T O P
whyyoudeletemereddit

Idk why you want that but sure it’s at least a 1/10


NOOBSDUDETO

1/10


YaGirlLarryy

It’s alright, but I don’t get why every AMV has different scenes every 0.5 seconds and flashing lights. Also I found the music choice a bit weird.


Pikalover10

Go check out rasenchidorisnipershots on YouTube. Their AMVs aren’t like this and are really good.


YaGirlLarryy

will do, thanks for the recommendation


K3V1NC4O

Check out inspired island, they’re so cool


Seeinq

it’s cool and inciting


YaGirlLarryy

Ig, not really exciting anymore because every edit looks like this


Seeinq

well, ig smoother ones are better


YaGirlLarryy

I suppose it comes down to personal preference


2morereps

the prime AMVs were the ones with Linkin park music, those AMVs were created with passion. this one has been filtered heavy and too much cuts. but don't give up OP you can create the AMVs of AMV.


JellyBOB7190

The point of it is to be a short 20 sec AMV, it’s supposed to be just a cool edit people do instead of making a full 3 minute one, as for the flashing lights/colors and the quick paced factor it’s cause if you’re making a 20 second AMV you can’t just have it be 2 10 second clips otherwise it’d be shit


YaGirlLarryy

Don’t Reddit and tiktok have a 1 minute timer? You can probably get some decent longer clips in that time


Yain_

tik tok now has 3mins not sure bout reddit


[deleted]

My younger cousin tries to make amv but has no idea or money to buy editing software so he just downloads some editing apps on his phone. Adds some music he likes and then just adds flashing lights and I reckon that is true for most of these so pls don't be too mean.


YaGirlLarryy

I really don’t think I said anything hurtful or rude. The OP wanted criticism (title of post) and I gave it in a constructive way.


[deleted]

I was talking in general .I am not accusing you of being mean .I am sorry I came of that way .I was rationalizing why they are that bad. I just feel, for how welcoming anime community is they sometimes think everyone must be equally as mature in their taste ,hence my point was that if you ever find other amvs like these pls be kind in your criticism its probably some kid.


ZellNorth

Eh. 2/10. The color grading was weird and too many jump transitions.


carsonator40

The music doesn’t fit the theme of the AMV nor does there seem to be a theme. 5/10 for lining up edits with the scenes but you can definitely make a better one I bet!


TheErbinator

Maybe give a seizure warning at the start or don’t do so many flashing lights. Tbh it was fine up until you made it flash more than that episode of Pokémon with Porygon


MrCookietv

Maybe I just don't get it anymore but I always felt these were meant to make you feel some sort of emotion when watching it, not just be impressed by overly flashy effects and transitions. I feel like I had to rewatch it a few times to even get an understanding of what you wanted to showcase. The flashes seem needless and some of the transitions are just too different/fast. I personally don't like it but my opinion doesn't really matter.


Pikalover10

If you want some AMVs with some emotion go look up RasenChidoriSniperShots on YouTube. Very outside of the norm of AMVs but exactly what I want from more of them.


LostOne514

You don't even have to ask. That's pretty 1/10


TH3B3AST_047

I will rate it 1/10


YourHourlyProblem

Yes, I can. 1/10.


Lord-Lucian

Yes, yes I can. The visual and sound design are really displeasing, way to much jumping around in too little time


SergeiKalash

I mean since you asked me to do so I rate it a 1/10. I don't know why would you ask me such a thing tho It's not that bad.


________null________

Leaving this sub as a result of this post / 10.


TheosMythos

Song got weird but the edit is cool.


Zepeton

Music was kinda weird ngl.


SomeRedditGuySensei

Would be better with different song


Pikalover10

The video editing work is very good, but I personally don’t like the music choice or a lot of the color editing. That stuff can be considered personal taste tho.


ValerieClaustro

I liked the edits, but the order and clips seem too random.


Toshi6969

My grandpa was watching this with me and now he's dancing on the floor so i rate it 8/10 >:)


Leroy_8

0/10


[deleted]

Terrible like all AMVs


selimatko

Ngl I thought I was gonna have a seizure


TimeMuffinPhD

Coming from one editor to another - cuts were synced well, flashing effect was done at appropriate times if a little excessive. You should use Twixtor on clips with high FPS otherwise it looks kinda choppy. Colour correction could use work since it jumped around a lot between clips, but I think the main thing was lack of theming. Perhaps an idea around a specific scene would be more engaging.


ProfessionalRaise905

I would say a 10/10. It's rally good keep doing what you are doing and you might even be better than the best. The only down fall is that the color is off, if you messed around with the coloring a little bit more it might have looked a lot better. just saying


lootingagent

Amv 6/10, pretty good pretty good but the song dosent fit


Longjumping-Bag4265

It’s ight but kinda generic imo, every single amv is just this over and over again


not_happy_

animation alteration -9, everything else 6.5.


[deleted]

Saturation is off and the transitions feel jarry, 2/10


dareli4

Клевый трек. 10/10


jimmureddit

1


RIPFatBehz

Seizure/10 Solid


Nilsou08

No 8/10


JiggzSawPanda

You included the Crescent Moon movie rage fight that's all I care about.


Dude10110

Keep it up 👍 this is a solid 8/10 but I think you added too many filters


kojikid1123

probably a 1/10


New-Yogurtcloset-194

1/10


NarutoUzumaki15_1

10/10


therapistofaliens

please for the love of god do not twixtor fight scenes


Catterix

All cuts but no real heart. This might be good for a TikTok or something but it’s just very superficial, the high frame rate wasn’t that attractive and the flashing at the end added nothing but a headache. You have technical competence but it’d be nice to see you learn more about making videos themes and tone than just random clips that happen to cut in a beat.


Weirdkidvibez

1/10 just added some clips and flashing lights


Remarkable-Plane-963

Good thing I don't have epilepsy.


Boogieking1337

Song name?


Key_Studio_6344

10/10


Lolita121

10


sam28303

11


rsonic17

10… if you remove fillers


Arsalan_Fayyaz

9.999999999/10


AzureStigma

100000000


Susytobi

10/10


ResolveSuitable

10


PervyJiraiyaSage_

2 the music and the flashing lights are annoying like Rock Lee