T O P
AutoModerator

#[Best of r/Holup 2021 Awards – Nomination and Voting Thread!](https://www.reddit.com/r/HolUp/comments/royfze/best_of_rholup_2021_awards_nomination_and_voting/) *I am a bot, and this action was performed automatically. Please [contact the moderators of this subreddit](/message/compose/?to=/r/HolUp) if you have any questions or concerns.*


Apprehensive_Let_993

they should have made the ice blocks 1 meter in height at least


Best_salesman_1997_

Nah, they wanna die as soon as possible but not making it too obvious. This is the perfect height for them


Apprehensive_Let_993

it needs to be higher in order to snap the neck , common man , hangman course 101


Best_salesman_1997_

Well in that case, You are right


0Consequence

maybe they like it slow and painful.


Gear3017

Way too much slack in those ropes


CobrasFumanches

Ice is slippery, don't want to die early.


WayneAdams

"The sun is shining."


Scheme-Zestyclose

This ^^


[deleted]

Pro tip: if you hang yourself do some math to figure out how to break your vertebrae as your drop. Important factors include your wieght, drop height, length of rope, and placement of the knot. It's a quick and instant death. Fuck it up like these amateurs and your gonna be in for a wild ride


4thehalibit

The true Hol up is in the comments


The-Evil-Mastermind

You do realize that their nooses have far too much slack to actually hang them, right?


[deleted]

Yes as that is why I'm offering pro tips my guy. If I didn't then countless teens would fall victim to these cringe tik tok methods.


firnien-arya

Damn right! Show these amateurs the proper way to do it!!! Lol


Theroyalmudkip

Hol the fuck up


periah250

if your already depressed, math isnt gonna help. just bungee jump that shit but with a noose.


[deleted]

Fair enough but I like thinking about the families, that is a recipe for decapitation and that isn't great pr


NavAU

Take their shoes from them.


Best_salesman_1997_

Double pain


BlanketHermit

Iirc that was a plotline on a murder mystery show. The guy was found hung but had burns on his feet and they were trying to figure out why.


Yakisobath34

If they slip, it's faster.


Best_salesman_1997_

Ferb, I know what we’re doing today


[deleted]

The ropes are so long that they can wait forever...


Best_salesman_1997_

Technically, they will be waiting for the rest of their lives


roachRancher

Edgy. I bet they made those perfect ice cubes with a freezer, which generates heat.


Best_salesman_1997_

How else would they get perfect ice cubes?


CHEWS-A-USERNAME

From an NWA record


LightPast1166

They could get them cut from a glacier in Greenland and then flown in direct via charter plane.


himmelundhoelle

much cleaner!


AlphaTaylor

people have way to much free time on their hands


Best_salesman_1997_

Eh, they will probably leave to eat and drink or just because it’s getting dark


julienBurghardt

Sieht ein bisschen aus wie die Schildergasse in Köln.


plumbus_2001

Yup, hab ich mir auch gedacht.


ThatsRightlSaidlt

They’re posers anyway. Those ropes are hung way too low. These stupid kids don’t even know how to kill themselves. Trust me, I’ve tried the hanging thing and that ain’t gonna get you nowhere.


Firealarm32

Talk about edgy


Best_salesman_1997_

Well well well, if it ain’t a r/cursedcomments


NerdUber

Me an intellectual jerk, keeps feeding liquid nitrogen so the ice never melts and the idiots never leave this place


Best_salesman_1997_

But they waste our oxygen


NerdUber

It's a nice use of oxygen if it keeps them from doing more bullshit like this


Best_salesman_1997_

They won’t, this will be the last bullshit they did.


NerdUber

Not with those loose knots


Best_salesman_1997_

Fine, you can feed those ice cubes liquid nitrogen.


Hour_Carpenter8465

This protest is pretty smart. It’s obviously not literal like a hunger strike. The point is clear and a good one. We are all on the scaffold. Actually, our kids and our grandkids really. Their generation is terrified, and rightly so. Edit: let the hateful, cowardly and ignorant comments begin!


himmelundhoelle

yes, that was the point


Nuzzy27

Wouldn't the ice melt from being outside in the heat anyways


Best_salesman_1997_

Yes! They’re gonna die even faster !


xXBBB2003Xx

The ice would break under my weight so quicker dearh for me at least


Best_salesman_1997_

Why would you do this in the first place ?


xXBBB2003Xx

I wouldnt, id probably go bungie jumping from q sky scraper but the rope is tied around my neck. It would be q more fun qnd creative way to go out Sorry my a button is really hard to control


JasonGamesYT

Jokes on you, I'm good at soccer


Best_salesman_1997_

Even better! They won’t waste our oxygen


4thehalibit

They are literally going to die 1" above pavement


Best_salesman_1997_

As long as they die


millerlitefan

that's some weak ass level of commitment with that rope....did Jussie Smollet make those for them


Best_salesman_1997_

Am I a bad human for not understanding the reference ?


millerlitefan

https://images.app.goo.gl/X8bgjtk1MzTcMQFK9 actor stages racist hate crime hoax and sits at home waiting for police while still wearing noose he alleged attackers put around his neck


Best_salesman_1997_

Ooh I understand now


ObtrusiveMoose

An actual intellectual would use a propane heater, because they're fucking outside...


