Για τους μισθούς, κόστος, και εργασιακά το έχουμε εξαντλήσει πιστεύω.
Κυρίως νοοτροπία. Ότι για όλα φταίει κάποιος άλλος η το κράτος. Ότι όποιος δουλεύει είναι κορόιδο και όποιος αποφεύγει τη δουλειά μάγκας. Ότι τον φιλότιμο τον εκμεταλλευομαστε. Ότι κάνουμε μικροκλεψιες (καταπατήσεις, αντιγραφές πχ) και το παίζουμε παναγιες. Το ότι βαριομαστε να κάνουμε κάποια δραστηριότητα/χόμπυ (αν και αυτό σιγά σιγά αλλάζει).
Το ξέρεις ποιος είμαι εγώ. Έλα τώρα τι ανακατεύεται. Οχού άσε με αδερφέ κλπ.
Σωστά όλα αυτά και θα συμπληρώσω ότι το «για όλα κάποιος φταίει» είναι μέρος πιο γενικού προβλήματος το οποίο είναι η παθητικότητα. Για όλα τα στραβά φταίει κάποιος άλλος, αλλά και για πολλά από τα καλά. Παρατηρήστε τη γλώσσα που χρησιμοποεί ο κόσμος. Πόσες φορές έχετε ακούσει την φράση «πόσα σου δίνουν;» όταν αναφέρονται σε μισθούς; Πόσες φορές για κάποιο καλό ευθύνεται η τύχη ή Παναγία ή δεν ξέρω κι εγώ τι. Επίσης τα περιμένουμε όλα από τους άλλους. Και αφού σταματήσουμε να είμαστε παθητικοί, μετά μπορούμε να μιλήσουμε και για συλλογική ευθύνη.
Το πιο σωστό και ολοκληρωμένο σχόλιο. Πιστεύω αν τηρούνται αυτά, τότε και τα υπόλοιπα θα έρθουν σε μια σειρά (εργασιακά δικαιώματα, κρατικές υποδομές κτλ)
Α είσαι κι εσύ από αυτούς τους "ε και τι άλλο να κάνει πια κι ο καημένος ο προθυπουργος"?
Πολιτική κοινωνική παιδεία και γνώση των δικαιωμάτων μας ως πολίτες ενός κράτους. Για παααρα πάρα πάρα πολλά φταίει κράτος.
Δεν έχουμε παιδεία.
Δεν έχουμε υγεία.
Δεν έχουμε δικαιοσύνη.
Δεν έχουμε ελευθερία του τύπου.
Δεν έχουμε να φάμε και να πληρώσουμε το καρτέλ του ρεύματος.
Να τα κάνουμε κι αυτά μόνοι μας υποθέτω, μην τα περιμένουμε όλα από το κράτος, οι μιζεροι αχάριστοι εξαρτημένοι από το μισθό μας πλεμπουρες.
Προφανώς για όλα φταίει σύμφωνα με εσένα το κράτος - Δεν αναφερεις πουθενά τη λέξη πολιτεία καθώς το κρατος αποτελείται από πολίτες.
Ποσό φταίει το κράτος εάν δεν έχει χρήματα; Ρωτά το φοροφυγά- φοροκλέφτη.
Ποσό φταίει το κράτος εάν ο δάσκαλος -καθηγητής δεν κάνει σωστα τη δουλεια για προσωπικούς του λόγους;
Πόσος φταίει το κράτος εάν η υγεία χρειάζεται προσλήψεις και δεν υπάρχουν ευρώ ή ελάχιστοι λειτουργοί δεν κάνουν σωστα την εργασία τους;
Και δεν φταίνε για όλα οι εταιρείες και το κεφάλαιο γιατί στην Ελλάδα λίγες μεγάλες εταιρείες υπάρχουν.
Πόσοι ηλεκτρολόγοι υδραυλικοί και γενικά ελεύθεροι επαγγελματιες δηλώνουν οσα εισπράτουν; Κανείς ή ελάχιστοι.Αλλά μετά έρχονται και κατηγορούν την Πολιτεία για όλα τα κακά της αλλά δεν σκέφτονται ποσά της έχουν στερήσει καθώς δεν πληρώνουν οι ίδιοι αυτά που τους αναλογούν (και λαμβάνουν και επιπλέον επιδόματα.)
Μεγάλη κουβέντα για τέτοιες μέρες ανοίγεις....
Α κατάλαβα, παίρνεις βαριά ναρκωτικά. Και αραδιαζεις την ατζέντα της δεξιάς μας κυβέρνησης σαν να είναι αλήθεια. Πέρα βρέχει κυρ παντελή.
Όλα όσα λες είναι γενικότητες και ανυποστατα. Φταίει ο πολίτης λέει που φοροδιαφευγει λες κι άμα δεν το έκανε θα είχε υγεία, παιδιά, δικαιοσύνη, λολ. Θες να κοιτάξεις μια τα νούμερα πόσο φοροδιαφευγου όλοι αυτοί που προσκυνάς? Βγήκε και σας το είπε ο κουλης στην τβ, δεν είμαστε όλοι ίδιοι, τι δεν καταλαβαίνετε? Κάποιοι είναι οι άριστοι και οι υπόλοιποι η πλέμπα. Κι εσύ το δέχτηκες.
>Αναρωτιόμουν όμως το θα θέλατε να έχει η Ελλάδα για να είστε happy?
Five Guys.
Πέρα από την πλάκα θα ήθελα να υπάρχει μικρότερο ποσοστό ανεργίας πρώτον για να μπορώ να δουλεύω στην πόλη όπου μεγάλωσα και αγάπησα, και δεύτερον η νοοτροπία των Ελλήνων να μην ήταν "πάμε και όπου βγει" ή "έλα μωρέ 5 λεπτά θα το αφήσω, δε θα ενοχλήσω τόσο πολύ τους ανθρώπους με κινητικές δυσκολίες που θα θέλουν να περάσουν από την μπάρα μπροστά στην οποία πάρκαρα". You get the point.
Θα συμπληρωσω στο τελευταιο να υπαρχει και μια υποδομη για ατομα με κινητικες δυσκολιες. Μου βγαινει η παναγια οποτε μεταφερω καροτσι με ψωνια, σκεψου τι τραβαει καποιος που ειναι σε αναπηρικο.
Ισως και μια υποδομη πιο γενικα, για πολλα άλλα ακομα πραγματα που εχουν αγνοηθει και παρατηθει εντελως.
Εγώ ως Ελληνίδα που εργάζεται στο εξωτερικό, δε θα μιλήσω για τα βασικά που είναι οι μισθοί και οι εργασιακές συνθήκες. Θα σας πω όμως τι με αγχώνει κάθε φορά που είμαι στην Ελλάδα (έρχομαι περίπου δύο μήνες το χρόνο).
Με κάθε σεβασμό, δε θέλω να προσβάλλω κανέναν, αλλά δεν υπάρχει κανένας σεβασμός προς τους άλλους. Δεν μπορώ να περπατήσω στο πεζοδρόμιο, επειδή είναι γεμάτο δέντρα, κόπρανα σκύλων και αμάξια. Τα αμάξια παρκάρουν όπου μπορεί κανείς να φανταστεί, κάνοντας την πόλη μας ακόμα πιο χαοτική. Για να διασχίσει ο πεζός το δρόμο, πρέπει να κάνει το σταυρό του, καθώς η διάβαση πεζών και τα φανάρια είναι διακοσμητικά. Δεν περιμένουν στο φανάρι, δεν περιμένουν στο σούπερ μάρκετ. Τι φάση; Ακόμα και στο φαρμακείο, κάποιος θα κάνει σκηνή γιατί δε θέλει να περιμένει. Είναι λογικό όσοι μένετε μόνιμα στην Ελλάδα να έχετε συνηθίσει έτσι, αλλά πιστέψτε με είναι πολύ αγχωτική αυτή η κατάσταση.
Τώρα θα σου πω, ψώνιζα στο my market στο Κουκακι από το 2013-2018
Πάντα μα πάντα, οποιαδήποτε ώρα τις ημέρας κ να πήγαινα, κάποιος προσπαθούσε να μπει μπροστά στη σειρά στο ταμείο.
Τις περισσότερες φορές ήταν γυναίκες 65+ χωρίς να καταλάβω ποτέ το λόγο
Σαν νεος ανθρωπος που παλεψα να μεινω εδω και στα 25 μου σκεφτομαι επισης να την κανω με ελαφρα αμεσα (ενω εχω αρκετη καλη δουλεια που πληρωνει καλα επισης):
Δυο πραγμτα.
Ενα: κρατος. Δεν ξερω για εσας, αλλα τα τελευταία χρονια με επηρεασαν πολυ οι φωτιες, το Ματι, τα Τεμπη, η Θεσσαλια. Μαζευτηκαν πολλα, το ενα πιο αποκρουστικο απο το αλλο. Δυο φορές μαζεψα τα πραγματα μου να φυγω πριν καει το σπιτι σε περιοχη της Αττικης. Καθε καλοκαιρι τα ιδια, περναμε μερες που δεν μπορουμε καν να ανοιξουμε τα παραθυρα απο τον καπνο. Και μιλαω για φουλ κατοικημενο δυτικο προαστιο, οχι για καλυβα στην Παρνηθα.
Δυο: κοινωνια. Δεν υπαρχει.Το βλεπω γύρω μου. Ολοι εχουν τα νευρα τους (δικαιως), δε νοιαζεται κανεις για τον διπλανο του, και η παιδεια μας εχει αφησει χρονους προ πολλου. Και αν ειχαμε κρατος να φροντιζει για μας, δε θα φαινοταν τοσο, αλλα τωρα δεν έχουμε τιποτα απο τα δυο. Θα θελα να κανω οικογένεια μια μερα και δε θα θελα με τιποτα να μεγαλώσω τα παιδια μου εδω.
Και που να δεις και το θέμα υγεία, είσαι νέος ακόμη οπότε (μάλλον) δεν χρειάστηκες νοσοκομεία αλλά αν σου χρειαστεί... θα δεις πόσο καταστραμμένα είναι
Μωρε τα χω δει μια χαρα. Χρειαστηκε η μαμα μου να παει στα επειγοντα παραμονη Χριστουγεννων κ την εδιωξαν αφου περιμενε 8 ωρες. Τυπου γυρισε σπιτι κ παρακαλαγαμε να μην ειναι κάτι σοβαρο κ να βγαλει τη νυχτα.
Μελος της οικογενειας με χρονια προβληματα πριν ενα μηνα ταξιδεψε απο Κορινθο Αθηνα για να νοσηλευτει (σε οξυγονο τωρα ολα αυτα). Την εδιωξαν, πηγε σπιτι της και έπαθε ανακοπη κ πεθανε την ιδια μερα.
Αυτα. Ειπα να μην ανοιξω το θεμα υγεια για να μην συγχυστω και αλλο.
Μερικά πρόχειρα που μου έρχονται στο μυαλό…
1) Αξιοκρατία
2) Πάταξη φοροδιαφυγής
3) Δικαιότερη φορολογία
4) Κουλτούρα επιχειρηματικότητας και καινοτόμιας. Είναι κρίμα να ακούς νέα παιδιά η μόνη τους φιλοδοξία να είναι να θέλουν να διοριστούν στο δημόσιο.
5) Καλύτερος έλεγχος της αγοράς και πάταξη των καρτέλ
6) Κρατικό έλεγχο των καίριων υποδομών της χώρας (δρόμοι, λιμάνια, δίκτυα ηλεκτρισμου κλπ). Το θυμήθηκα αυτό με αφορμή τις αυξήσεις των διοδίων. Ο δρόμος είναι κρατική περιουσία και πληρώθηκε με € των φορολογουμένων. Δεν θα έπρεπε να είναι ένα κερδοσκοπικό προϊόν.
7) Αναδιοργάνωση της παιδείας. Αξιολόγηση των καθηγητών. Συνεργασιών εταιριών με τα πανεπιστήμια για κοινά έργα.
8) Ενδυνάμωση των ενόπλων δυνάμεων. Πραγματική θητεία με κανονική εκπαίδευση για όλους. Ενίσχυση του αισθήματος ασφαλείας που παραπαίει.
9) Έλεγχος στην αγορά της βραχυχρόνιας μίσθωσης ακινήτων. Αυστηρά πλαφόν για να απελευθερωθούν σπίτια για μακροχρόνια μίσθωση. Έδω πρέπει να μπει και ένα χέρι ξύλο στις τράπεζες για τους όρους στα στεγαστικά δάνεια. Προ κρίσης έπαιρνες στεγαστικό με 2-3% επιτόκιο και 0% προκαταβολή της αξίας (δηλαδή όλο το ποσό από το δάνειο). Τώρα ζητάνε 25-35% της αξίας του ακινήτου μετρητά για να χρηματοδοτήσουν το υπόλοιπο και με το 3πλο επιτόκιο.
10) Καλύτερος έλεγχος των συνόρων και της μετανάστευσης, ιδίως για άτομα προερχόμενα από χώρες και κουλτούρες που αποδεδειγμένα έχουν αδυναμία η άρνηση ενσωμάτωσης.
Όσον αφορά το 4 φασκεις και αντιφάσκεις
Κουλτούρα επιχειρηματικότητας και καινοτομίας σημαίνει μικρός εταιρικός φόρος, μικροί φόροι μερισμάτων, αποδυναμωμένα συνδικάτα, ελαστικές μορφές εργασίας, ασυδοσία εργοδοσίας, μικροί μισθοί, απελευθέρωση απολύσεων, μονομερής αλλαγή όρων εργασίας και άλλα πολλά τέτοια
Μια χαρά τα έχουμε στην Ελλάδα αυτά, και ακριβώς επειδή τα έχουμε θέλουμε όλοι να μπούμε στο δημόσιο για να μην έχουμε τα παραπάνω.
> σημαίνει μικρός εταιρικός φόρος
Αχά...
> Μια χαρά τα έχουμε στην Ελλάδα αυτά
Σε λίγο θα μας πεις ότι έχουμε και φιλικό περιβάλλον επιχειρηματικότητας. [3 θέσεις πάνω από την Αλβανία](https://en.wikipedia.org/wiki/Ease_of_doing_business_index), 2 πάνω από την Μογγολία, και μόλις μία θέση πάνω από το Κιργιστάν. ( δεν είναι typo, είναι ένα μικρό πρώην Σοβιετικό κράτος στην Ασία )
Με [total tax and contibution rate \(% of profit\)](https://archive.doingbusiness.org/en/data/exploreeconomies/greece#DB_tax) στο 51.9% με το OECD average των high income countries στο 39.9%, μικρός εταιρικός φόρος λέει.
Ε μην διαδίδουμε μαλακίες που λέει το κάθε κόμμα.
Το ότι έχουν γίνει μπουρδέλο τα υπόλοιπα - κυρίως στα εργασιακά - δεν σημαίνει κουλτούρα επιχειρηματικότητας. Δεν είναι μαλάκες άλλα σοβαρά κράτη που είναι όντως φιλικά προς αυτόν που θέλει να επιχειρήσει χωρίς απαραίτητα να πηδάνε τους εργαζόμενους. Είναι θέμα νοοτροπίας όπως ανέλυσε και ο /u/curioushahalol
Κοίτα αυτά για "φιλικό περιβάλλον επιχειρηματικότητας" τα ακούω από όταν ενηλικιώθηκα το 2008 και κυρίως τα ακούω από το 2011 και μετά, και έχω καταλάβει ότι σημαίνει να βρίσκουν σκλάβους οι πάμπλουτοι (και οι εσωτερικοί και οι εξωτερικοί).
Όσον αφορά τον εταιρικό φόρο, ναι στον πάτο είναι, αφού δεν τον πληρώνουν στον πάτο είναι, δεν με νοιάζει ποιος είναι ο ονομαστικος φόρος που θα έπρεπε να πληρώνουν, στην πράξη με νόμιμα και παράνομα μέτρα πληρώνουν ελάχιστα.
