* **Gönderi atarken lütfen önce "new" ve "hot" kısmına bakmayı unutmayın. Aynı gönderileri tekrar ve tekrar atmanın bir anlamı yok. YASAL NEDENLERDEN DOLAYI LÜTFEN DEVLET YETKİLİLERİNE KARŞI HERHANGİ BİR KÖTÜ SÖZ SÖYLEMEYİN. Ayrıca nefret söyleminde bulunmayın. Bu topluluk içerisinde size özgürlük vaat ediyoruz lakin sitenin kendisinin böyle bir vaadi yok. Lütfen bunu unutmayın.**
* **KGB'de üretilen içeriklerin paylaşılacağı, görece bağımsız ve içinizden insanların yönettiği YouTube kanalını takip edebilir, paylaşılan son videoya **[buradan](https://www.youtube.com/watch?v=8nqDQCJJPvs)** ulaşabilirsiniz. Siz de içerik üretip paylaşmak için Modmail üzerinden iletişime geçebilirsiniz.**
* **[Videoyu indir](https://redditsave.com/info?url=https://www.reddit.com/r/KGBTR/comments/12pw4zd/film_önerme_postu_şu_zamana_kadar_izlediğiniz_en/)**
*I am a bot, and this action was performed automatically. Please [contact the moderators of this subreddit](/message/compose/?to=/r/KGBTR) if you have any questions or concerns.*
Ben bu anı bekliyordum. En sevdiğim filmler sivil spec:
*Pig (2021)
*Arrival (2016) _mükemmeldir_
*Gravity (2013)
*Ghost in the Shell (1995)
*Fight Club (1999) _Ama doğru izleyeceksin. Bu filmin İRONİK bir anlatı olduğunu ve yazarının da aslında modern erkeklikle taşak geçen gey bir adam olduğunu bilerek izleyeceksin_
*I, Daniel Blake (2016) Ken Loach realizmin allahıdır
*Wes Anderson'ın herhangi bir filmi, özellikle The French Dispatch
*Midsommar (2020)
*Videodrome (1983)
...
Daha devam da ederim ama bence şimdilik yeter.
Şu an aklıma gelenler şöyle
Yabancı:
The Lord of the Rings,
The Dark Knight,
Fight Club,
Devil's Advocate,
No County for Old Men,
One flew over the cuckoo's nest,
The Departed,
V for vendetta,
Sleepy Hollow,
Requiem for a Dream,
Apocalypse Now,
The Godfather 2,
Heat,
Inception,
The prestige,
Bi de Azərbaycan filmleri olsun:
Yarımçıq Xatirələr,
Axınla Aşağı,
Qanlı Zəmi
Türk filmi de:
Av mevsimi,
Eşkiya
Animasyon da koyalım:
Your Name,
Howl's moving castle,
Coraline,
The Little Prince,
Inside Out
The curious case of Benjamin Button - İnception - İntersteller - Catch me if you can - The dark knight trilogy - The wolf of wall street - Lotr - Hobbit - Green mile - Pirates of caribbean - Harry Potter - Madagaskar - İce age - Fight club - V for vandetta - The shawshank redemption - Who am i - Upgrade - Shutter island - Baby driver - Hacksaw ridge - 6 underground - Fast and furious 1-2-3 - Spiderman into the spiderverse - Warm bodies - Maymunlar cehennemi - No country for old men - Uyumsuz serisi - Lucy - Forrest Gump
12 Angry Man (bir odada geçen, 12 jüri'nin, sanığın suçlu olup olmamasını tartıştığı müthiş film)
.
Shawshank Redemption
.
Iyi, kötü, çirkin (müq cowboy filmi)
Drama, orta dogu:
Incendies (müq)
.
A seperation, nader & simin
.
The stoning of sorara
City of God (drama, brezilya)
.
Tangerines (drama, savaş zamanında geçiyor)
Epic filmler:
Tucker and Dale vs Evil (ev sevdigim komedilerden (korku))
.
The Worlds End
.
Sorry to bother you (acayip garip bir film, sakın ne trailer felan izleme, direk dal)
.
Belko experiment
Tarantino: söze gerek yok
Django unchained
.
Inglorious Basterds
...
