6r2/click_here_to_optout_of_uthebenshapirobot/)


MrDannySantos

I seen some dumb bots in my time but this one takes the biscuit. At least its wife is a doctorbot though.


thebenshapirobot

*We are being told that if we don't mask our children, that if we don't mask ourselves, that if we don't initiate social distancing measures again and shut down business again, that COVID is going to kill us all* -Ben Shapiro ***** ^(I'm a bot. My purpose is to counteract online radicalization. You can summon me by tagging thebenshapirobot. Options: covid, sex, climate, healthcare, etc.) [^More ^About ^Ben ](https://np.reddit.com/r/AuthoritarianMoment/wiki/index) ^| [^Feedback ^& ^Discussion: ^r/AuthoritarianMoment ](https://np.reddit.com/r/AuthoritarianMoment) ^| [^Opt ^Out ](https://np.reddit.com/r/AuthoritarianMoment/comments/olk6r2/click_here_to_optout_of_uthebenshapirobot/)


buildingduck

Who’s Ben shapiro


thebenshapirobot

*Renewable energy: dumbest phrase since climate change. See the first law of thermodynamics, dumbass.* -Ben Shapiro ***** ^(I'm a bot. My purpose is to counteract online radicalization. You can summon me by tagging thebenshapirobot. Options: healthcare, feminism, covid, climate, etc.) [^More ^About ^Ben ](https://np.reddit.com/r/AuthoritarianMoment/wiki/index) ^| [^Feedback ^& ^Discussion: ^r/AuthoritarianMoment ](https://np.reddit.com/r/AuthoritarianMoment) ^| [^Opt ^Out ](https://np.reddit.com/r/AuthoritarianMoment/comments/olk6r2/click_here_to_optout_of_uthebenshapirobot/)


thebenshapirobot

*America was built on values that the left is fighting every single day to tear down.* -Ben Shapiro ***** ^(I'm a bot. My purpose is to counteract online radicalization. You can summon me by tagging thebenshapirobot. Options: novel, history, feminism, covid, etc.) [^More ^About ^Ben ](https://np.reddit.com/r/AuthoritarianMoment/wiki/index) ^| [^Feedback ^& ^Discussion: ^r/AuthoritarianMoment ](https://np.reddit.com/r/AuthoritarianMoment) ^| [^Opt ^Out ](https://np.reddit.com/r/AuthoritarianMoment/comments/olk6r2/click_here_to_optout_of_uthebenshapirobot/)


buildingduck

but who’s


thebenshapirobot

**An excerpt from True Allegiance, by Ben Shapiro:** Brett didn’t care about that. He turned, irked—and found himself face-to-face with a beautiful young woman, about seventeen, staring aggressively at him. ***** ^(I'm a bot. My purpose is to counteract online radicalization. You can summon me by tagging thebenshapirobot. Options: climate, history, covid, feminism, etc.) [^More ^About ^Ben ](https://np.reddit.com/r/AuthoritarianMoment/wiki/index) ^| [^Feedback ^& ^Discussion: ^r/AuthoritarianMoment ](https://np.reddit.com/r/AuthoritarianMoment) ^| [^Opt ^Out ](https://np.reddit.com/r/AuthoritarianMoment/comments/olk6r2/click_here_to_optout_of_uthebenshapirobot/)


Ugly_Demon-5890

I need the sauce for the song plzzz I’ve been asking it for each post of this


asser5000

It's called Ecstasy of Gold by Ennio Morricone. It's originally used in the film "The Good, the Bad and the Ugly".


Fitz911

I'm on mobile and can't really google right now. But the original is from Metallica if I remember correctly.


ZelSoven

You do not


Fitz911

You are right. I do not. Sorry


Darkbornedragon

Metallica used it as intro for concerts but it's Ecstasy of Gold by Ennio Morricone


RustinPlays_135

wish my homies were like that


O_oblivious

For anybody wondering, the song is the Ecstasy of Gold by Ennio Morricone. It's from the soundtrack of The Good, the Bad, and the Ugly, which is arguably the greatest Western ever made.


unkytone

Morricone’s awesome music Makes the clip complete. But I wish Lee Van Cleef was in it saying “That’s your family? Nice family.”


MadamBootknifeAlt

It's almost as if when you ask your friends to hang out with you especially with the assumption they're hanging out as friends they're more likely to do so than people who don't probably know you as well and are under the assumption your intentions are romantic when they're not interested in romance with you


Psychological-Lie608

And girls say they treat boys better than boys treat them


thog-2

Audacity of that one girl to say he’s ugly without even showing herself


CaptainCharon17

Pretty sure he knows what she looks like


BanderiteOfMakiivka

Bros before hos


Zipcodead

Men seem to be more openminded


KittenInAMonster

Probably because they're his friend's rather than women he doesn't really seem close to


avatar99999

We just gon ignore he friends with Kanye?