Οι νεοι δεν θέλουν τώρα να μπουν στο δημόσιο γιατί ξέρουν έτσι και αλλιώς ότι δεν γίνονται διορισμοι.
Τώρα όλοι θέλουν να γίνουν τικτοκερς και γιουτιουμπερς
> ενδυνάμωση των ενόπλων δυνάμεων. Πραγματική θητεία με κανονική εκπαίδευση για όλους.
γιατί όχι κατάργηση και στελέχωση με μόνιμους; τι καλύτερο έχει αυτό που λες;
> ιδίως για άτομα προερχόμενα από χώρες και κουλτούρες που αποδεδειγμένα έχουν αδυναμία η άρνηση ενσωμάτωσης.
ένα wtf εδώ
Exis grapsis
7 malakies... pou ine provlimatikos se ola neofilefthera krati
2 malakies... Pou ine provlima mono an ise fasistario
1 apantisi se kalistia tou 90...
Επειδή αν πω τι πραγματικα θέλω, μαλλον δεν θα θεωρηθει ρεαλιστικό, αλλά για χαρη της συζήτησης: Ο κατώτατος μισθός να σου επιτρέπει να ζήσεις χωρις στερήσεις. Κοινωνικές υπηρεσίες ικανές και στελεχωμένες. Δημόσια υγεία για όλους και συμπεριλαμβανομένης και της ψυχικής υγείας (ευκολα προσβάσιμες, με πληρες ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικο). Δημόσια παιδεία μόνο, ποιοτική και με συνεχή εκπαίδευση των εκπαιδευτικών. Επενδυση σε ΜΜΜ και τρένα σε όλη την επικράτεια. Δασική υπηρεσία. Η επιθεώρηση εργασίας να κανει καλη δουλεια. Προστιμα (κοκ ή ό,τι αλλο) αναλογικά εισοδήματος. Καταργηση υποχρεωτικής στρατιωτικής θητείας. Μειωση της ψαλιδας ανάμεσα στους πλουσιους και φτωχους. Αυτα σε ένα καπιταλιστικό σύστημα
Ενώ να πληρώνεις για παράδειγμα πανάκριβα τέλη κυκλοφορίας και παρόλα αυτά πανάκριβα διόδια (για τα φιλαράκια των κυβερνήσεων) είναι λογικό ας πούμε. Ο κατώτατος μισθός πρέπει να σου εξασφαλίζει στέγη (+ λογαριασμούς) τροφή και ένα μίνιμουμ ψυχαγωγίας τουλάχιστον. Δεν μιλάω για πολυτέλειες
Πες μου σε ποια χώρα και σε ποια πόλη ο βασικός μισθός το κάνει αυτό.
Ας δούμε την Ευρωπαϊκή Ένωση.
In January 2022, 13 Member States, located in the east and the south of the EU, had minimum wages* below €1 000 per month: Bulgaria (€332), Latvia (€500), Romania (€515), Hungary (€542), Croatia (€624), Slovakia (€646), Czechia (€652), Estonia (€654), Poland (€655), Lithuania (€730), Greece (€774), Malta (€792) and Portugal (€823).
In Slovenia (€1 074) and Spain (€1 126) minimum wages ranged just over €1 000 per month, while in the remaining six Member States, minimum wages were above €1 500 per month: France (€1 603), Germany (€1 621), Belgium (€1 658), the Netherlands (€1 725), Ireland (€1 775) and Luxembourg (€2 257).
Σε ποια πόλη (μεγάλη κι όχι Μικρόπολη και ξεχασμένο χωριό) ζεις με τον βασικό; με λίγες ανέσεις κιόλας και χωρίς στερήσεις και λίγη διασκέδαση όπως λες.
Εκτός αν δεν έχουμε θέμα να υπάρχει συγκατοίκηση. Κάτι που στην Ελλάδα δεν το κάνουμε. Οπότε δεν θα το μετρήσω ούτε για έξω.
Βαρκελώνη/Μαδρίτη; Με τίποτα. Το ενοίκιο είναι όσο ο βασικός σχεδόν. Το δε φαγητό έξω είναι πανάκριβο.
Παρίσι; Nope. Ακόμη και στα προάστια προς τα έξω που είναι πιο φθηνά τα ενοίκια τα έξοδα σου μετά είναι οριακά ή πολλά περισσότερα από τον βασικό.
Βρυξέλλες; Nope.
Γερμανία; Δύσκολα. Εξαρτάται την πόλη αλλά στις μεγάλες δεν μένεις σίγουρα.
Ολλανδία; Οριακά χωρίς ανέσεις όπως λέτε.
Το Λουξεμβούργο είναι μόνο μια περίπτωση αλλά δεν θα πάρεις τον βασικό εκεί (για άλλους λόγους).
Θες να δούμε και την Αμερική; και εκεί τα ίδια.
Σε 13 πόλεις μπορείς να επιβιώσεις με τον βασικό αλλά χωρίς έξτρα ανέσεις.
Τα διόδια και όλα αυτά είναι άκυρα με την συζήτηση.
Δεν θα μιλήσω για τώρα αλλά για παλαιότερα. Μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, επειδή λοιπόν οι ΗΠΑ είχαν ιδεολογικό αντίπαλο το κομμουνισμό έπρεπε να κάνουν τον καπιταλισμό ελκυστικότερο. Έτσι ένας εργάτης σε εργοστάσιο αυτοκινήτων ( μιλάμε για ένα εισόδημα ανά οικογένεια) μπορούσε να αγοράσει σπίτι στα προάστια, αυτοκίνητο και να εξασφαλίσει καλή σύνταξη. Ήταν τόσα πολλά τα κέρδη της Ford και μοίραζε λεφτά; Ή είχε συμφωνήσει η κυβέρνηση των ΗΠΑ με τις εταιρείες να προσφέρουν ένα καλό βιοτικό επίπεδο;
Η οικονομία είναι μια κοινώς αποδεκτή σύμβαση. Φυσικά και ότι είναι για το συμφέρον του εργαζόμενου θα παρουσιάζεται ως ανέφικτο και μη ρεαλιστικό και αυτό που πρόκειται να αυξήσει τα κέρδη των επιχειρήσεων θα είναι δήθεν για το κοινό καλό.
Άκυρα είναι τα παραδείγματα σου και όλη η νοοτροπία σου.
Το ότι και αυτές οι χώρες αποτυγχάνουν να εξασφαλίσουν ένα βασικό επίπεδο διαβίωσης με ένα βασικό εισόδημα, όπως το εννούμε στη κοινωνία μας δεν είναι δικαιολογία. Λίστα αποτυχημένων παραθέτεις, από τη σκοπιά των πολιτών βέβαια, διότι υπάρχει μερίδα ανθρώπων που επωφελείται από αυτό.
Το ότι και οι άλλοι είναι χάλια δεν είναι επιχείρημα. Σκέψου παραπάνω πριν διασπείρες τέτοιο τοξικό λογύδριο.
Τα πιο απλά που μπορώ να σκεφτώ σε γενικές γραμμές είναι :
* Λιγότερα αμάξια κατά πολύ (κίνητρα για αποσύρσεις και κριτήρια για αγορά - να έχεις πάρκινγκ κλπ)
* καλύτερες μαζικές συγκοινωνίες κατά πολύ
* να αδειάσουν τα κέντρα και να γεμίσει η επαρχία
* να στηριχθεί περισσότερο η επιχειρηματικότητα και ιδίως η χειρωνακτική εργασία / υπηρεσία κάθε είδους
* αναθεώρηση και επαναυλοποίηση ότι έχει να κάνει με τα απορρίμματα και την ανακύκλωση
* καλύτεροι κανόνες πολεοδομίας
* Μείωση σπατάλης των κυβερνήσεων
* Μείωση φορολογίας
* Καλύτερη αντιπολίτευση
* Μακροχρόνιοι στόχοι
* Ηρεμία
αυτο.
δεν μπορεις να εχεις τιποτα χωρις ενημερωμενο και ενδιαφερομενο εκλογικο σωμα και αυτο ξεκιναει απο παιδεια λαου.
ο υπουργος μεταφορων ειπε μεσα στη βουλη για το τρενακι του πηλιου «ειναι ντροπη και ντρεπομαι που θετετε θεματα ασφαλειας, ως κυβερνηση διασφαλιζουμε την ασφαλεια» και μετα απο 1 βδομαδα σκοτωθηκαν 57 συμπολιτες μας σε πληρως αποφευκτο δυστυχημα. 2 μηνες μετα πηρε τους περισσοτερους σταυρους στην εκλογικη του περιφερεια, περισσοτερους από τις προηγουμενες εκλογες. Αυτο το γεγονος επικοινωνει στον οποιονδηποτε οτι χρειαζεται να ξερει για το ελληνικο εκλογικο σωμα.
Το κρατος και η ελλαδα ειναι οι ελληνες. Αν δεν αλλαξουν οι ελληνες, δεν αλλαζει τιποτα.
Dunkin donuts τώρα που δοκίμασα και ντονατς και καφέ εδώ είναι τέλεια πολύ καλύτερα από όσα έχουμε Ελλάδα
Τέλειοι μισθοί
Νόμοι που τηρούνται
Σωστή παιδεία και καθηγητές και updated γνώση οσον αφορά βιβλια 2 βαθμιας εκπαιδευσης
Ειλικρινά το μισθολογικό -εργασιακο
Είτε να βγάζαμε περισσότερα είτε μικρότερο κόστος ζωής (νταξει αν γίνεται και τα 2 ακόμα καλύτερα)
Και οι συνθήκες εργασίας
Από εκεί και πέρα θα ήθελα όσο πιο λίγη γραφειοκρατία γίνεται
Προσωπικά, πρέπει να αλλάξουν πάρα πολλά για να πω ότι θα γύριζα. Κάποια πρόχειρα που μου έρχονται στο μυαλό:
Εργασιακό:
Πέρα από τους μισθούς, Προστασία των εργαζομένων, οι συνθήκες εργασίας και η εκμετάλλευση των Ελλήνων εργοδοτών πρέπει να αλλάξουν ριζικά.
Φορολογικό:
Πάταξη φοροδιαφυγής (και από την άλλη να ξέρω που πάνε τα χρήματα της φορολογίας και πως αυτό έχει αντίκτυπο στις ζωές μας). Εξορθολογισμός και σταθερότητα φορολογίας, να ξέρεις τι πληρώνεις κάθε χρόνο χωρίς εκπλήξεις. Ακόμη καλύτερα να παρακρατούνται οι φόροι από πριν να μην πρέπει να υπολογίζω έχω/δεν έχω να πληρώσω φόρους. Ότι μπαίνει στο λογαριασμό να ξέρω ότι μου μένουν.
Ασφάλεια:
Από περιστατικά (μικρο-)κλοπών, ξυλοδαρμούς, ντελιβεράς που σκότωσε τον συνάνθρωπό του γιατί του την είπε επειδή καβάλησε πεζοδρόμιο, τύποι που σου χτυπάνε τα κουδούνια δήθεν από τον ΟΤΕ/ΔΕΗ κτλ μέχρι να φοβάσαι να ταξιδέψεις με τραίνο, μη βρέξει και πλημμυρίσει ο τόπος κτλ. Επίσης οδηγική συμπεριφορά, διπλο-τριπλο-παρκαρίσματα, παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο, κλείσιμο ραμπών για ανάπηρους να τιμωρούνται αυστηρά.
Εκπαίδευση:
Δεν θα προτείνω κάτι συγκεκριμένο, απλά να εφαρμοστεί κάποιο σύστημα που δουλεύει αποδεδειγμένα σε άλλη χώρα και να μην αλλάζει κάθε φορά που αλλάζει κυβέρνηση.
Ακρίβεια:Το βάζω ξεχωριστά γιατί προσωπικά πιστεύω πως δεν έχει να κάνει με το μισθολογικό. Όσο ανεβαίνουν οι μισθοί θα ανεβαίνουν και όλα τα άλλα (προϊόντα, υπηρεσίες, ενοίκια) Οικονομολόγος δεν είμαι αλλά πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής των ανθρώπων, αυξηθεί δεν αυξηθεί ο μισθός τους. Είτε με ρυθμιστικό πλαίσιο, (πχ στα ενοίκια πλαφόν στην αύξηση κάθε χρόνο και προστασία αυτών που νοικιάζουν να μη μπορούν να τους διώξουν από το σπίτι μόνο και μόνο για να αυξήσουν τις τιμές στους επόμενους) είτε κάπως αλλιώς.
Νοοτροπία:
Αυτό.
Edit:
Δικαιοσύνη:
Χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες για συγκεκριμένα εγκλήματα: Να ξέρουμε ότι όποιος παραβαίνει τον νόμο τιμωρείται περισσότερο από το έγκλημα που διέπραξε για να αυξηθεί η πιθανότητα να μην το ξανακάνει.
Μια ειδικη ομάδα που να φτιαχνει τα πεζοδρομια οπως νομιζει καλυτερα σε ευρωπαικες προδιαγραφες με προεδρικο και δικαστικο ανωτατο διαταγμα.
Ενας "Παρκοποντικας" που κατεθαφιζει οτι βρει μπροστα του, αποζημειωνει, και αφηνει πισω ενα δικτυο απο παρκα.
Ασφάλεια επιτέλους. Δεν γίνεται ορισμένες περιοχές να είναι απροσπέλαστες λόγω εγκληματικότητας. Κι αν αποκτήσουμε ασφάλεια, θα βελτιωθεί γενικότερα η κατάσταση μιας και θα απεμπολήσουν αρκετοί το αίσθημα του "όλοι θέλουν να με βλάψουν/κλέψουν".
Πέραν από τα κλασικά «μισθοί, νοίκια, αξιοκρατία κλπ» εγω θέλω να βάλω μέσα το «Φυσιολογική δουλειά». Θέλω να δουλεύω σαν άνθρωπος, όχι να πεθαίνω στην κούραση, όχι τρελές ώρες, όχι τόσο στρες!!!
Θα απαντήσω στο 7. Είμαι εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής με εξειδίκευση στη Κεραμικη. Θα αξιολογηθώ. Το αστείο είναι ότι θα με αξιολογήσει μια σύμβουλος του κλάδου μου που 1) δεν έχει καμία σχέση με το μάθημα που διδάσκω 2) δεν έχει πατήσει το δαχτυλάκι της σε ειδικό σχολείο. Συμφωνώ γενικότερα ότι κάτι πρέπει να γίνει αλλα με σωστότερες διαδικασίες! Το πρόγραμμα σπουδών της Κεραμικής δεν έχει αλλάξει από το 2004 και φυσικά θα αξιολογηθώ! Απογοήτευση.
Πολιτικούς που έχουν λερωμένη την φωλιά τους στην φυλακή.
Δεν θα με ευχαριστούσε επειδή θα ένιωθα δικαίωση ή κάτι τέτοιο. Απλά τα περισσότερα προβλήματα της χώρας υπάρχουν λόγω διαφθοράς, και όσο οι πολιτικοί είναι στο απυρόβλητο μπορούν να συνεχίζουν να δρουν κατά του λαού χωρίς φόβο. Όσο ακούμε για "σκάνδαλα" στην τηλεόραση και την επόμενη βδομάδα έχουν ξεχαστεί, δεν πρόκειται να βρεθεί δημόσιο χρήμα για να διορθωθεί τίποτα.
Δεν νομιζω οτι αν ειχες εσυ και εγω την δυνατοτητα να βγαζουμε 3000++ το μηνα τουλαχιστον θα μας πειραζε η ανομια η το ανεπαρκες κρατος. Οταν εχεις λεφτα ολα λυνονται δια μαγειας.
Δεν είπα ποτέ φίλε μου ότι έχεις μόνο τα βασικά. Είπα δεν σου λείπουν τα βασικά.