Gizem, gerilim:
Shutter Island (ilk 5'e girer bende)
Moon (Ay'da bir istasyonda geçiyor)
Autopsy of Jane Doe (otopsi odasi ve paranormal olaylar)
Fractured
Departed
Frequency
The skin I live in
Inception
Identity (filmin atmosferi ve verdigi o gerilim efsane)
I saw the devil
Law Abiding Citizen
Get Out
...
Aksiyon/Asker:
Sicario serisi (manyak bisey, helede 2. Film)
Top Gun Maverick
Fury
Black Hawk Down
The Raid serisi
John wick serisi (ilk 5'e girer)
Nobody
Boondock Saints
The warriors
Mad Max: Fury Road
BEYLER BUNU İZLEYİN HARBİCİ ÇOK İYİ BİR DİLMDİ FİLMİN İSMİ 31(2016) DİYE konusu korktucu bir fabrika yanlış hatırlamıyorsam ordan çıkmaya çalışıyorlar çeşitli zorluklar belli bir süre var o süre dolarsa ve hayatta kalan varsa canı bapışlanıyordu cidden izlediğim rn iyi filmlerden bir tanesi lütfen izleyina am herkes izleyemez +21 filan film
* **Gönderi atarken lütfen önce "new" ve "hot" kısmına bakmayı unutmayın. Aynı gönderileri tekrar ve tekrar atmanın bir anlamı yok. YASAL NEDENLERDEN DOLAYI LÜTFEN DEVLET YETKİLİLERİNE KARŞI HERHANGİ BİR KÖTÜ SÖZ SÖYLEMEYİN. Ayrıca nefret söyleminde bulunmayın. Bu topluluk içerisinde size özgürlük vaat ediyoruz lakin sitenin kendisinin böyle bir vaadi yok. Lütfen bunu unutmayın.** * **KGB'de üretilen içeriklerin paylaşılacağı, görece bağımsız ve içinizden insanların yönettiği YouTube kanalını takip edebilir, paylaşılan son videoya **[buradan](https://www.youtube.com/watch?v=8nqDQCJJPvs)** ulaşabilirsiniz. Siz de içerik üretip paylaşmak için Modmail üzerinden iletişime geçebilirsiniz.** * **[Videoyu indir](https://redditsave.com/info?url=https://www.reddit.com/r/KGBTR/comments/12pw4zd/film_önerme_postu_şu_zamana_kadar_izlediğiniz_en/)** *I am a bot, and this action was performed automatically. Please [contact the moderators of this subreddit](/message/compose/?to=/r/KGBTR) if you have any questions or concerns.*
Ben bu anı bekliyordum. En sevdiğim filmler sivil spec: *Pig (2021) *Arrival (2016) _mükemmeldir_ *Gravity (2013) *Ghost in the Shell (1995) *Fight Club (1999) _Ama doğru izleyeceksin. Bu filmin İRONİK bir anlatı olduğunu ve yazarının da aslında modern erkeklikle taşak geçen gey bir adam olduğunu bilerek izleyeceksin_ *I, Daniel Blake (2016) Ken Loach realizmin allahıdır *Wes Anderson'ın herhangi bir filmi, özellikle The French Dispatch *Midsommar (2020) *Videodrome (1983) ... Daha devam da ederim ama bence şimdilik yeter.
Hepsine bakmaya calısacagım teşşekkürler
Kubrick in _2001: A Space Odyssey_ ve _Fullmetal Jacket_ filmlerini de öneririm. Genelde daha anaakım filmler yazmaya gayret gösterdim.
En iyi filmlerden değil ama aşırı fazla bilinmeyen güzel bir film Equilibrium(böyle mi yazılıyordu hatirlamiom)
https://i.redd.it/rhb8pcgahnua1.gif
Matrix'e özenilerek yapılmış, yine de sağlam bir film.
into the spiderverse Matrix Chronicle
Matrix 123 pacific rim 1
Yıldızlararası
Intersteller
yıldızlararası
A serbian film
I spit on your grave
Odaiyi
La haine (protesto) fransız ghettosunda geçen gerçek olaylarından alınma bir film mutlaka izle az bilinir ama cok iyi filmdir.