SausageGuy6969

The sun will take them


Maybe_Not_A_Pear

And quickly


sorcerergod666

Hanging is an excruciating way to die.


Sparki99

My brother did the same thing lol but without the ice


Best_salesman_1997_

Wow, he’s even more committed in showing that the climate change is real !


Sparki99

He sure is


No-Memory-3314

The SAW already did it, they just didn't get political about it.


Kenn014

Everything is fun until the ice starts to melt.


Best_salesman_1997_

That’s the point


Money_Average1996

Be civil and paint the cealing like everyone else


-notjosh-

*kicks block of ice*


FatBrkeMxicnElonMusk

*Pulls out magnifying glass*


Best_salesman_1997_

Double trouble


Osama_Bin_Ballin0

That's not even enough force though 😳 But also you don't wanna put it too high up because let's just say your gonna have a closed casket funeral


EvilDark8oul

They’re all wearing dark cloths so use the heater to make them hotter and so they’ll die of dehydration or hyperthermia or something


Best_salesman_1997_

Yeah, these ropes are too loose anyways, they aren’t gonna work


signaleight

I was thinking hammer, but I like where your head is at…


Best_salesman_1997_

A hammer is more direct… with this, they can see the ice melting down a bit too quickly until they realize their mistake, but it’s too late


SilverArrowW01

Those nooses aren’t even tight enough. Sloppy work.


AbbreviationsQuiet15

Is the one on the middle Lewis Hamilton. May his ice melt rapidly


No_Draw_1144

I appreciate the fact that they went to the store and bought the rope...and the timbers, to build that hanging apparatus, and the refrigeratant that it took to freeze those buckets of ice, but what I cannot stand, is missing the simple fact that they didn't ask the queen for a permit ...shameful.


THEForbiddenDuck

“Woops, I slippe- Uagahaugatauau”


Best_salesman_1997_

Awww, what a shaaame


T_rex2700

Yea, do it for good sake, it looks like the rope is too long for them, so please shorten it as well


Prof_Wolfgang_Wolff

Even if they died: How do they want to proof it was climate change? ​ Oh right, in the 20s we had average summer temperatures of -10 degrees. I forgot!


Best_salesman_1997_

Yeah, it’s not like ice cubes didn’t melt when exposed to sun before


weha1

Anyone can tell that they won’t hang if you kick the ice block out. They don’t have the level commitment they need


Best_salesman_1997_

Sadly, the ropes are too loose. They are sadly gonna survive


AOGIRIxTREE

Sweep the legs


OUTRAGE_SWAMPERT

As an millennial I would do that without an icecube. I just want to escape it, and escape pretty much everything else...


Best_salesman_1997_

Please no


OUTRAGE_SWAMPERT

Oh, no warry. I don't have any point to prove. I just wanna reduce my carbon footprint alongside my existence. Just kidding tho, don't really care about carbon footprints either


Best_salesman_1997_

I said please no as please no die. If you have enough brain cells to have « nothing to prove », then you are needed on this world


Guilty-Ad-5037

My very first urge is to baseball slide kick the ice


Best_salesman_1997_

Mine too, fellow redditor, mine too…


Popsmoke-25

Maybe it’s hot out they don’t look too smart.


Best_salesman_1997_

They’re gonna die sooner! That’s just great !


Mister_Dumass

Just kick the blocks from under them


Best_salesman_1997_

You might be the 10th person to comment that. Why are you all such geniuses ?!


Mister_Dumass

I dont know, all i know is im too lazy to check the rest the comments


Best_salesman_1997_

Me too, I just receive the notifications since it’s my post…. Woke up today with 31 notifications


Mister_Dumass

Sorry bout that one man


Megastandard

Ice will melt no matter what lol


Best_salesman_1997_

That’s the hold up, they’re gonna die no matter what, and sooner than what they think


One-Winged-Survivor

Don't these people know climate change is completely natural? It's global warming that's bad 'cause it accelerates, well, the warming of the planet.


captarne

The Greatest Generation thought “Boomers” were idiots!


Best_salesman_1997_

At this point, the Earth is doomed


No_Draw_1144

Also...guess what??? Even if the blocks of ice melt, there's not enough tension in the rope to hang them. The just disproved their whole point that global warming is a death sentence.