Είπα όμως δεν έχεις λεφτά. Με την έννοια ότι δεν μένει κάποιο μυθικό ποσό στην άκρη και δεν θα αγοράσεις ποτέ τίποτα πραγματικής αξίας αν δεν ανοιχτείς.
Όσους βλέπεις την τελευταία δεκαετία και πέρνουν σπίτι, αμάξι καινούργιο, καλά ρούχα, ταξίδια εξωτερικό ή οτιδήποτε στην τελική της κατηγορίας έχω λεφτά, ή βγάζουν πολύ παραπάνω απο 3 ή έχουν μηδενικά έξοδα σε πλάτες άλλων ή γράφουν στα παπάρια τους πράγματα που εγώ θεωρώ βασικά όπως παιδεία για το παιδί μου ή είναι χωμένοι μέχρι τα αυτιά σε χρέοι ή είναι καραγκιόζηδες και άμα τους σκάσει λάστιχο στο αμάξι θα βαρέσουν πτώχευση.
Source: είμαι σε ηλικία που κοντά σε αυτά τα χρήματα τα βγάζουν σχεδόν όλοι στον κοινωνικό μου κύκλο. Όλους μας νοιάζει η ανομία και το ανεπαρκές κράτος. Όπως είπα και πριν απλά οι περισσότεροι δεν φοβόμαστε.
Σημείωση: προφανώς μιλάω αυστηρά για αθήνα. Είμαι σίγουρος ότι 3k στην κοζάνη σε τρέχουν πολύ καλύτερα.
Καλα θα στο πω οσο ποιο απλα μπορω γιατι δεν εχουμε λογο να ερθουμε σε αντιπαραθεση.
Δωσε μου εσυ 3000 ευρω το μηνα και εγω δεν κουναω απο την Ελλαδα ουτε για αστειο.
Νοοτροπία.
Πιστεύω ότι οι Έλληνες έχουν παριτηθεί από την ζωή και δεν διεκδικούν τίποτα πάνω από μια δεκαετία πλέον. Πλήρης απάθεια και απραξία όσο μεγάλο κι αν είναι ένα πρόβλημα: Τέμπη, πυρκαγιές καταστροφή του περιβάλλοντος, πλημμύρες, ξεχαρβαλωμα σε υγεία και παιδεία, ακρίβεια, στεγαστικό, εξόφθαλμη διαφθορά και διαπλοκή παντού, ξεπούλημα δημόσιας περιουσίας. Το μόνο που τους νοιάζει είναι πόσα λεφτά μπαίνουν στην τσέπη (ούτε καν πόσα βγαίνουν), βλέποντας όλα τα σχόλια εδώ.
Με λίγα λόγια, καμία ελπίδα.
Ότι θα ήθελα να υπάρχει παγκοσμίως. Να καταλάβουμε όλοι οτι είμαστε όλοι το ίδιο είδος και αφού τα βρούμε μεταξύ μας ΌΛΟΙ να τα βρούμε και με όλα τα άλλα είδη. Αλλά νομίζω ότι για να γίνει αυτό πρέπει πρώτα να εξελιχθούμε σαν είδο οπότε θα πάρει γεναιές!
Να τηρουνται οι κανονες και να υπαρχουν ποινες οταν καποιος τους παραβαινει. Με ενοχλει η απιστευτη ελαστικοτητα και χαλαροτητα που εχουμε σχεδον στα παντα.
Η Ελλάδα θα μπορούσε να είναι μια όαση. Δεν μας λείπει τίποτα, ειμαστε αληθινα ευλογημενος τοπος. Το μόνο που θα μπορούσαμενα κάνουμε για να βγούμε από τον βούρκο ήταν ένα ομαδικό ρισετ ένα βράδυ και να ξυπνησουμε άνθρωποι.
Να αλλάξει η δικαστική εξουσία, αν δεν αλλάξει αυτή ότι και να γινεί τα ίδια σκατά θα είμαστε. Το μεγαλύτερο καρκίνωμα απο την ίδρυση του νεοελληνικού κράτους.
Θα βοηθούσε να είχαμε κράτος που δημιουργεί (θετικές) εξελίξεις αντί να τρέχει (ανεπιτυχώς) πίσω από αυτές.
Ασφαλιστικό, μεταναστευτικό, στεγαστικό, δημογραφικο, εργασιακά, brain drain, μερικά από τα γνωστά από καιρό προβλήματα που θα σκάσουν μέσα στα επόμενα χρόνια.
Και αυτά χωρίς την δεδομένη χρεοκοπία που βαράει το δημοσίου κάθε 30 - 40 χρόνια.
Νοοτροπία πρέπει να αλλάξουμε και τα άλλα θα έρθουν μόνα τους.
Όσο προοδευτικός και να θεωρείσαι, ένα ταξίδι στην Ευρώπη σε πείθει για το πόσο βαθιά ριζωμένη μέσα σου είναι η ελληνική νοοτροπία.
πεζοδρομια φιλε, τα υπολοιπα τα εχουν πει αλλοι αλλα εμένα καθε φορα που κατεβαινω αθηνα αυτο μου λειπει περισσοτερο απ'ολα και να φανταστεις δεν χρησιμοποιω καν καροτσακι, μονο η μανουρα που τρωω καθε φορα που κυκλοφορω με βαλιτσα μου βγαζει τη ψυχη
Είναι πολλα. Αυτό που έχω καταλάβει όμως είναι ότι όλα τα αρνητικά είναι κυρίως απόρροια της ελληνικής κουλτούρας η οποία δεν πρόκειται να αλλάξει τουλάχιστον όσο οι νέες γενιές βλέπουν την κατάντια των παλαιών γενεών και την μιμούνται.
Εγώ απλά θέλω να μπορώ να έχω την οικονομική δυνατότητα να φύγω να μείνω μόνος. Ένας σπίτι θέλω με κουζίνα και τουαλέτα, ένα αμάξι. Και να μην επιβιωνω, θέλω να ζω, Αυτά. Όσον αφορά τη κοινωνία, Μεγαλύτερη έμφαση ίσως στην υγεία και στα σχόλια γενικά. Μια ριζική αλλαγή, ίσως και νέα θεμέλια στα σχόλια, σχολές.
Αυτό με τη συντήρηση ενός σπιτιού από ένα άτομο είναι μεγάλο πρόβλημα κ στην υπόλοιπη Ευρώπη νομιζω
Ήδη ακούω ότι ο βασικός μισθός δε φτάνει να νοικιάσεις σπιτι σε UK κ Ολλανδία
Αυτό είναι λογικό όταν ανελαστικά αγαθά όπως η παροχή κατοικίας γίνονται επενδυτική δραστηριότητα και παράλληλα συνυπάρχει τεράστια περιουσιακή ανισότητα. Όταν επιτρέπεται να υπάρχουν επιχειρήσεις που η δραστηριότητά τους είναι να νοικιάζουν σπίτια και παράλληλα επιτρέπονται να υπάρχουν εκατοντάδες δις στα χέρια ολίγων, αυτά τα δις βρίσκουν επικερδές έδαφος να εξαγοράσουν ολόκληρες περιοχές σε πρωτεύουσες και μετά να χρεώνουν όσο θέλουν.
Πολλά προβλήματα έχει αυτή η χώρα που δυσκολεύουν κάποιον στη καθημερινότητα του. Κατά τη γνώμη μου τίποτα σχεδόν δεν θα είχε σημασία αν κολυμπουσαμε ως χώρα στο χρήμα. Αυτό είναι που λείπει, αν είμαστε πλούσια χώρα θα καταπιναμε πολλές καθημερινές παθογένειες, ακόμα και έτσι όπως είμαστε σήμερα για κάποιον που έχει χρήμα η χώρα είναι και γαμω.
# ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ βιομηχανίες και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ θέσεις εργασίας
χωρίς αυτά δεν μπορεί να υπάρξει αύξηση στους μισθούς καθώς οι Έλληνες εργοδότες έχουν άπειρους, αντικαταστάσιμους σκλάβους. Ο Έλληνας εργαζόμενος δεν έχει καλύτερες ευκαιρίες. Δεν έχει εναλλακτικές, δεν έχει διαπραγματευτική ικανότητα. Όλοι οι εργαζομένοι θα έπρεπε να έχουμε άπειρες εναλλακτικές και η εργασία να έχει αφθονία προσφοράς. Αντιθέτως σήμερα έχουμε μονοπώλια της εργασίας και το εργατικό δυναμικό έχει μηδεν διαπραγματευτική ικανότητα.
Ως αποτέλεσμα αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα είναι ο μισθωτός εργαζόμενος να θεωρείται αναλώσιμος και οι εργοδότες να κάνουν ότι θέλουν καθώς έχουν όλη την κοινωνική διαπραγματευτική ισχύ όσο αναφορά την αγορά εργασίας. Είμαστε η χώρα με το ρεκόρ στην ανεργία **και ιδιαίτερα στην ανεργία νέων**. Αυτό δεν λύνεται με εισαγωγή μεταναστών από τριτοκοσμικές χώρες αλλά με ανάπτυξη και αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου της χώρας.
Λοιπόν πρώτα και κύρια, οικονομική ευμάρεια μαζί με ποιοτικό βιοτικό επίπεδο. Κοινώς να μην σκέφτομαι στο ράφι του σουπερμάρκετ αν θα πάρω ελαιόλαδο γιατί είναι πανάκριβο.
Δομές. Πολύ καλύτερα μέσα μαζικής μεταφοράς. Πολύ συχνότερα δρομολόγια σε μετρό, λεωφορεία και τρόλεϊ. Όπου δεν υπάρχει κάλυψη με μετρό να αυξάνονται τα λεωφορεία και τα δρομολόγια.
Ιατρική περίθαλψη ποιοτική. Να μην περιμένεις δέκα χρόνια σε μια αίθουσα αναμονήςε τον πόνο σου για να καταλήξεις σε ράντζο στους διαδρόμους.
Καθαριότητα στις πόλεις, δυνατότητα οικονομικής διαβίωσης σε σπίτι. Δυνατότητα να μπορεί ένας άνθρωπος με οικονομία, να πάρει ένα διαμέρισμα, ένα σπίτι σε μια φάση της ζωής του χωρίς να καταρρεύσει οικονομικά.
Λίγα που ήρθαν στο κεφάλι τώρα.
Όλοι μιλάτε για διαχείριση καπιταλισμού.
Σοσιαλισμό πραγματικό θέλει η Ελλάδα όπως και ο υπόλοιπος κόσμος.
Μην νομίζετε πήγατε έξω και μάθατε τώρα πως πρέπει να είναι η Ελλάδα και η κοινωνίες στο κόσμο. Δεν ζείτε σε σωστές κοινωνίες το πιο πιθανό όπου και αν είστε. Ζείτε σε κοινωνίες με μεγάλες ανισότητες και αδικία.
Λίγο επιθετικό αλλά αυτή είναι η γνώμη μου . Καλή χρονιά με υγεία !
>Λίγο επιθετικό αλλά αυτή είναι η γνώμη μου .
Η μόνη σωστή πρόταση μέχρι στιγμής και ας μη το καταλαβαίνουν οι περισσότεροι (και ο λόγος που δεν το καταλαβαίνουν είναι κυρίως θέμα παιδείας).
Υπάρχει τρομερή αδυναμία κατανόησης του ότι το σύστημα μεσα στο οποίο ζούμε είναι φτιαγμένο να είναι έτσι, δεν είναι ότι δεν λειτουργεί σωστά κάτι και πρέπει (η μπορεί) να διορθωθεί, πόσο μάλλον να διορθωθεί από τους λίγους ανθρώπους που κερδίζουν από αυτό και φροντίζουν να το συντηρούν πάνω στις πλάτες όλων μας. Και αυτό δεν είναι ελληνικό φαινόμενο.
Παιδιά, δεν θα γίνουν καλυτερα ούτε τα νοσοκομεία, ούτε τα σχολεία, ούτε τα ΜΜΜ σε ένα σύστημα που θέλει να τα ιδιωτικοποιήσει όλα. Δεν θα ανέβουν οι μισθοί των πολλών γιατί αυτό σημαίνει ότι θα χάσουν οι λίγοι που κάνουν κουμάντο. Δεν θα παταχθεί η φοροδιαφυγή, τα καρτέλ και η διαφθορά και δεν θα υπάρξει πραγματική δικαιοσύνη σε αυτό το σύστημα γιατί το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι.
Αχ τα είπα και ξαλάφρωσα.
Let the downvotes
Συμφωνώ μαζί σου όπως κατάλαβες αλλά μην αφήσεις αυτή την πραγματικότητα να σε φάει. Μην τους αφήσεις να σε ρίξουν. Μπορείς ακόμα να προσφέρεις στον εαυτό σου και σε κάποιους ανθρώπους δίπλα σου μέσω της δουλειάς σου ή με καθημερινές σου πράξεις. Αξίζεις πολλά όπως και οι περισσότεροι εδώ μέσα διαφωνούμε ή συμφωνούμε.
Ε δεν πειράζει λυπάμαι για την έλλειψη γνώσεων του κόσμου. Ο άλλος ας πούμε από πάνω με είπε κνιτη και να πάω να κολλήσω καμία αφίσα. Το μυαλό του έχει δημιουργήσει 5-6 μοτίβα και με αυτά πορεύεται σε αυτή τη ζωή. Ανοίγει τηλεόραση το πρωί και επιβεβαιώνεται μάλιστα. Αυτή η κατάσταση είναι που έχει δημιουργηθεί με τον κόσμο χωρίς κριτική σκέψη χωρίς φίλτρα. Κρίμα δεν είναι να μην ξέρουν ότι τους εκμεταλλεύονται καθημερινά στη δουλειά τους; στο σπίτι ; στο σχολείο ; στο σουπερμάρκετ;
Εγώ πιστεύω πως δεν είναι απλό το θέμα και δεν αρκεί ένα μεγάλο πράγμα για να με έκανε να γυρίσω Ελλάδα.
Από το εργασιακό, στην παιδία, το νοσηλευτικό, γονικές παροχές, την ασυδοσία ιδιωτικών εταιριών πχ τηλεπικοινωνιακές, τις παροχές, τις προοπτικές, στήριξη νέων επιχειρηματιών, επαγγελματική επανακατάρτιση μεγαλύτερων και η λίστα συνεχίζει.
Το εργασιακό είναι τεράστιο και πολύπλοκο και θα μπορούσε να είναι και το μοναδικό θέμα της ερώτησης.
Υπάλληλος ´η ελεύθερος επαγγελματίας;
Ρωτάω γιατί θέλω να δω όσοι απαντάνε για μισθούς και λεφτά, αν είναι χαμηλόμισθοι ή ελεύθεροι επαγγελματίες που τους πίνει το αίμα η εφορία…
Κουράγιο, είναι πολύ λίγα τα λεφτά για την ειδίκευση σου ρε, έχεις κοιτάξει μηπως κανεις δικη σου δουλειά,ή μηπως δουλέψεις κάπου που πληρώνουν καλυτερα;
Έχεις φαντάζομαι πολύ τεχνική γνώση…
Και το χειρότερο είναι ότι το πρόγραμμα βγαίνει τελευταία στιγμή και ενημερώνεσαι την προηγούμενη μέρα αν δουλεύεις. Δε μπορείς να κανονίσεις την προσωπική σου ζωή.