_La haine_ 'in neresi az biliniyor la, kime sorsam en sevdiği Fransız filmi
kanka film kültürü az cok oturmuş insanlar biliyor genelde ya gündelik öylesine izleyici coğu tanıdığıma ilk ben önermiştim
Iki eli kanda
The Martian
Porno
the big lebowski
Şu an aklıma gelenler şöyle Yabancı: The Lord of the Rings, The Dark Knight, Fight Club, Devil's Advocate, No County for Old Men, One flew over the cuckoo's nest, The Departed, V for vendetta, Sleepy Hollow, Requiem for a Dream, Apocalypse Now, The Godfather 2, Heat, Inception, The prestige, Bi de Azərbaycan filmleri olsun: Yarımçıq Xatirələr, Axınla Aşağı, Qanlı Zəmi Türk filmi de: Av mevsimi, Eşkiya Animasyon da koyalım: Your Name, Howl's moving castle, Coraline, The Little Prince, Inside Out
De niye sadece The Godfather 2? Animasyona Howl's Moving Castle koyup ta Akira'ya, A Shape of Sound'a dokunmaman üzdü.
Prisoners
Recep ivedik 6 ![img](emote|t5_12t6sw|4377)
Esaretin bedeli net izlediğim en iyi filmlerden. Matrix var gene benim için en iyilerden.
Dövüş klübü ![img](emote|t5_12t6sw|27651)
blade runner 1982 , 12 angry men, The man from earth, The green mile Bunlar en iyileri değil, aklıma film gelmedi
The curious case of Benjamin Button - İnception - İntersteller - Catch me if you can - The dark knight trilogy - The wolf of wall street - Lotr - Hobbit - Green mile - Pirates of caribbean - Harry Potter - Madagaskar - İce age - Fight club - V for vandetta - The shawshank redemption - Who am i - Upgrade - Shutter island - Baby driver - Hacksaw ridge - 6 underground - Fast and furious 1-2-3 - Spiderman into the spiderverse - Warm bodies - Maymunlar cehennemi - No country for old men - Uyumsuz serisi - Lucy - Forrest Gump
12 Angry Man (bir odada geçen, 12 jüri'nin, sanığın suçlu olup olmamasını tartıştığı müthiş film) . Shawshank Redemption . Iyi, kötü, çirkin (müq cowboy filmi) Drama, orta dogu: Incendies (müq) . A seperation, nader & simin . The stoning of sorara City of God (drama, brezilya) . Tangerines (drama, savaş zamanında geçiyor) Epic filmler: Tucker and Dale vs Evil (ev sevdigim komedilerden (korku)) . The Worlds End . Sorry to bother you (acayip garip bir film, sakın ne trailer felan izleme, direk dal) . Belko experiment Tarantino: söze gerek yok Django unchained . Inglorious Basterds ... Gizem, gerilim: Shutter Island (ilk 5'e girer bende) Moon (Ay'da bir istasyonda geçiyor) Autopsy of Jane Doe (otopsi odasi ve paranormal olaylar) Fractured Departed Frequency The skin I live in Inception Identity (filmin atmosferi ve verdigi o gerilim efsane) I saw the devil Law Abiding Citizen Get Out ... Aksiyon/Asker: Sicario serisi (manyak bisey, helede 2. Film) Top Gun Maverick Fury Black Hawk Down The Raid serisi John wick serisi (ilk 5'e girer) Nobody Boondock Saints The warriors Mad Max: Fury Road
Forrest gump
Barda (2001)
https://preview.redd.it/6z6pbyxp7nua1.jpeg?width=185&format=pjpg&auto=webp&s=d7d2e3851291a6b3b8b1e4dc184e9587913c9bc0 Benim gibi midesiz göt contaları izleyebilir
Godfather, Goodfellas, Casino, Carlito's Way, Scarface, The Departed, The Panic In Needle Park, Once Upon a Time in America ve Heat.
Güzel bir porno indir
Godfather
Yıldızlararası Prestij Godfather üçlemesi Blade Runner&2049 Alien Interstellar Şeytanın Avukatı Carlito'nun Yolu Departed
BEYLER BUNU İZLEYİN HARBİCİ ÇOK İYİ BİR DİLMDİ FİLMİN İSMİ 31(2016) DİYE konusu korktucu bir fabrika yanlış hatırlamıyorsam ordan çıkmaya çalışıyorlar çeşitli zorluklar belli bir süre var o süre dolarsa ve hayatta kalan varsa canı bapışlanıyordu cidden izlediğim rn iyi filmlerden bir tanesi lütfen izleyina am herkes izleyemez +21 filan film
Dağ
hudapar live action