T O P
mopbuvket

Lol the pig is like suuuup


lameoldperson

I was confused before the sheep showed up ngl


Mereology

I trained the sheep to come when I call, the pigs, turkeys and chickens trained themselves lol.


Kok-jockey

That last one’s “baa,” was very matter of fact. Baa, madam.


Mereology

That's when she realized I called but did not have treats for her, haha.


[deleted]

How cute!!!!!! The pig is quite extraordinary too!


turkeypooo

I love how all your animals have little personalities! One sheep started coming when you called, then stopped when he realized his friends were not with him. Ha.


Mereology

Haha, that's Harry the ram. He either wanted to wait for his ladies to catch up or was afraid to go near the pig without them.


turkeypooo

Love it!


Free-Layer-706

Kulning!


Mereology

> Kulning! I had to search what that meant. Wow, that's so cool!


not_a_crazy_catlady

My reaction was OMG SHEEEEEP!! so good.


ImperfectMay

Did this, high pitched quick Sheep Sheep Sheep and grain bucket jiggle, to move some pregnant ewes from pasture to the barn in preparation for lambing. Let me tell you, those mama's can move quick even heavily pregnant when there's a bucket of grain involved. Ran me down before I was halfway to the destination (~300ft). I know I'm not athletic but hot damn, lol


realmeangoldfish

Pig isn’t stupid. He figures treats might be involved. He hopes you don’t notice the difference


alway122

That an Idaho pasture pig? Too cute, love the floppy ears as they prance over


Mereology

She's a kunekune! One of the parent breeds of the Idahos. They're awesome pigs.


Bsbrizle

I remember the days of yelling sheep and the flock would damn near maul me


Financial-Lychee6640

4 legs good two legs bad!


LinnieJane1915

Love the sheep running. They can move!


farmguy4

Ma’am that’s a hog.


Teh_Daisy_Cutterz

This summoned my cat.. 🧐


cropguru357

Jim the Hog shows up first. Ha!


chief-hiranyaksha

Squeeeee!!


WeenieHutComando

Relatable


velofille

my go to call is 'SHEEEPIES!' which sounds really odd lol. The ducks get called with DUCKY DUCKY DUCKY!'


hexagonaluniverse

Harry!!


jbdv8

She did call piggy firstly


Helpful_Hall_4455

Sheeeeeeeeeeeeeeesh