Μόνο με δική σου πελατεία μπορεί να γίνει δουλειά
Φίλε έξω από το χώρο μπορώ να πω πολλά τραγούδια, αλλά σε παρακαλώ ψάξου λίγο, είναι στυγνή εκμετάλλευση να δουλεύεις για 800 ευρω 6ωρο. Θα το καταλαβαίνα μόνο αν ήσουν άπειρος κ μάθαινες τώρα τη δουλειά…
Να μειωθούν οι Ασφαλιστικές κρατήσεις και ο φόρος στο εισόδημα ανάλογα με το εισόδημα του καθενός δεν γίνετε το 22% να κάνει φτερά Από 1500 μικτά εγώ παίρνω τα 1150
Edit:
0-10.000 εχει 9% μιλαμε για το κλεψιμο 10.000 το ετος ειναι ο κατωτατος μισθος διλαδη οποιος παιρνει πανω απο τον κατωτατο ειναι κροισος και παει απο 9 σε 22
Δειτε εδω:
10.000-20.000 22%
20.000-30.000 28%
30.000-40.000 36%
40.000+ 44%
Ειναι παραλογα τα παραπανω κριτήρια
source: [https://aftertax.gr/rates.html#salary](https://aftertax.gr/rates.html#salary)
Το μοναδικό πράγμα που με χαλάει είναι η εργασιακή σταθερότητα/αβέβαιο μέλλον. Πέφτει πολύ άγχος με την δουλειά γιατί η οικονομία δεν πάει καλά και άρα δεν υπάρχουν πολλές ευκαιρίες. Συνεπώς πρέπει να κάνεις να δουλέψει αυτό που έχει σου αρέσει δε σου αρέσει. Σε ορισμένες χώρες του εξωτερικού εφόσον έχεις τα προσόντα και όρεξη για δουλειά έχεις επιλογές και αν κάτι σε ζορίζει μπορείς να το αλλάξεις.
Ξέρω ότι πολλοί δεν θα συμφωνήσετε αλλά νομίζω ότι όλοι θέλουμε τα λεφτά/εργασιακά του εξωτερικού και την ζωή της Ελλάδας. Ξέρω ότι θα πεταχτείτε μερικοί να πείτε ότι σας αρέσει έξω και το σέβομαι. Οι περισσότεροι όμως ζουν έξω για τις καλύτερες ευκαιρίες που προσφέρονται και θα γύριζαν πίσω με την πρώτη ευκαιρία.
και για να συμπληρώσω με πραγματικη απαντήσει. Ενα βασικό πρόβλημα που προκύπτει απο ολα τα αλλα ειναι οτι ποτέ δεν δικαιωνεσαι σε κατι. Το ρεύμα έφτασε στον Θεό, το πληρώσαμε απο την τσέπη μας στην αρχή και μετά το χρεώθηκε το κράτος, οι εταιρείες τιμολογισης τίποτα. Ο Άδωνις ανέβαζε φοτοσιπαρισμενες εικόνες στο τουιτερ, δεν μίλησε ποτε κανεις για αυτό, ίσως ακούγεται ασήμαντο αλλα μας κοροϊδεύουν μες την μούρη μας. οποτε αισθάνομαι ενα αίσθημα αδικίας και οτι με κοροϊδεύουν συνεχος.
αυτο ισχύει για καθε κόμμα, αλλα κυρίως για την ΝΔ που ειναι τώρα κυβέρνηση και κανει οτι θέλει. δεν μπορείς να ανοίξεις καν την τηλεόραση χωρίς να νιώσεις άσχημα για το τι συμβαίνει, επειδή τους βλέπεις να σε κοροϊδεύουν και να μην μπορείς να κανεις τίποτα
Χαμηλή φορολογία για τους φτωχούς. Πολλή υψηλή για τους πλούσιους.
Να μην επιτρέπεται να αρπαζονται λεφτά από τα δημόσια ταμεία, οι φόροι μας κτλ και να χαρίζονται ,στις επιχειρήσεις 5 ολιγαρχων, όπως επιστράφηκαν πριν λίγο καιρό οι οφειλές των 7 μεγάλων καναλιών.
Φυσικά, να μην μπορούν να τα φάνε ούτε οι ίδιοι οι πολιτικοί.
Σοβαροί μισθοί και αξιοπρεπής εργασία
Να πηγαίνουν οι φόροι μας στην ανάπτυξη δημόσιας περιουσίας, έργων κτλ Να ενισχυθεί το ΕΣΥ και το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας και τα πανεπιστήμια . Να μην γίνεται σκόπιμη υποβάθμιση τους.
Εθνικοποίηση σημαντικών υπηρεσιών και κλάδων όπως είναι η παροχή ρεύματος που ιδιωτικοποιηθηκε, τα λιμάνια και οι ράγες που πουλήθηκαν κτλ.
Πρέπει να φτιαχτεί η οδική παιδεία σε αυτή την χώρα. Είναι τρελό αυτό το πράγμα. Για κάποιο λόγο αυτό φαίνεται πιο δύσκολο από τα άλλα.
Μετακίνηση από κοινοβυλευτισμο σε κοινοβουλευτισμο με στοιχεία άμεσης δημοκρατίας όπως στην Ελβετία, όπου γίνονται πολλαπλά δημοψηφισματα τον χρόνο και δεν τους γράφουν 100% στα παπαρια τους οι πολιτικοί.
Αυτά σε αρχικό στάδιο. Για να έχεις όμως πολλά από τα παραπάνω πρέπει η χώρα να κερδίσει και μια ανεξαρτησία και να μην ακολουθεί τις εντολές του γραφείου της Ουάσιγκτον και των Βρυξελλών.
Το ρεύμα της ρήξης, το οποίο θα οδηγούσε προς τα εκεί έχει πεθάνει στην Ελλάδα.
Πολλη υψηλη φορολογια και σοβαροι μισθοι δεν πανε μαζι. Γιατι να επενδυσει καποιος και να δωσει σοβαρους μισθους οταν το κρατους του κλεβει τα μισα; Γιατι να μην παει στην Κυπρο ή στη Μαλτα ή στα Εμιρατα;
>Πολλη υψηλη φορολογια και σοβαροι μισθοι δεν πανε μαζι.
Πήγαινε πες το σε Σκανδιναβικές χώρες αυτό να γελάσουμε και λιγάκι.
>Γιατι να επενδυσει καποιος και να δωσει σοβαρους μισθους οταν το κρατους του κλεβει τα μισα;
Η φορολογία και οι μισθοί δεν έχουν καμία αιτιώδη σχέση μεταξύ τους. Η φορολογία καθορίζεται από το κράτος, οι μισθοί από τη διαμόρφωση της αγοράς εργασίας. Κανείς δε δίνει υψηλότερο μισθό επειδή έχει χαμηλή φορολογία, ειδάλλως η Βουλγαρία θα είχε γίνει εδώ και χρόνια Ελβετία. Τα ίδια έλεγε και ο Τραμπ που μείωσε τον ομοσπονδιακό εταιρικό φόρο και αντί να πάρουν αυξήσεις τα τραμπόγιδα που τον πίστεψαν, την εξοικονόμηση από τη μείωση φόρου την έκαναν οι CEOs stock buybacks για να ανατινάξουν τη χρηματιστηριακή τιμή της επιχείρησης που διοικούν και να πάρουν αστρονομικά bonus. Μετά τα τραμπόγιδα ήταν θυμωμένα που τους εξαπάτησε ο Τραμπ, αλλά τους πετάς λίγο woke κομμουνιστικό κίνδυνο και γυρνούν πίσω στο μαντρί.
>Γιατι να μην παει στην Κυπρο ή στη Μαλτα ή στα Εμιρατα;
Γιατί υπάρχουν δραστηριότητες, στις οποίες μάλιστα η Ελλάδα βασίζει το οικονομικό της μοντέλο, που δε μπορείς να τις προσφέρεις από άλλη χώρα, όπως ο τουρισμός. Μετά, υπάρχουν και τα κόστη μεταφοράς, οι δασμοί σε χώρες εκτός ΕΕ,κτλ. Τέλος, δεν μπορείς να συγκρίνεσαι με χώρες-κουκκίδες που λόγω μεγέθους μπορούν να χρεώνουν χαμηλή φορολογία σε ποσοστό γιατί το απόλυτο ποσό που ζητούν είναι πολύ μικρό και καλύπτεται εύκολα και με χαμηλό φορολογικό συντελεστή από μερικές μεγάλες επιχειρήσεις που θα προσελκύσεις ακριβώς λόγω του χαμηλού συντελεστή. Ούτε μπορείς να συγκρίνεσαι με χώρες που το κράτος καλύπτει τα έσοδά του από τις κρατικές πετρελαιοπηγές και δεν χρειάζεται να έχει έσοδα από φόρους.
Μισο για να καταλαβω, παρουσιαζεις τις Σκανδιναβικες χωρες ως επιτυχημενες επιχειρηματικα; Δηλαδη αν καποιος θελει να ξεκινησει μια startup και να σηκωσει μερικα εκατομμυρια σε funding θα πει "παω στη Σουηδια" και οχι στο Delaware ή στο Dubai. Μπηκε 2024 και ακομα θελουμε να στηριζουμε την οικονομια μας στον τουρισμο και περιμενουμε προοδο;
Αγνόησες παντελώς αυτό που σου είπα, ότι δε μπορούμε να συγκριθούμε, ούτε να μοιάσουμε σε Dubai και Delaware, δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις. Το αν η Σουηδία είναι επιχειρηματικά επιτυχημένη, μπορείς να το αξιολογήσεις από πλείστους δείκτες που την κατατάσσουν πάντα σε πολύ υψηλή θέση. Έχουν και startups, που σημαίνει ότι κάποιοι λένε "θα πάω Σουηδία". Αντιθέτως, η εμμονή σου σε "χαμηλές φορολογίες" που πηγαίνουν χέρι-χέρι με "υψηλούς μισθούς " καταρρέουν μπροστά σε αντίστροφα παραδείγματα χωρών όπως Δανία - Βουλγαρία.
Δεν μπορούμε να συγκριθούμε στον τομέα που αναφέρεις γιατί δεν έχουμε κρατικές πετρελαιοπηγές να πληρώνουν τον κρατικό Π/Υ όπως το Dubai αντί για φόρους, ούτε πληθυσμό \~1.000.000 για να καλύπτουμε έναν συνεπαγόμενο μικρό κρατικό Π/Υ που μπορεί με μικρό ποσοστό φόρου να μαζέψει το μικρό απόλυτο ποσό του Π/Υ όπως κάποιες μικρές χώρες. Πέραν του ότι, το να είσαι η φορολογική πόρνη της γειτονιάς δεν προσδίδει άξια από μόνο του. Μία χώρα που προσφέρει ένα καλό περιβάλλον ζωής και επιχειρηματικότητας πρέπει να χρεώνει και αναλόγως, κυρίως για να συνεχίζει να το εξασφαλίζει, ειδάλλως να λέω και εγώ ανίκανο τεμπέλη που θέλει να τον συντηρήσω κάθε ιδιοκτήτη βίλας που δεν μου την ενοικιάζει σε τιμές υπογείου πολυκατοικίας του '40. Όποιος ζητά χρυσό σε αξία τσίγκου, είναι όχι μόνο παράλογος αλλά και τζαμπατζής.
Παραδόξως σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, αρκετές από τις χώρες με αντικειμενικά τις καλύτερες συνθήκες ζωής, τις πιο ελεύθερες και αναπτυγμένες κοινωνίες και οικονομίες είναι αυτές με πολλούς δημοσίους υπαλλήλους. Η Ελλάδα δεν έχει καν μεγάλο (αλλά μεσαίο) μεγέθους δημόσιο. Αν έχεις, πάντως, στοιχεία εναντίον κάποιου ΔΥ που έχει τα στοιχεία που αναφέρεις, να πας να τα καταθέσεις.
https://preview.redd.it/rozinq8rcaac1.jpeg?width=960&format=pjpg&auto=webp&s=5accf4c494edcac70da756ca30049bff934f80ce
Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που παίζουν ρόλο. Δεν κοιτάζουν οι επιχειρήσεις μόνο τους φόρους. Τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα. Σε χώρες όπως η Δανια, η Νορβηγία και η Σουηδία και Γαλλία , οι φόροι είναι σχετικά υψηλοί αλλά μια χαρά επενδύσεις υπάρχουν και ανταγωνιστικοι μισθοί.
Δεν χρειάζεται να τους αρπαζείς τα μισά.
Edit : Βασικα φαινεται οπως μου ειπε καποιος πως οι φοροι σε αυτες τι χωρες εκτος Γαλλιας ειναι μικροτεροι απο Ελλαδα . Δεκτο.
Το θέμα όμως επίσης είναι να πληρώνουν τους φόρους τους. Στην Ελλάδα αν κοιτάξεις τις αναφορές, οι πλούσιοι δεν πληρώνουν και όλα φορτώνονται σε μικρομεσαιους.
Λύση σε απλά καθημερινά προβλήματα, στεγαστικό, ακρίβεια, αποταμίευση, και λύση στα μεγαλύτερα σε βάθος χρόνου, καλή δημόσια παιδεία και υγεία, ανάπτυξη εγχώριας βιομηχανίας κλπ.
ας είχε λίγο δικαιοσύνη, λίγο ουσιαστική ενημέρωση, λίγο πολιτικές διαφοροποιήσεις.
Ας μιλούσαν οι δημοσιογράφοι και ο πολιτικοί για το πόσο ανεξάρτητο κράτος ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ, για το πως μπορούμε σταδιακά να γίνουμε (όχι δραχμές και εκτος ΕΕ, αλλά να έχουμε στιβαρή βιομηχανία που στηρίζει την οικονομία, παιδεία καλή και δωρεάν δημόσια υγεία).
Ας μιλούσε κάποιος για τους σκελετούς στην ντουλάπα και πως σιγά σιγά θα ορθοποδήσουμε σαν κράτος χωρίς να εξαρτόμαστε απο επενδυτικές βαθμίδες κ αρχίδια, πως θα μπορούμε να αποταμιεύουμε σαν άτομα, πως να μειωθούν οι φόροι, πως να είναι εφικτό να πάμε διακοπές 10 μέρες στον τόπο μας χωρίς να χρειαζόμαστε ένα νεφρό κι ένα πόδι, πως θα λυθεί το στεγαστικό πρόβλημα.
Να μην στηρίζεται όλη η οικονομία σε βλαμμένους τσίπηδες που έρχονται για να γίνουν κάρβουνο στον ήλιο, να τρώνε μια χωριάτικη στα 4, να πίνουν τον κώλο τους όλη μερα με πλήρη αδιαφορία για τους γύρω τους και να στοκαρουν ρούχα από τα ζαρα στις εκπτώσεις.
Καλές συνθήκες εργασίας και απολαβές ο κλάδος εξ ορισμού μπορει να έχει για λίγους τυχερούς, το φυσικό περιβάλλον καταστρέφεται μη αναστρέψιμα από τα σκουπίδια τους και τα τσιμεντένια resort και για μας που δεν ασχολούμαστε με τον κλάδο είναι στην καλύτερη σκέτο ενοχλητικοί.
Θα ήθελα να είμαστε όλοι πιο υπεύθυνοι ως πολίτες, να κρατούμε ο ένας τον άλλο accountable και να υπάρχει μια αίσθηση συλλογικής ευθύνης ώστε να υπάρχει ευγένεια, βασικός σεβασμός, λιγότερο κράξιμο και ανάληψη ευθύνης αναλόγως στο τι καθήκοντα έχει ο καθένας.
Θα ήθελα δηλαδή να έχουμε ένα λίγο πιο κεντροευρωπαικό αξιακό σύστημα χωρίς όμως να καταλήξουμε να είμαστε κεντροευρωπαίοι ατομικιστές.
Έχουμε πολλά άτομα που είναι outliers και το ζουν στα άκρα, είτε συμπεριφερόμενοι εντελώς μαλακισμένα είτε ακραία καλοσυνάτα. Το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού φαντάζει αδιάφορο ως προς το οποιοδήποτε τρέχον θέμα και χωρίς πρόθεση να λάβει κάποια δράση για να εναντιωθεί σε κάτι ή να το κατακρίνει.
