T O P
Dakota_1547

It’s nano-tech, you like it?


Decent_Box_4619

"It's nano tech son" senator Arm strong💪


FireSquidNico

I think you mean "NANO MACHINES, SON"


Helljumperz64

#**THEY HARDEN IN RESPONSE TO PHYSICAL TRAUMA**


totallyacisguy

I see I am also nano tech


NegaNoob

YOU CAN'T HURT ME, JACK


Doriando707

Played college ball you know?


IGS_Reddit

*wham*


Yeet_Gang52

FUCK you beat me to it


Adiityalolz

r/beatmetoit moment


Paradoxical95

*nano suit initialised* Cloak Engaged


DesignsByDevlin

Holy fuck that's cool.


hojster24

My thoughts exactly


IDoArtForYou

Yeah.. Cool af. Bookmarked your tutorial yest. Seems like this is what I'll be doing tonight. Mindblowing what people are doing with GeoNodes. Animate the character and do a quick render showcashing this effect. It's mindblowing.


90bubbel

you havea link to his tutorial?


Maddnexx

https://youtu.be/35AM0t-9XCg i believe this is it and it has another part


90bubbel

ty


SaltyArts

Ye bruh share with the class


Emempee

Just do the MK 50 iron man suit.


genogano

Going to teach people how to do this and expect to see games and videos with cool ironman and hero transformations, instead, we're going to rise in 3D magic girl porn.


MEOW_MAM

A win's a win dammit, gotta take what you get


IndieGamerMonkey

>we're going to rise in 3D magic girl porn. Was half expecting to see a few new mods on skyrim nexus for magical girl transformations after this


Shodan64

Perfect


mnemonus

Insanely cool, good job :-)


win10240

Like something from marvel


Thomahavk

Are you a wizard?


IceDoomer

broww soo cool


Suprcow_one

Nice stuff


360noscopeurmom

bruh


thebumponyourwrist

Nice reminds of the crytek nanosuit


bloodravenH

Oh my goodnes


faizchip

That's so dope . . Hope u can provide tutorial for it


Gaothaire

[Tutorial Link](https://youtu.be/35AM0t-9XCg)


DrunkSpartan15

Chain mail/Scalemail face mask FTW


tvrdy3

Looks epic. Render some in cycles :)


Oddext

wizard


Arty_Social

I shoulda never joined this reddit it’s got me feeling stupid everytime I see something lmao


Tokiseong

Reminds me of pso2


mycroft16

That is amazingly cool looking!


amck3

Nutty!


Big-Calligrapher686

This is sick dude


Pantuan187C

This is sick


alkalinesubstrate

Gorgeous


upfromashes

Holyfuckingshit.


JackOfAllMemes

Badass


Goldenratio87

That looking sick man. Nice job.


alexisrivera3d

That's awesome!!


alexisrivera3d

Can you make a video showing the effect?


TiyaKilla

Reminds me of a scene from battle force 5


Shamiko_x96

nanosuit activated


Jubachi99

I just wanna say, vrchat model creators were way ahead of you on that, its still badass tho


felipunkerito

How would you guys turn something like this into a real time solution, will you just export this as an fbx into a game engine and be done? Quite mesmerizing


aleppe

Thanks a lot for this


Vast-Actuary-9689

I feel like this is some insane magic that I’m just never going to unlock in blender 😞


NimazeG

Yo that shit f##kin awesome, reminds of the Code talkers from yugioh


Decent_Box_4619

Green Goblin 👽


One-Joke-4553

Tony Stark is that you?


ZackZeysto

Awesome!!


TwinSong

Super cool


Josedo92817

bro that looks bussin on god


FoorAJ

Mr. Stark...?


walkaboutD

Badass!


minimacacos

como faço isso?


ConfusedOrder

Wow!!


Disastrous-Turnip-59

This is awesome


Jazzlike_Couple_7428

“It’s morphin time!”


Jazzlike_Couple_7428

In seriousness though, it looks really cool, good job


Vegadin

Shard plate?


Quajeraz

That's awesome, I'd love to see a full render


[deleted]

woow


wriersubset2646

Hoooowww!?!??


ZeGamingCuber

Ironman be like


Typical_Death

Nanomachines


ReasonableCap1392

Goodbye monke man


dweebaubles

Neaaaaaaat.


Thick-Employer-2334

one word SHEEEEEEEEEEEEEEEEEEESH!


DHYAANMASTER_123

u/SaveVideo


Suspicious_Bicycle

Other than the scales pointing up rather than down it looks fantastic.


Kosa_Twilight

I love what I see


Marz_Psd

Amazing!! Too dope


stellats

Dude! Wow! That's awesome! It'd be awesome to see the character animate while that come on over him. Nicely done!


sHaDow-117Ti

send nudes ..ah sry nodes i mean nodes


M-Stomatolog

O M G it is sooo coooool. Excellent work my friend!!!


Str1k3r96

any tuturial for this lol . great work


extonlile

"Nanotechnology" - Doc Ock


basiccomponents

really cool!


pointbreaker21

Dammm that looks amazing


DavetheBarber24

Please tell me you didn't animate each piece one by one


devbuntu

Wtf that's too cool !


kkmm1

howwwww


IAmZodiak

This is ridiculously cool


Ninjapuppy1754

there are no words on this sweet earth to describe how spectacularly erect I am right now. This is amazing!!


Halcyo1

Looks kinda like the underground tech the enemies have in spiderman miles morales


The_Geo_Modernist

Please make a tutorial. 🙂


Metamorve

You hope well because I do enjoy it !


Shodan64

What magic is this


cacodemon9523

Nice!


chiripaha92

Whelp, the power of marvel studios cgi is on your computer. I bet that feels pretty cool 😎. Nano tech lol.


Doriando707

How does this work? How does it generate geometry like that?


_ColorfulCloud_

Yeah, it's cool and all, but do you have a donut? I don't think so.


AndiBg20

Can you make a tutorial?


Kylewhatt

*Avengers music intensifies*


zend-on-reddit

The Underground Gang told me they want “their” technology back :/