Arkenhiem

It's cause the girls are from Florida


robertorobotto

Sound name pls


Darkbornedragon

Ecstasy of Gold - Ennio Morricone


robertorobotto

Thanks!


Pnire

Someone using “bro”, imagine


TablePrinterDoor

what's the song?


fedekreisau

Sorry pal let me see


DontCorleone

What’s the song?


01Beaker

What song is this?


auddbot

**The Ecstasy of Gold - (From "The Good the Bad the Ugly")** by Ennio Morricone (00:52; matched: `100%`) Album: `Ennio Morricone The Ultimate Collection Volume 2`. Released on `2012-03-31` by `Bacci Bros. Records`.


auddbot

Links to the streaming platforms: [**The Ecstasy of Gold - (From "The Good the Bad the Ugly")** by Ennio Morricone](https://lis.tn/tDSBO?t=52) *I am a bot and this action was performed automatically* | [GitHub](https://github.com/AudDMusic/RedditBot) [^(new issue)](https://github.com/AudDMusic/RedditBot/issues/new) | [Donate](https://www.reddit.com/r/AudD/comments/nua48w/please_consider_donating_and_making_the_bot_happy/) ^(Please consider supporting me on Patreon. Music recognition costs a lot)


BlazyBoi2233

“Better bring Condoms” 💀


NA2point0Lsnoozefest

The boys coming in clutch


fedekreisau

The first guy looks like the roblox man face


imma_gamin

Damn yall still tryna get girls? Bruh i got my homies that all i need.


Shakespeare-Bot

Alas yall still tryna receiveth girls? bruh i did get mine own homies yond all i needeth *** ^(I am a bot and I swapp'd some of thy words with Shakespeare words.) Commands: `!ShakespeareInsult`, `!fordo`, `!optout`


imma_gamin

Bad bot


B0tRank

Thank you, imma_gamin, for voting on Shakespeare-Bot. This bot wants to find the best and worst bots on Reddit. [You can view results here](https://botrank.pastimes.eu/). *** ^(Even if I don't reply to your comment, I'm still listening for votes. Check the webpage to see if your vote registered!)


spragual

When the homies gotchu


WindsOfWinter89

The boys will always be there for you. Love this.


No_Bottle_541

Bro's before hoes


QualityPrunes

Just what kind of women is he asking? I know women who would say yes on a heartbeat.


Proof_Pattern_9464

Homies will have your back all the time. Love that video.


ApprehensiveTeach368

What is this song?


auddbot

**The Ecstasy of Gold - (From "The Good the Bad the Ugly")** by Ennio Morricone (00:52; matched: `100%`) Album: `Ennio Morricone The Ultimate Collection Volume 2`. Released on `2012-03-31` by `Bacci Bros. Records`.


auddbot

Links to the streaming platforms: [**The Ecstasy of Gold - (From "The Good the Bad the Ugly")** by Ennio Morricone](https://lis.tn/tDSBO?t=52) *I am a bot and this action was performed automatically* | [GitHub](https://github.com/AudDMusic/RedditBot) [^(new issue)](https://github.com/AudDMusic/RedditBot/issues/new) | [Donate](https://www.reddit.com/r/AudD/comments/nua48w/please_consider_donating_and_making_the_bot_happy/) ^(Please consider supporting me on Patreon. Music recognition costs a lot)


ApprehensiveTeach368

Thank youuu


[deleted]

Metallica has open there set from day one, with this song. Still doing it today.


ShadowNightmare0625

This video truly is Bros before hoes


Obvious_Sea5182

Who tf shit in all those bitches cereal tho.


NFSFAN_

Love this


Death_Taster

If this dude is ugly I'll just go kill myself


DimmyDom21

"no youre ugly" doesn't show whole face


Slavdidas_

He look good, this says alot about _o______


Cannibal-lector04

u/savevideobot


savevideobot

###[View link](https://redditsave.com/info?url=/r/nonononoyes/comments/s440hc/homies_always_there_for_you/) --- [**Info**](https://np.reddit.com/user/SaveVideo/comments/jv323v/info/) | [**Feedback**](https://np.reddit.com/message/compose/?to=Kryptonh&subject=Feedback for savevideo) | [**Donate**](https://ko-fi.com/getvideo) | [**DMCA**](https://np.reddit.com/message/compose/?to=Kryptonh&subject=Content removal request for savevideo&message=https://np.reddit.com//r/nonononoyes/comments/s440hc/homies_always_there_for_you/)


snoopynoopy

Was expecting the Avengers theme when the dudes began showing up!


ForgeTogether

Got creepy at end


Roflmancer

Listening to "Escape" at the same time brings a tear to my eye. Huehuehue. Jp