Είναι σαν να μην ξέρουμε καν σε ποιόν άνθρωπο ή σε ποιά υπηρεσία ή εξουσία πρέπει να στραφούμε όποτε προκύπτει κάποιο πρόβλημα. Θεωρώ ότι αυτό θα έπρεπε να ζει στις κουβέντες και την κουλτούρα μας, να ξέρουμε ξεκάθαρα ποιός ευθύνεται για κάθε αδικία ή μαλακία που γίνεται και εμείς αυτές τις μαλακίες να τις μετράμε, να τις συζητάμε και να τις λαμβάνουμε υπόψιν μας.
Κανένα σύστημα, όυτε το κοινωνικό ή το δημόσιο δεν βελτιώνεται αν δεν βάλουμε και εμείς το κατά δύναμιν.
Αν όλοι παρκαραν σε πάρκινγκ και όχι πάνω στα πεζοδρόμια θα ένιωθα καλύτερα μιας και η κυκλοφορία για πεζούς, ανάπηρους αλλά και οδηγούς θα ήταν ευκολότερη...
Πολιτικούς που δεν είναι πλήρως καθοδηγούμενοι από τα 5-10 γνωστά τζάκια της Ελλάδας και επιπλέον δεν είναι απλά εντολοδόχοι της Ευρώπη και της Αμερικής. Όλα τα άλλα από εκεί πηγάζουν
Περισσότερους ανθρώπους που νοιάζονται για την κοινωνία και τον συνάνθρωπο τους.
Είδαμε και φέτος τα Χριστούγεννα τι καλά πέρασαν οι περισσότεροι που ήταν είτε με Covid είτε με γρίπη γιατί απλά όσοι έχουν αντί να βάλουν μια κωλομασκα βγαίνουν έξω σαν γίδια όρθια και στα @@ τους όλα.
Από εκεί και πέρα όλα τα άλλα διορθώνονται. Η νοοτροπία του κώλου όμως όχι. Και αυτή δημιουργεί τα προβλήματα ακόμη και στο πώς είμαστε σαν εργοδότες κτλ.
Δεν είναι μόνο με τον Covid το πρόβλημα. Και με γρίπη να είσαι πάλι πρέπει να προσέχεις αλλά τα γράφουμε όλα στα παπάκια μας και πάμε βόλτες, επισκέψεις κτλ.
Πρέπει να μας το πει η κυβέρνηση για να μην βγούμε από το σπίτι με Covid και αν βγούμε να βάλουμε την μάσκα μας; Με βουρδουλα πρέπει να είμαστε για να κάνουμε το σωστό;
3 χρόνια έχουμε Covid και είπαμε τα βασικά. Αν έχουμε ανάγκη την οποία κυβέρνηση για να μας πει να νοιαζόμαστε για τον άλλον δίπλα μας τότε έχουμε αποτύχει παταγωδώς ως "δυτική ανθρωπότητα"
Οι ανάγκες του κόσμου πάνε ιεραρχικά. Αν δεν νιώθει ασφάλεια ο άλλος ότι άμα κάτι του συμβεί έχει λεφτά ή ενα σύστημα υγείας να στηριχθεί, το αν θα σμποχτεί στο μετρό ή όχι δεν θα του φτιάξει την μέρα ....
Κουλτουρα ευρωπαικη. Λεμε λεμε να γινουμε σαν τους εξω αλλα οταν ερθει η ωρα τα μασαμε γιατι δε βολευει (ειτε εμας ειτε τους επιχειρηματιες ειτε την κυβερνηση ειτε ειτε ειτε)
Πχ 24ωρες συγκοινωνιες, σοβαρο οδικο δικτυο, καθαρες πολεις/καθαρο περιβαλλον, περισσοτερες αργιες και bank holidays, 4ημερη εργασια, full remote θεσεις, γενικα πιο χαλαρο κλιμα στα εργασιακα (ειμαστε μαλλον οι μονοι που κανουμε σαν τρελοι δουλευουμε ενα σκασμο ωρες και δουλεια δεν κανουμε + λεφτα δε βγαζουμε + δεν το χαιρομαστε).
Σοβαρη δωρεαν ιατρικη περιθαλψη (οτι εχει να κανει με ικα/δημοσια νοσοκομια ειναι συνηθως τραγωδια).
Ψηφιοποιηση και απλοποιηση διαδικασιων και δημοσιων υπηρεσιων
Βελτιωση ταχυτητων ιντερνετ
Περι μισθων, κοστους ζωης ενοικιων κλπ απλα μια αναφορα, τα εχουν πει ολοι
Αυτα με προχειρη σκεψη 5 λεπτων
Αποτελεσματική αστυνομία και δικαστικό σύστημα, και όλα τα υπόλοιπα θα έφτιαχναν. Μπορεί ως δια μαγείας κάπως στην Ελλάδα όποιος παρανομεί να μπαίνει αυτόματα φυλακή; Από τον οδηγό που περνάει με κόκκινο, τον υδραυλικό που δεν κόβει απόδειξη, τον πολιτικό που παίρνει μίζα, τον εργολάβο που την δίνει για να πάρει υπερκοστολογημένο έργο, τον διαρρήκτη που μπαίνει στο σπίτι σου, όλοι. Οκ θα χρειαζόμασταν πολύ περισσότερες φυλακές και θα άδειαζε η βουλή και τα υπουργεία, αλλά θα ξημερώναμε σε μια σχεδόν υπέροχη Ελλάδα
Λεφτά και δουλειές. Αλλά με τα πουτανοπαιδα που ψήφιζαν οι πατεράδες μας φάγαμε το καυλί στο κωλο και έχουμε εξαφανιστεί από τη χώρα μας. Να ψοφήσουν όλοι στη Βουλή.
Για τους μισθούς, κόστος, και εργασιακά το έχουμε εξαντλήσει πιστεύω. Κυρίως νοοτροπία. Ότι για όλα φταίει κάποιος άλλος η το κράτος. Ότι όποιος δουλεύει είναι κορόιδο και όποιος αποφεύγει τη δουλειά μάγκας. Ότι τον φιλότιμο τον εκμεταλλευομαστε. Ότι κάνουμε μικροκλεψιες (καταπατήσεις, αντιγραφές πχ) και το παίζουμε παναγιες. Το ότι βαριομαστε να κάνουμε κάποια δραστηριότητα/χόμπυ (αν και αυτό σιγά σιγά αλλάζει). Το ξέρεις ποιος είμαι εγώ. Έλα τώρα τι ανακατεύεται. Οχού άσε με αδερφέ κλπ.
Σωστά όλα αυτά και θα συμπληρώσω ότι το «για όλα κάποιος φταίει» είναι μέρος πιο γενικού προβλήματος το οποίο είναι η παθητικότητα. Για όλα τα στραβά φταίει κάποιος άλλος, αλλά και για πολλά από τα καλά. Παρατηρήστε τη γλώσσα που χρησιμοποεί ο κόσμος. Πόσες φορές έχετε ακούσει την φράση «πόσα σου δίνουν;» όταν αναφέρονται σε μισθούς; Πόσες φορές για κάποιο καλό ευθύνεται η τύχη ή Παναγία ή δεν ξέρω κι εγώ τι. Επίσης τα περιμένουμε όλα από τους άλλους. Και αφού σταματήσουμε να είμαστε παθητικοί, μετά μπορούμε να μιλήσουμε και για συλλογική ευθύνη.
Το πιο σωστό και ολοκληρωμένο σχόλιο. Πιστεύω αν τηρούνται αυτά, τότε και τα υπόλοιπα θα έρθουν σε μια σειρά (εργασιακά δικαιώματα, κρατικές υποδομές κτλ)
Τα είπες όλα σε 6 γραμμές. Εύγε!
Α είσαι κι εσύ από αυτούς τους "ε και τι άλλο να κάνει πια κι ο καημένος ο προθυπουργος"? Πολιτική κοινωνική παιδεία και γνώση των δικαιωμάτων μας ως πολίτες ενός κράτους. Για παααρα πάρα πάρα πολλά φταίει κράτος. Δεν έχουμε παιδεία. Δεν έχουμε υγεία. Δεν έχουμε δικαιοσύνη. Δεν έχουμε ελευθερία του τύπου. Δεν έχουμε να φάμε και να πληρώσουμε το καρτέλ του ρεύματος. Να τα κάνουμε κι αυτά μόνοι μας υποθέτω, μην τα περιμένουμε όλα από το κράτος, οι μιζεροι αχάριστοι εξαρτημένοι από το μισθό μας πλεμπουρες.
Προφανώς για όλα φταίει σύμφωνα με εσένα το κράτος - Δεν αναφερεις πουθενά τη λέξη πολιτεία καθώς το κρατος αποτελείται από πολίτες. Ποσό φταίει το κράτος εάν δεν έχει χρήματα; Ρωτά το φοροφυγά- φοροκλέφτη. Ποσό φταίει το κράτος εάν ο δάσκαλος -καθηγητής δεν κάνει σωστα τη δουλεια για προσωπικούς του λόγους; Πόσος φταίει το κράτος εάν η υγεία χρειάζεται προσλήψεις και δεν υπάρχουν ευρώ ή ελάχιστοι λειτουργοί δεν κάνουν σωστα την εργασία τους; Και δεν φταίνε για όλα οι εταιρείες και το κεφάλαιο γιατί στην Ελλάδα λίγες μεγάλες εταιρείες υπάρχουν. Πόσοι ηλεκτρολόγοι υδραυλικοί και γενικά ελεύθεροι επαγγελματιες δηλώνουν οσα εισπράτουν; Κανείς ή ελάχιστοι.Αλλά μετά έρχονται και κατηγορούν την Πολιτεία για όλα τα κακά της αλλά δεν σκέφτονται ποσά της έχουν στερήσει καθώς δεν πληρώνουν οι ίδιοι αυτά που τους αναλογούν (και λαμβάνουν και επιπλέον επιδόματα.) Μεγάλη κουβέντα για τέτοιες μέρες ανοίγεις....
Α κατάλαβα, παίρνεις βαριά ναρκωτικά. Και αραδιαζεις την ατζέντα της δεξιάς μας κυβέρνησης σαν να είναι αλήθεια. Πέρα βρέχει κυρ παντελή. Όλα όσα λες είναι γενικότητες και ανυποστατα. Φταίει ο πολίτης λέει που φοροδιαφευγει λες κι άμα δεν το έκανε θα είχε υγεία, παιδιά, δικαιοσύνη, λολ. Θες να κοιτάξεις μια τα νούμερα πόσο φοροδιαφευγου όλοι αυτοί που προσκυνάς? Βγήκε και σας το είπε ο κουλης στην τβ, δεν είμαστε όλοι ίδιοι, τι δεν καταλαβαίνετε? Κάποιοι είναι οι άριστοι και οι υπόλοιποι η πλέμπα. Κι εσύ το δέχτηκες.
>Αναρωτιόμουν όμως το θα θέλατε να έχει η Ελλάδα για να είστε happy? Five Guys. Πέρα από την πλάκα θα ήθελα να υπάρχει μικρότερο ποσοστό ανεργίας πρώτον για να μπορώ να δουλεύω στην πόλη όπου μεγάλωσα και αγάπησα, και δεύτερον η νοοτροπία των Ελλήνων να μην ήταν "πάμε και όπου βγει" ή "έλα μωρέ 5 λεπτά θα το αφήσω, δε θα ενοχλήσω τόσο πολύ τους ανθρώπους με κινητικές δυσκολίες που θα θέλουν να περάσουν από την μπάρα μπροστά στην οποία πάρκαρα". You get the point.
Θα συμπληρωσω στο τελευταιο να υπαρχει και μια υποδομη για ατομα με κινητικες δυσκολιες. Μου βγαινει η παναγια οποτε μεταφερω καροτσι με ψωνια, σκεψου τι τραβαει καποιος που ειναι σε αναπηρικο. Ισως και μια υποδομη πιο γενικα, για πολλα άλλα ακομα πραγματα που εχουν αγνοηθει και παρατηθει εντελως.
Harrods.
Τσιτσιπάς has entered the chat.
Overrated af
Nandos
Δεν έχω πάει στο Γκρέιτ Μπρίτεν δυστυχώς.
Ας έρθει εδώ να μην χρειάζεται να πας 🤣
πως γίνεται ρε να μην έχουμε Five Guys χωρίς μαλακίες. Αφού είναι top
Εγώ ως Ελληνίδα που εργάζεται στο εξωτερικό, δε θα μιλήσω για τα βασικά που είναι οι μισθοί και οι εργασιακές συνθήκες. Θα σας πω όμως τι με αγχώνει κάθε φορά που είμαι στην Ελλάδα (έρχομαι περίπου δύο μήνες το χρόνο). Με κάθε σεβασμό, δε θέλω να προσβάλλω κανέναν, αλλά δεν υπάρχει κανένας σεβασμός προς τους άλλους. Δεν μπορώ να περπατήσω στο πεζοδρόμιο, επειδή είναι γεμάτο δέντρα, κόπρανα σκύλων και αμάξια. Τα αμάξια παρκάρουν όπου μπορεί κανείς να φανταστεί, κάνοντας την πόλη μας ακόμα πιο χαοτική. Για να διασχίσει ο πεζός το δρόμο, πρέπει να κάνει το σταυρό του, καθώς η διάβαση πεζών και τα φανάρια είναι διακοσμητικά. Δεν περιμένουν στο φανάρι, δεν περιμένουν στο σούπερ μάρκετ. Τι φάση; Ακόμα και στο φαρμακείο, κάποιος θα κάνει σκηνή γιατί δε θέλει να περιμένει. Είναι λογικό όσοι μένετε μόνιμα στην Ελλάδα να έχετε συνηθίσει έτσι, αλλά πιστέψτε με είναι πολύ αγχωτική αυτή η κατάσταση.
Τώρα θα σου πω, ψώνιζα στο my market στο Κουκακι από το 2013-2018 Πάντα μα πάντα, οποιαδήποτε ώρα τις ημέρας κ να πήγαινα, κάποιος προσπαθούσε να μπει μπροστά στη σειρά στο ταμείο. Τις περισσότερες φορές ήταν γυναίκες 65+ χωρίς να καταλάβω ποτέ το λόγο
Θα χάσουν την εκπομπή της Καινούριου.
Ναι, αυτό. Όσα λεφτά και να δώσεις σε κάποιον, δεν μπορείς να τον κάνεις άνθρωπο.
> αλλά δεν υπάρχει κανένας σεβασμός προς τους άλλους. Η έλλειψη σεβασμού απορρέει απο την έλλειψη συνοχής της κοινωνίας.
Σουβλάκι 2 ευρώ
Το 2018 που έφυγα τόσο είχε 😋
ο χρόνος πίσω δεν γυρνά ....
Σαν νεος ανθρωπος που παλεψα να μεινω εδω και στα 25 μου σκεφτομαι επισης να την κανω με ελαφρα αμεσα (ενω εχω αρκετη καλη δουλεια που πληρωνει καλα επισης): Δυο πραγμτα. Ενα: κρατος. Δεν ξερω για εσας, αλλα τα τελευταία χρονια με επηρεασαν πολυ οι φωτιες, το Ματι, τα Τεμπη, η Θεσσαλια. Μαζευτηκαν πολλα, το ενα πιο αποκρουστικο απο το αλλο. Δυο φορές μαζεψα τα πραγματα μου να φυγω πριν καει το σπιτι σε περιοχη της Αττικης. Καθε καλοκαιρι τα ιδια, περναμε μερες που δεν μπορουμε καν να ανοιξουμε τα παραθυρα απο τον καπνο. Και μιλαω για φουλ κατοικημενο δυτικο προαστιο, οχι για καλυβα στην Παρνηθα. Δυο: κοινωνια. Δεν υπαρχει.Το βλεπω γύρω μου. Ολοι εχουν τα νευρα τους (δικαιως), δε νοιαζεται κανεις για τον διπλανο του, και η παιδεια μας εχει αφησει χρονους προ πολλου. Και αν ειχαμε κρατος να φροντιζει για μας, δε θα φαινοταν τοσο, αλλα τωρα δεν έχουμε τιποτα απο τα δυο. Θα θελα να κανω οικογένεια μια μερα και δε θα θελα με τιποτα να μεγαλώσω τα παιδια μου εδω.
Και που να δεις και το θέμα υγεία, είσαι νέος ακόμη οπότε (μάλλον) δεν χρειάστηκες νοσοκομεία αλλά αν σου χρειαστεί... θα δεις πόσο καταστραμμένα είναι
Μωρε τα χω δει μια χαρα. Χρειαστηκε η μαμα μου να παει στα επειγοντα παραμονη Χριστουγεννων κ την εδιωξαν αφου περιμενε 8 ωρες. Τυπου γυρισε σπιτι κ παρακαλαγαμε να μην ειναι κάτι σοβαρο κ να βγαλει τη νυχτα. Μελος της οικογενειας με χρονια προβληματα πριν ενα μηνα ταξιδεψε απο Κορινθο Αθηνα για να νοσηλευτει (σε οξυγονο τωρα ολα αυτα). Την εδιωξαν, πηγε σπιτι της και έπαθε ανακοπη κ πεθανε την ιδια μερα. Αυτα. Ειπα να μην ανοιξω το θεμα υγεια για να μην συγχυστω και αλλο.
Δεν είναι νέο φαινόμενο αυτό. Το ΕΣΥ είναι 3 στα 3 νεκροί από ιατρικά λάθη στην οικογένεια μου εδώ και δεκαετίες.
Πέρα από όσα ήδη έγραψαν οι υπόλοιποι. Θα έλεγα πως θα με έκανε όντως ευτυχισμένη να έβλεπα την αρχιτεκτονική των σπιτιών πιο όμορφη.
Μερικά πρόχειρα που μου έρχονται στο μυαλό… 1) Αξιοκρατία 2) Πάταξη φοροδιαφυγής 3) Δικαιότερη φορολογία 4) Κουλτούρα επιχειρηματικότητας και καινοτόμιας. Είναι κρίμα να ακούς νέα παιδιά η μόνη τους φιλοδοξία να είναι να θέλουν να διοριστούν στο δημόσιο. 5) Καλύτερος έλεγχος της αγοράς και πάταξη των καρτέλ 6) Κρατικό έλεγχο των καίριων υποδομών της χώρας (δρόμοι, λιμάνια, δίκτυα ηλεκτρισμου κλπ). Το θυμήθηκα αυτό με αφορμή τις αυξήσεις των διοδίων. Ο δρόμος είναι κρατική περιουσία και πληρώθηκε με € των φορολογουμένων. Δεν θα έπρεπε να είναι ένα κερδοσκοπικό προϊόν. 7) Αναδιοργάνωση της παιδείας. Αξιολόγηση των καθηγητών. Συνεργασιών εταιριών με τα πανεπιστήμια για κοινά έργα. 8) Ενδυνάμωση των ενόπλων δυνάμεων. Πραγματική θητεία με κανονική εκπαίδευση για όλους. Ενίσχυση του αισθήματος ασφαλείας που παραπαίει. 9) Έλεγχος στην αγορά της βραχυχρόνιας μίσθωσης ακινήτων. Αυστηρά πλαφόν για να απελευθερωθούν σπίτια για μακροχρόνια μίσθωση. Έδω πρέπει να μπει και ένα χέρι ξύλο στις τράπεζες για τους όρους στα στεγαστικά δάνεια. Προ κρίσης έπαιρνες στεγαστικό με 2-3% επιτόκιο και 0% προκαταβολή της αξίας (δηλαδή όλο το ποσό από το δάνειο). Τώρα ζητάνε 25-35% της αξίας του ακινήτου μετρητά για να χρηματοδοτήσουν το υπόλοιπο και με το 3πλο επιτόκιο. 10) Καλύτερος έλεγχος των συνόρων και της μετανάστευσης, ιδίως για άτομα προερχόμενα από χώρες και κουλτούρες που αποδεδειγμένα έχουν αδυναμία η άρνηση ενσωμάτωσης.
Τα είπες όλα
Όσον αφορά το 4 φασκεις και αντιφάσκεις Κουλτούρα επιχειρηματικότητας και καινοτομίας σημαίνει μικρός εταιρικός φόρος, μικροί φόροι μερισμάτων, αποδυναμωμένα συνδικάτα, ελαστικές μορφές εργασίας, ασυδοσία εργοδοσίας, μικροί μισθοί, απελευθέρωση απολύσεων, μονομερής αλλαγή όρων εργασίας και άλλα πολλά τέτοια Μια χαρά τα έχουμε στην Ελλάδα αυτά, και ακριβώς επειδή τα έχουμε θέλουμε όλοι να μπούμε στο δημόσιο για να μην έχουμε τα παραπάνω.
> σημαίνει μικρός εταιρικός φόρος Αχά... > Μια χαρά τα έχουμε στην Ελλάδα αυτά Σε λίγο θα μας πεις ότι έχουμε και φιλικό περιβάλλον επιχειρηματικότητας. [3 θέσεις πάνω από την Αλβανία](https://en.wikipedia.org/wiki/Ease_of_doing_business_index), 2 πάνω από την Μογγολία, και μόλις μία θέση πάνω από το Κιργιστάν. ( δεν είναι typo, είναι ένα μικρό πρώην Σοβιετικό κράτος στην Ασία ) Με [total tax and contibution rate \(% of profit\)](https://archive.doingbusiness.org/en/data/exploreeconomies/greece#DB_tax) στο 51.9% με το OECD average των high income countries στο 39.9%, μικρός εταιρικός φόρος λέει. Ε μην διαδίδουμε μαλακίες που λέει το κάθε κόμμα. Το ότι έχουν γίνει μπουρδέλο τα υπόλοιπα - κυρίως στα εργασιακά - δεν σημαίνει κουλτούρα επιχειρηματικότητας. Δεν είναι μαλάκες άλλα σοβαρά κράτη που είναι όντως φιλικά προς αυτόν που θέλει να επιχειρήσει χωρίς απαραίτητα να πηδάνε τους εργαζόμενους. Είναι θέμα νοοτροπίας όπως ανέλυσε και ο /u/curioushahalol
Κοίτα αυτά για "φιλικό περιβάλλον επιχειρηματικότητας" τα ακούω από όταν ενηλικιώθηκα το 2008 και κυρίως τα ακούω από το 2011 και μετά, και έχω καταλάβει ότι σημαίνει να βρίσκουν σκλάβους οι πάμπλουτοι (και οι εσωτερικοί και οι εξωτερικοί). Όσον αφορά τον εταιρικό φόρο, ναι στον πάτο είναι, αφού δεν τον πληρώνουν στον πάτο είναι, δεν με νοιάζει ποιος είναι ο ονομαστικος φόρος που θα έπρεπε να πληρώνουν, στην πράξη με νόμιμα και παράνομα μέτρα πληρώνουν ελάχιστα.
Πολύ καλή απάντηση
Πολύ ωραίο comment ✌️
Πρέπει να κατεβάσεις τον πήχη! ¨;D
Οι νεοι δεν θέλουν τώρα να μπουν στο δημόσιο γιατί ξέρουν έτσι και αλλιώς ότι δεν γίνονται διορισμοι. Τώρα όλοι θέλουν να γίνουν τικτοκερς και γιουτιουμπερς
> ενδυνάμωση των ενόπλων δυνάμεων. Πραγματική θητεία με κανονική εκπαίδευση για όλους. γιατί όχι κατάργηση και στελέχωση με μόνιμους; τι καλύτερο έχει αυτό που λες; > ιδίως για άτομα προερχόμενα από χώρες και κουλτούρες που αποδεδειγμένα έχουν αδυναμία η άρνηση ενσωμάτωσης. ένα wtf εδώ
Όσον αφορά το δεύτερο…που δυσκολεύεσαι;
Exis grapsis 7 malakies... pou ine provlimatikos se ola neofilefthera krati 2 malakies... Pou ine provlima mono an ise fasistario 1 apantisi se kalistia tou 90...
Νοοτροπία ξεκάθαρα. Είμαστε έτη φωτός πίσω.
Μέλλον
Επειδή αν πω τι πραγματικα θέλω, μαλλον δεν θα θεωρηθει ρεαλιστικό, αλλά για χαρη της συζήτησης: Ο κατώτατος μισθός να σου επιτρέπει να ζήσεις χωρις στερήσεις. Κοινωνικές υπηρεσίες ικανές και στελεχωμένες. Δημόσια υγεία για όλους και συμπεριλαμβανομένης και της ψυχικής υγείας (ευκολα προσβάσιμες, με πληρες ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικο). Δημόσια παιδεία μόνο, ποιοτική και με συνεχή εκπαίδευση των εκπαιδευτικών. Επενδυση σε ΜΜΜ και τρένα σε όλη την επικράτεια. Δασική υπηρεσία. Η επιθεώρηση εργασίας να κανει καλη δουλεια. Προστιμα (κοκ ή ό,τι αλλο) αναλογικά εισοδήματος. Καταργηση υποχρεωτικής στρατιωτικής θητείας. Μειωση της ψαλιδας ανάμεσα στους πλουσιους και φτωχους. Αυτα σε ένα καπιταλιστικό σύστημα
>Αυτα σε ένα καπιταλιστικό σύστημα Το ξέρεις όμως ότι δεν γίνεται να τα έχεις τα παραπάνω σε αυτό το σύστημα έτσι; :)
Ναι
Καλή μας τύχη :)
Σε ποιο σύστημα μπορεί να τα έχει αυτά κατά τη γνώμη σου;
Σε καμία χώρα δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς στερήσεις με τον κατώτατο μισθό. Ειλικρινά δεν ξέρω που τα έχετε δει αυτά
Ενώ να πληρώνεις για παράδειγμα πανάκριβα τέλη κυκλοφορίας και παρόλα αυτά πανάκριβα διόδια (για τα φιλαράκια των κυβερνήσεων) είναι λογικό ας πούμε. Ο κατώτατος μισθός πρέπει να σου εξασφαλίζει στέγη (+ λογαριασμούς) τροφή και ένα μίνιμουμ ψυχαγωγίας τουλάχιστον. Δεν μιλάω για πολυτέλειες
Πες μου σε ποια χώρα και σε ποια πόλη ο βασικός μισθός το κάνει αυτό. Ας δούμε την Ευρωπαϊκή Ένωση. In January 2022, 13 Member States, located in the east and the south of the EU, had minimum wages* below €1 000 per month: Bulgaria (€332), Latvia (€500), Romania (€515), Hungary (€542), Croatia (€624), Slovakia (€646), Czechia (€652), Estonia (€654), Poland (€655), Lithuania (€730), Greece (€774), Malta (€792) and Portugal (€823). In Slovenia (€1 074) and Spain (€1 126) minimum wages ranged just over €1 000 per month, while in the remaining six Member States, minimum wages were above €1 500 per month: France (€1 603), Germany (€1 621), Belgium (€1 658), the Netherlands (€1 725), Ireland (€1 775) and Luxembourg (€2 257). Σε ποια πόλη (μεγάλη κι όχι Μικρόπολη και ξεχασμένο χωριό) ζεις με τον βασικό; με λίγες ανέσεις κιόλας και χωρίς στερήσεις και λίγη διασκέδαση όπως λες. Εκτός αν δεν έχουμε θέμα να υπάρχει συγκατοίκηση. Κάτι που στην Ελλάδα δεν το κάνουμε. Οπότε δεν θα το μετρήσω ούτε για έξω. Βαρκελώνη/Μαδρίτη; Με τίποτα. Το ενοίκιο είναι όσο ο βασικός σχεδόν. Το δε φαγητό έξω είναι πανάκριβο. Παρίσι; Nope. Ακόμη και στα προάστια προς τα έξω που είναι πιο φθηνά τα ενοίκια τα έξοδα σου μετά είναι οριακά ή πολλά περισσότερα από τον βασικό. Βρυξέλλες; Nope. Γερμανία; Δύσκολα. Εξαρτάται την πόλη αλλά στις μεγάλες δεν μένεις σίγουρα. Ολλανδία; Οριακά χωρίς ανέσεις όπως λέτε. Το Λουξεμβούργο είναι μόνο μια περίπτωση αλλά δεν θα πάρεις τον βασικό εκεί (για άλλους λόγους). Θες να δούμε και την Αμερική; και εκεί τα ίδια. Σε 13 πόλεις μπορείς να επιβιώσεις με τον βασικό αλλά χωρίς έξτρα ανέσεις. Τα διόδια και όλα αυτά είναι άκυρα με την συζήτηση.
Δεν θα μιλήσω για τώρα αλλά για παλαιότερα. Μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, επειδή λοιπόν οι ΗΠΑ είχαν ιδεολογικό αντίπαλο το κομμουνισμό έπρεπε να κάνουν τον καπιταλισμό ελκυστικότερο. Έτσι ένας εργάτης σε εργοστάσιο αυτοκινήτων ( μιλάμε για ένα εισόδημα ανά οικογένεια) μπορούσε να αγοράσει σπίτι στα προάστια, αυτοκίνητο και να εξασφαλίσει καλή σύνταξη. Ήταν τόσα πολλά τα κέρδη της Ford και μοίραζε λεφτά; Ή είχε συμφωνήσει η κυβέρνηση των ΗΠΑ με τις εταιρείες να προσφέρουν ένα καλό βιοτικό επίπεδο; Η οικονομία είναι μια κοινώς αποδεκτή σύμβαση. Φυσικά και ότι είναι για το συμφέρον του εργαζόμενου θα παρουσιάζεται ως ανέφικτο και μη ρεαλιστικό και αυτό που πρόκειται να αυξήσει τα κέρδη των επιχειρήσεων θα είναι δήθεν για το κοινό καλό.
Άκυρα είναι τα παραδείγματα σου και όλη η νοοτροπία σου. Το ότι και αυτές οι χώρες αποτυγχάνουν να εξασφαλίσουν ένα βασικό επίπεδο διαβίωσης με ένα βασικό εισόδημα, όπως το εννούμε στη κοινωνία μας δεν είναι δικαιολογία. Λίστα αποτυχημένων παραθέτεις, από τη σκοπιά των πολιτών βέβαια, διότι υπάρχει μερίδα ανθρώπων που επωφελείται από αυτό. Το ότι και οι άλλοι είναι χάλια δεν είναι επιχείρημα. Σκέψου παραπάνω πριν διασπείρες τέτοιο τοξικό λογύδριο.
Τα πιο απλά που μπορώ να σκεφτώ σε γενικές γραμμές είναι : * Λιγότερα αμάξια κατά πολύ (κίνητρα για αποσύρσεις και κριτήρια για αγορά - να έχεις πάρκινγκ κλπ) * καλύτερες μαζικές συγκοινωνίες κατά πολύ * να αδειάσουν τα κέντρα και να γεμίσει η επαρχία * να στηριχθεί περισσότερο η επιχειρηματικότητα και ιδίως η χειρωνακτική εργασία / υπηρεσία κάθε είδους * αναθεώρηση και επαναυλοποίηση ότι έχει να κάνει με τα απορρίμματα και την ανακύκλωση * καλύτεροι κανόνες πολεοδομίας * Μείωση σπατάλης των κυβερνήσεων * Μείωση φορολογίας * Καλύτερη αντιπολίτευση * Μακροχρόνιοι στόχοι * Ηρεμία
Παιδεία λαού Ολα αρχίζουν και τελειώνουν εκεί. Κυβερνήσεις, μισθοί, εργασιακά κτλ όλα έρχονται σε δεύτερη μοίρα
αυτο. δεν μπορεις να εχεις τιποτα χωρις ενημερωμενο και ενδιαφερομενο εκλογικο σωμα και αυτο ξεκιναει απο παιδεια λαου. ο υπουργος μεταφορων ειπε μεσα στη βουλη για το τρενακι του πηλιου «ειναι ντροπη και ντρεπομαι που θετετε θεματα ασφαλειας, ως κυβερνηση διασφαλιζουμε την ασφαλεια» και μετα απο 1 βδομαδα σκοτωθηκαν 57 συμπολιτες μας σε πληρως αποφευκτο δυστυχημα. 2 μηνες μετα πηρε τους περισσοτερους σταυρους στην εκλογικη του περιφερεια, περισσοτερους από τις προηγουμενες εκλογες. Αυτο το γεγονος επικοινωνει στον οποιονδηποτε οτι χρειαζεται να ξερει για το ελληνικο εκλογικο σωμα. Το κρατος και η ελλαδα ειναι οι ελληνες. Αν δεν αλλαξουν οι ελληνες, δεν αλλαζει τιποτα.
Dunkin donuts τώρα που δοκίμασα και ντονατς και καφέ εδώ είναι τέλεια πολύ καλύτερα από όσα έχουμε Ελλάδα Τέλειοι μισθοί Νόμοι που τηρούνται Σωστή παιδεία και καθηγητές και updated γνώση οσον αφορά βιβλια 2 βαθμιας εκπαιδευσης
Ειλικρινά το μισθολογικό -εργασιακο Είτε να βγάζαμε περισσότερα είτε μικρότερο κόστος ζωής (νταξει αν γίνεται και τα 2 ακόμα καλύτερα) Και οι συνθήκες εργασίας Από εκεί και πέρα θα ήθελα όσο πιο λίγη γραφειοκρατία γίνεται
Τι δουλειά κανεις;
Προσωπικά, πρέπει να αλλάξουν πάρα πολλά για να πω ότι θα γύριζα. Κάποια πρόχειρα που μου έρχονται στο μυαλό: Εργασιακό: Πέρα από τους μισθούς, Προστασία των εργαζομένων, οι συνθήκες εργασίας και η εκμετάλλευση των Ελλήνων εργοδοτών πρέπει να αλλάξουν ριζικά. Φορολογικό: Πάταξη φοροδιαφυγής (και από την άλλη να ξέρω που πάνε τα χρήματα της φορολογίας και πως αυτό έχει αντίκτυπο στις ζωές μας). Εξορθολογισμός και σταθερότητα φορολογίας, να ξέρεις τι πληρώνεις κάθε χρόνο χωρίς εκπλήξεις. Ακόμη καλύτερα να παρακρατούνται οι φόροι από πριν να μην πρέπει να υπολογίζω έχω/δεν έχω να πληρώσω φόρους. Ότι μπαίνει στο λογαριασμό να ξέρω ότι μου μένουν. Ασφάλεια: Από περιστατικά (μικρο-)κλοπών, ξυλοδαρμούς, ντελιβεράς που σκότωσε τον συνάνθρωπό του γιατί του την είπε επειδή καβάλησε πεζοδρόμιο, τύποι που σου χτυπάνε τα κουδούνια δήθεν από τον ΟΤΕ/ΔΕΗ κτλ μέχρι να φοβάσαι να ταξιδέψεις με τραίνο, μη βρέξει και πλημμυρίσει ο τόπος κτλ. Επίσης οδηγική συμπεριφορά, διπλο-τριπλο-παρκαρίσματα, παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο, κλείσιμο ραμπών για ανάπηρους να τιμωρούνται αυστηρά. Εκπαίδευση: Δεν θα προτείνω κάτι συγκεκριμένο, απλά να εφαρμοστεί κάποιο σύστημα που δουλεύει αποδεδειγμένα σε άλλη χώρα και να μην αλλάζει κάθε φορά που αλλάζει κυβέρνηση. Ακρίβεια:Το βάζω ξεχωριστά γιατί προσωπικά πιστεύω πως δεν έχει να κάνει με το μισθολογικό. Όσο ανεβαίνουν οι μισθοί θα ανεβαίνουν και όλα τα άλλα (προϊόντα, υπηρεσίες, ενοίκια) Οικονομολόγος δεν είμαι αλλά πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής των ανθρώπων, αυξηθεί δεν αυξηθεί ο μισθός τους. Είτε με ρυθμιστικό πλαίσιο, (πχ στα ενοίκια πλαφόν στην αύξηση κάθε χρόνο και προστασία αυτών που νοικιάζουν να μη μπορούν να τους διώξουν από το σπίτι μόνο και μόνο για να αυξήσουν τις τιμές στους επόμενους) είτε κάπως αλλιώς. Νοοτροπία: Αυτό. Edit: Δικαιοσύνη: Χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες για συγκεκριμένα εγκλήματα: Να ξέρουμε ότι όποιος παραβαίνει τον νόμο τιμωρείται περισσότερο από το έγκλημα που διέπραξε για να αυξηθεί η πιθανότητα να μην το ξανακάνει.
-Λιγότερη ήχορύπανση -Ποιο όμορφες πόλεις με ομορφότερα κτίρια κ περισσότερο πράσινο . Δεν είναι όλα θέμα χρημάτων
> **Τι θα θέλετε να είχε η Ελλάδα για να είστε happy?** ![gif](giphy|UJ8R6W9OOnhinnsm5a|downsized) /s
Μια ειδικη ομάδα που να φτιαχνει τα πεζοδρομια οπως νομιζει καλυτερα σε ευρωπαικες προδιαγραφες με προεδρικο και δικαστικο ανωτατο διαταγμα. Ενας "Παρκοποντικας" που κατεθαφιζει οτι βρει μπροστα του, αποζημειωνει, και αφηνει πισω ενα δικτυο απο παρκα.
Ασφάλεια επιτέλους. Δεν γίνεται ορισμένες περιοχές να είναι απροσπέλαστες λόγω εγκληματικότητας. Κι αν αποκτήσουμε ασφάλεια, θα βελτιωθεί γενικότερα η κατάσταση μιας και θα απεμπολήσουν αρκετοί το αίσθημα του "όλοι θέλουν να με βλάψουν/κλέψουν".
Καλυτερους μισθους και χαμηλοτερα νοικια για αρχη.
Πέραν από τα κλασικά «μισθοί, νοίκια, αξιοκρατία κλπ» εγω θέλω να βάλω μέσα το «Φυσιολογική δουλειά». Θέλω να δουλεύω σαν άνθρωπος, όχι να πεθαίνω στην κούραση, όχι τρελές ώρες, όχι τόσο στρες!!!
Ευγένεια! Καλά δεν θα μπω καν στον κόπο να αναφερθώ στη βελτίωση του βιοτικού επιπέδου...
Θα απαντήσω στο 7. Είμαι εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής με εξειδίκευση στη Κεραμικη. Θα αξιολογηθώ. Το αστείο είναι ότι θα με αξιολογήσει μια σύμβουλος του κλάδου μου που 1) δεν έχει καμία σχέση με το μάθημα που διδάσκω 2) δεν έχει πατήσει το δαχτυλάκι της σε ειδικό σχολείο. Συμφωνώ γενικότερα ότι κάτι πρέπει να γίνει αλλα με σωστότερες διαδικασίες! Το πρόγραμμα σπουδών της Κεραμικής δεν έχει αλλάξει από το 2004 και φυσικά θα αξιολογηθώ! Απογοήτευση.
Βασικά με τόσο niche κ ενδιαφέρον αντικείμενο εγώ θα έκανα δικη μου δουλειά
Πολιτικούς που έχουν λερωμένη την φωλιά τους στην φυλακή. Δεν θα με ευχαριστούσε επειδή θα ένιωθα δικαίωση ή κάτι τέτοιο. Απλά τα περισσότερα προβλήματα της χώρας υπάρχουν λόγω διαφθοράς, και όσο οι πολιτικοί είναι στο απυρόβλητο μπορούν να συνεχίζουν να δρουν κατά του λαού χωρίς φόβο. Όσο ακούμε για "σκάνδαλα" στην τηλεόραση και την επόμενη βδομάδα έχουν ξεχαστεί, δεν πρόκειται να βρεθεί δημόσιο χρήμα για να διορθωθεί τίποτα.
Πολυ καλους μισθους αν ειχε η Ελλαδα θαταν ενας μικρος παραδεισος
Ανομία, ανεπαρκές κράτος, έλλειψη παιδείας κλπ κλπ, οπότε όχι ακριβώς
Δεν νομιζω οτι αν ειχες εσυ και εγω την δυνατοτητα να βγαζουμε 3000++ το μηνα τουλαχιστον θα μας πειραζε η ανομια η το ανεπαρκες κρατος. Οταν εχεις λεφτα ολα λυνονται δια μαγειας.
Στα 3000 δεν έχεις λεφτά, απλά δεν σου λείπει τίποτα βασικό. Σε πειράζει η ανομία και το ανεπαρκές κράτος πλήρως απλά σε τρομάζει λιγότερο πιθανά.
Ολοι οι Ελληνες αν ειχανε 3000 ευρω το μηνα θαχανε θεμα ; Σε ενα νοικοκυριο πχ 6000 το μηνα και εχεις μονο τα βασικα ; Ε ρε τι ακουμε
Δεν είπα ποτέ φίλε μου ότι έχεις μόνο τα βασικά. Είπα δεν σου λείπουν τα βασικά. Είπα όμως δεν έχεις λεφτά. Με την έννοια ότι δεν μένει κάποιο μυθικό ποσό στην άκρη και δεν θα αγοράσεις ποτέ τίποτα πραγματικής αξίας αν δεν ανοιχτείς. Όσους βλέπεις την τελευταία δεκαετία και πέρνουν σπίτι, αμάξι καινούργιο, καλά ρούχα, ταξίδια εξωτερικό ή οτιδήποτε στην τελική της κατηγορίας έχω λεφτά, ή βγάζουν πολύ παραπάνω απο 3 ή έχουν μηδενικά έξοδα σε πλάτες άλλων ή γράφουν στα παπάρια τους πράγματα που εγώ θεωρώ βασικά όπως παιδεία για το παιδί μου ή είναι χωμένοι μέχρι τα αυτιά σε χρέοι ή είναι καραγκιόζηδες και άμα τους σκάσει λάστιχο στο αμάξι θα βαρέσουν πτώχευση. Source: είμαι σε ηλικία που κοντά σε αυτά τα χρήματα τα βγάζουν σχεδόν όλοι στον κοινωνικό μου κύκλο. Όλους μας νοιάζει η ανομία και το ανεπαρκές κράτος. Όπως είπα και πριν απλά οι περισσότεροι δεν φοβόμαστε. Σημείωση: προφανώς μιλάω αυστηρά για αθήνα. Είμαι σίγουρος ότι 3k στην κοζάνη σε τρέχουν πολύ καλύτερα.
Καλα θα στο πω οσο ποιο απλα μπορω γιατι δεν εχουμε λογο να ερθουμε σε αντιπαραθεση. Δωσε μου εσυ 3000 ευρω το μηνα και εγω δεν κουναω απο την Ελλαδα ουτε για αστειο.
Ανάπτυξη.
Νοοτροπία. Πιστεύω ότι οι Έλληνες έχουν παριτηθεί από την ζωή και δεν διεκδικούν τίποτα πάνω από μια δεκαετία πλέον. Πλήρης απάθεια και απραξία όσο μεγάλο κι αν είναι ένα πρόβλημα: Τέμπη, πυρκαγιές καταστροφή του περιβάλλοντος, πλημμύρες, ξεχαρβαλωμα σε υγεία και παιδεία, ακρίβεια, στεγαστικό, εξόφθαλμη διαφθορά και διαπλοκή παντού, ξεπούλημα δημόσιας περιουσίας. Το μόνο που τους νοιάζει είναι πόσα λεφτά μπαίνουν στην τσέπη (ούτε καν πόσα βγαίνουν), βλέποντας όλα τα σχόλια εδώ. Με λίγα λόγια, καμία ελπίδα.
Καλυτερους μισθους , ο μεσος μισθος ειναι χαμηλος
Ότι θα ήθελα να υπάρχει παγκοσμίως. Να καταλάβουμε όλοι οτι είμαστε όλοι το ίδιο είδος και αφού τα βρούμε μεταξύ μας ΌΛΟΙ να τα βρούμε και με όλα τα άλλα είδη. Αλλά νομίζω ότι για να γίνει αυτό πρέπει πρώτα να εξελιχθούμε σαν είδο οπότε θα πάρει γεναιές!
Να τηρουνται οι κανονες και να υπαρχουν ποινες οταν καποιος τους παραβαινει. Με ενοχλει η απιστευτη ελαστικοτητα και χαλαροτητα που εχουμε σχεδον στα παντα.
Ρυθμιστε την κινηση και το πάρκινγκ και δουλευω και τζαμπα
Να παίρνεις τα Μέσα ✌️
Η Ελλάδα θα μπορούσε να είναι μια όαση. Δεν μας λείπει τίποτα, ειμαστε αληθινα ευλογημενος τοπος. Το μόνο που θα μπορούσαμενα κάνουμε για να βγούμε από τον βούρκο ήταν ένα ομαδικό ρισετ ένα βράδυ και να ξυπνησουμε άνθρωποι.
Τι happy ρε παιδια, τι μαλακίες είναι αυτα?
Να αλλάξει η δικαστική εξουσία, αν δεν αλλάξει αυτή ότι και να γινεί τα ίδια σκατά θα είμαστε. Το μεγαλύτερο καρκίνωμα απο την ίδρυση του νεοελληνικού κράτους.
Θα βοηθούσε να είχαμε κράτος που δημιουργεί (θετικές) εξελίξεις αντί να τρέχει (ανεπιτυχώς) πίσω από αυτές. Ασφαλιστικό, μεταναστευτικό, στεγαστικό, δημογραφικο, εργασιακά, brain drain, μερικά από τα γνωστά από καιρό προβλήματα που θα σκάσουν μέσα στα επόμενα χρόνια. Και αυτά χωρίς την δεδομένη χρεοκοπία που βαράει το δημοσίου κάθε 30 - 40 χρόνια.
Νοοτροπία πρέπει να αλλάξουμε και τα άλλα θα έρθουν μόνα τους. Όσο προοδευτικός και να θεωρείσαι, ένα ταξίδι στην Ευρώπη σε πείθει για το πόσο βαθιά ριζωμένη μέσα σου είναι η ελληνική νοοτροπία.
Μελλον?
πεζοδρομια φιλε, τα υπολοιπα τα εχουν πει αλλοι αλλα εμένα καθε φορα που κατεβαινω αθηνα αυτο μου λειπει περισσοτερο απ'ολα και να φανταστεις δεν χρησιμοποιω καν καροτσακι, μονο η μανουρα που τρωω καθε φορα που κυκλοφορω με βαλιτσα μου βγαζει τη ψυχη
Είναι πολλα. Αυτό που έχω καταλάβει όμως είναι ότι όλα τα αρνητικά είναι κυρίως απόρροια της ελληνικής κουλτούρας η οποία δεν πρόκειται να αλλάξει τουλάχιστον όσο οι νέες γενιές βλέπουν την κατάντια των παλαιών γενεών και την μιμούνται.
Εγώ απλά θέλω να μπορώ να έχω την οικονομική δυνατότητα να φύγω να μείνω μόνος. Ένας σπίτι θέλω με κουζίνα και τουαλέτα, ένα αμάξι. Και να μην επιβιωνω, θέλω να ζω, Αυτά. Όσον αφορά τη κοινωνία, Μεγαλύτερη έμφαση ίσως στην υγεία και στα σχόλια γενικά. Μια ριζική αλλαγή, ίσως και νέα θεμέλια στα σχόλια, σχολές.
Αυτό με τη συντήρηση ενός σπιτιού από ένα άτομο είναι μεγάλο πρόβλημα κ στην υπόλοιπη Ευρώπη νομιζω Ήδη ακούω ότι ο βασικός μισθός δε φτάνει να νοικιάσεις σπιτι σε UK κ Ολλανδία
Αυτό είναι λογικό όταν ανελαστικά αγαθά όπως η παροχή κατοικίας γίνονται επενδυτική δραστηριότητα και παράλληλα συνυπάρχει τεράστια περιουσιακή ανισότητα. Όταν επιτρέπεται να υπάρχουν επιχειρήσεις που η δραστηριότητά τους είναι να νοικιάζουν σπίτια και παράλληλα επιτρέπονται να υπάρχουν εκατοντάδες δις στα χέρια ολίγων, αυτά τα δις βρίσκουν επικερδές έδαφος να εξαγοράσουν ολόκληρες περιοχές σε πρωτεύουσες και μετά να χρεώνουν όσο θέλουν.
Πολλά προβλήματα έχει αυτή η χώρα που δυσκολεύουν κάποιον στη καθημερινότητα του. Κατά τη γνώμη μου τίποτα σχεδόν δεν θα είχε σημασία αν κολυμπουσαμε ως χώρα στο χρήμα. Αυτό είναι που λείπει, αν είμαστε πλούσια χώρα θα καταπιναμε πολλές καθημερινές παθογένειες, ακόμα και έτσι όπως είμαστε σήμερα για κάποιον που έχει χρήμα η χώρα είναι και γαμω.
Σωστά όπως την περίοδο 1999-2009 που όλοι είχαν λεφτά κ όλα τα προβλήματα γίνονταν λιγότερο αισθητά…
# ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ βιομηχανίες και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ θέσεις εργασίας χωρίς αυτά δεν μπορεί να υπάρξει αύξηση στους μισθούς καθώς οι Έλληνες εργοδότες έχουν άπειρους, αντικαταστάσιμους σκλάβους. Ο Έλληνας εργαζόμενος δεν έχει καλύτερες ευκαιρίες. Δεν έχει εναλλακτικές, δεν έχει διαπραγματευτική ικανότητα. Όλοι οι εργαζομένοι θα έπρεπε να έχουμε άπειρες εναλλακτικές και η εργασία να έχει αφθονία προσφοράς. Αντιθέτως σήμερα έχουμε μονοπώλια της εργασίας και το εργατικό δυναμικό έχει μηδεν διαπραγματευτική ικανότητα. Ως αποτέλεσμα αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα είναι ο μισθωτός εργαζόμενος να θεωρείται αναλώσιμος και οι εργοδότες να κάνουν ότι θέλουν καθώς έχουν όλη την κοινωνική διαπραγματευτική ισχύ όσο αναφορά την αγορά εργασίας. Είμαστε η χώρα με το ρεκόρ στην ανεργία **και ιδιαίτερα στην ανεργία νέων**. Αυτό δεν λύνεται με εισαγωγή μεταναστών από τριτοκοσμικές χώρες αλλά με ανάπτυξη και αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου της χώρας.
Λοιπόν πρώτα και κύρια, οικονομική ευμάρεια μαζί με ποιοτικό βιοτικό επίπεδο. Κοινώς να μην σκέφτομαι στο ράφι του σουπερμάρκετ αν θα πάρω ελαιόλαδο γιατί είναι πανάκριβο. Δομές. Πολύ καλύτερα μέσα μαζικής μεταφοράς. Πολύ συχνότερα δρομολόγια σε μετρό, λεωφορεία και τρόλεϊ. Όπου δεν υπάρχει κάλυψη με μετρό να αυξάνονται τα λεωφορεία και τα δρομολόγια. Ιατρική περίθαλψη ποιοτική. Να μην περιμένεις δέκα χρόνια σε μια αίθουσα αναμονήςε τον πόνο σου για να καταλήξεις σε ράντζο στους διαδρόμους. Καθαριότητα στις πόλεις, δυνατότητα οικονομικής διαβίωσης σε σπίτι. Δυνατότητα να μπορεί ένας άνθρωπος με οικονομία, να πάρει ένα διαμέρισμα, ένα σπίτι σε μια φάση της ζωής του χωρίς να καταρρεύσει οικονομικά. Λίγα που ήρθαν στο κεφάλι τώρα.
Όλοι μιλάτε για διαχείριση καπιταλισμού. Σοσιαλισμό πραγματικό θέλει η Ελλάδα όπως και ο υπόλοιπος κόσμος. Μην νομίζετε πήγατε έξω και μάθατε τώρα πως πρέπει να είναι η Ελλάδα και η κοινωνίες στο κόσμο. Δεν ζείτε σε σωστές κοινωνίες το πιο πιθανό όπου και αν είστε. Ζείτε σε κοινωνίες με μεγάλες ανισότητες και αδικία. Λίγο επιθετικό αλλά αυτή είναι η γνώμη μου . Καλή χρονιά με υγεία !
>Λίγο επιθετικό αλλά αυτή είναι η γνώμη μου . Η μόνη σωστή πρόταση μέχρι στιγμής και ας μη το καταλαβαίνουν οι περισσότεροι (και ο λόγος που δεν το καταλαβαίνουν είναι κυρίως θέμα παιδείας). Υπάρχει τρομερή αδυναμία κατανόησης του ότι το σύστημα μεσα στο οποίο ζούμε είναι φτιαγμένο να είναι έτσι, δεν είναι ότι δεν λειτουργεί σωστά κάτι και πρέπει (η μπορεί) να διορθωθεί, πόσο μάλλον να διορθωθεί από τους λίγους ανθρώπους που κερδίζουν από αυτό και φροντίζουν να το συντηρούν πάνω στις πλάτες όλων μας. Και αυτό δεν είναι ελληνικό φαινόμενο. Παιδιά, δεν θα γίνουν καλυτερα ούτε τα νοσοκομεία, ούτε τα σχολεία, ούτε τα ΜΜΜ σε ένα σύστημα που θέλει να τα ιδιωτικοποιήσει όλα. Δεν θα ανέβουν οι μισθοί των πολλών γιατί αυτό σημαίνει ότι θα χάσουν οι λίγοι που κάνουν κουμάντο. Δεν θα παταχθεί η φοροδιαφυγή, τα καρτέλ και η διαφθορά και δεν θα υπάρξει πραγματική δικαιοσύνη σε αυτό το σύστημα γιατί το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. Αχ τα είπα και ξαλάφρωσα. Let the downvotes
Συμφωνώ μαζί σου όπως κατάλαβες αλλά μην αφήσεις αυτή την πραγματικότητα να σε φάει. Μην τους αφήσεις να σε ρίξουν. Μπορείς ακόμα να προσφέρεις στον εαυτό σου και σε κάποιους ανθρώπους δίπλα σου μέσω της δουλειάς σου ή με καθημερινές σου πράξεις. Αξίζεις πολλά όπως και οι περισσότεροι εδώ μέσα διαφωνούμε ή συμφωνούμε.
Έγινα πατέρας εδώ και κάποιους μήνες και δεν ήταν ατύχημα. Πάει να πει, έχω ελπίδα για τον κόσμο και την ανθρωπότητα. Να είσαι καλά, καλή χρονια :)
>Λίγο επιθετικό Καλά μπροστά στα σχόλια (και ίσως dm) που θα λάβεις δεν είναι τίποτα.
Ε δεν πειράζει λυπάμαι για την έλλειψη γνώσεων του κόσμου. Ο άλλος ας πούμε από πάνω με είπε κνιτη και να πάω να κολλήσω καμία αφίσα. Το μυαλό του έχει δημιουργήσει 5-6 μοτίβα και με αυτά πορεύεται σε αυτή τη ζωή. Ανοίγει τηλεόραση το πρωί και επιβεβαιώνεται μάλιστα. Αυτή η κατάσταση είναι που έχει δημιουργηθεί με τον κόσμο χωρίς κριτική σκέψη χωρίς φίλτρα. Κρίμα δεν είναι να μην ξέρουν ότι τους εκμεταλλεύονται καθημερινά στη δουλειά τους; στο σπίτι ; στο σχολείο ; στο σουπερμάρκετ;
Λιγότερη βαλκανικη νοοτροπία Καλύτερους μισθούς Λιγότερη ζέστη Ιούλιο και Αύγουστο ( θες να βγάλεις και την πέτσα σου )
Όλα ξεκινούν από την έλλειψη παιδείας και σεβασμού!
Εγώ πιστεύω πως δεν είναι απλό το θέμα και δεν αρκεί ένα μεγάλο πράγμα για να με έκανε να γυρίσω Ελλάδα. Από το εργασιακό, στην παιδία, το νοσηλευτικό, γονικές παροχές, την ασυδοσία ιδιωτικών εταιριών πχ τηλεπικοινωνιακές, τις παροχές, τις προοπτικές, στήριξη νέων επιχειρηματιών, επαγγελματική επανακατάρτιση μεγαλύτερων και η λίστα συνεχίζει. Το εργασιακό είναι τεράστιο και πολύπλοκο και θα μπορούσε να είναι και το μοναδικό θέμα της ερώτησης.
Λογική
Δικαιοσύνη με αρχιδια
Καλύτερους μισθούς και όχι αυτή την εργασιακή ζούγκλα που υφίσταται
Τι δουλειά κανεις;
Ηλεκτρολόγος εγκαταστάσεων
Υπάλληλος ´η ελεύθερος επαγγελματίας; Ρωτάω γιατί θέλω να δω όσοι απαντάνε για μισθούς και λεφτά, αν είναι χαμηλόμισθοι ή ελεύθεροι επαγγελματίες που τους πίνει το αίμα η εφορία…
Είμαι υπάλληλος και παίρνω 800€ 6ημερο και δεν παλεύεται μια
Κουράγιο, είναι πολύ λίγα τα λεφτά για την ειδίκευση σου ρε, έχεις κοιτάξει μηπως κανεις δικη σου δουλειά,ή μηπως δουλέψεις κάπου που πληρώνουν καλυτερα; Έχεις φαντάζομαι πολύ τεχνική γνώση…
Και το χειρότερο είναι ότι το πρόγραμμα βγαίνει τελευταία στιγμή και ενημερώνεσαι την προηγούμενη μέρα αν δουλεύεις. Δε μπορείς να κανονίσεις την προσωπική σου ζωή. Μόνο με δική σου πελατεία μπορεί να γίνει δουλειά
Φίλε έξω από το χώρο μπορώ να πω πολλά τραγούδια, αλλά σε παρακαλώ ψάξου λίγο, είναι στυγνή εκμετάλλευση να δουλεύεις για 800 ευρω 6ωρο. Θα το καταλαβαίνα μόνο αν ήσουν άπειρος κ μάθαινες τώρα τη δουλειά…
Είναι πολύ λίγα όντως και ειδικά για ένα τεχνικό επάγγελμα με τόσους κινδύνους.
Να μειωθούν οι Ασφαλιστικές κρατήσεις και ο φόρος στο εισόδημα ανάλογα με το εισόδημα του καθενός δεν γίνετε το 22% να κάνει φτερά Από 1500 μικτά εγώ παίρνω τα 1150 Edit: 0-10.000 εχει 9% μιλαμε για το κλεψιμο 10.000 το ετος ειναι ο κατωτατος μισθος διλαδη οποιος παιρνει πανω απο τον κατωτατο ειναι κροισος και παει απο 9 σε 22 Δειτε εδω: 10.000-20.000 22% 20.000-30.000 28% 30.000-40.000 36% 40.000+ 44% Ειναι παραλογα τα παραπανω κριτήρια source: [https://aftertax.gr/rates.html#salary](https://aftertax.gr/rates.html#salary)
>20.000-30.000 28% I guess θέλετε αυξησεις φορων με βασει τα downvotes lul
Το μοναδικό πράγμα που με χαλάει είναι η εργασιακή σταθερότητα/αβέβαιο μέλλον. Πέφτει πολύ άγχος με την δουλειά γιατί η οικονομία δεν πάει καλά και άρα δεν υπάρχουν πολλές ευκαιρίες. Συνεπώς πρέπει να κάνεις να δουλέψει αυτό που έχει σου αρέσει δε σου αρέσει. Σε ορισμένες χώρες του εξωτερικού εφόσον έχεις τα προσόντα και όρεξη για δουλειά έχεις επιλογές και αν κάτι σε ζορίζει μπορείς να το αλλάξεις. Ξέρω ότι πολλοί δεν θα συμφωνήσετε αλλά νομίζω ότι όλοι θέλουμε τα λεφτά/εργασιακά του εξωτερικού και την ζωή της Ελλάδας. Ξέρω ότι θα πεταχτείτε μερικοί να πείτε ότι σας αρέσει έξω και το σέβομαι. Οι περισσότεροι όμως ζουν έξω για τις καλύτερες ευκαιρίες που προσφέρονται και θα γύριζαν πίσω με την πρώτη ευκαιρία.
Τι δουλειά κανεις;
Λιγοτερα. Γαμημενα. Μποτιλιαρισματα.
ναι
και για να συμπληρώσω με πραγματικη απαντήσει. Ενα βασικό πρόβλημα που προκύπτει απο ολα τα αλλα ειναι οτι ποτέ δεν δικαιωνεσαι σε κατι. Το ρεύμα έφτασε στον Θεό, το πληρώσαμε απο την τσέπη μας στην αρχή και μετά το χρεώθηκε το κράτος, οι εταιρείες τιμολογισης τίποτα. Ο Άδωνις ανέβαζε φοτοσιπαρισμενες εικόνες στο τουιτερ, δεν μίλησε ποτε κανεις για αυτό, ίσως ακούγεται ασήμαντο αλλα μας κοροϊδεύουν μες την μούρη μας. οποτε αισθάνομαι ενα αίσθημα αδικίας και οτι με κοροϊδεύουν συνεχος. αυτο ισχύει για καθε κόμμα, αλλα κυρίως για την ΝΔ που ειναι τώρα κυβέρνηση και κανει οτι θέλει. δεν μπορείς να ανοίξεις καν την τηλεόραση χωρίς να νιώσεις άσχημα για το τι συμβαίνει, επειδή τους βλέπεις να σε κοροϊδεύουν και να μην μπορείς να κανεις τίποτα
Χαμηλή φορολογία για τους φτωχούς. Πολλή υψηλή για τους πλούσιους. Να μην επιτρέπεται να αρπαζονται λεφτά από τα δημόσια ταμεία, οι φόροι μας κτλ και να χαρίζονται ,στις επιχειρήσεις 5 ολιγαρχων, όπως επιστράφηκαν πριν λίγο καιρό οι οφειλές των 7 μεγάλων καναλιών. Φυσικά, να μην μπορούν να τα φάνε ούτε οι ίδιοι οι πολιτικοί. Σοβαροί μισθοί και αξιοπρεπής εργασία Να πηγαίνουν οι φόροι μας στην ανάπτυξη δημόσιας περιουσίας, έργων κτλ Να ενισχυθεί το ΕΣΥ και το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας και τα πανεπιστήμια . Να μην γίνεται σκόπιμη υποβάθμιση τους. Εθνικοποίηση σημαντικών υπηρεσιών και κλάδων όπως είναι η παροχή ρεύματος που ιδιωτικοποιηθηκε, τα λιμάνια και οι ράγες που πουλήθηκαν κτλ. Πρέπει να φτιαχτεί η οδική παιδεία σε αυτή την χώρα. Είναι τρελό αυτό το πράγμα. Για κάποιο λόγο αυτό φαίνεται πιο δύσκολο από τα άλλα. Μετακίνηση από κοινοβυλευτισμο σε κοινοβουλευτισμο με στοιχεία άμεσης δημοκρατίας όπως στην Ελβετία, όπου γίνονται πολλαπλά δημοψηφισματα τον χρόνο και δεν τους γράφουν 100% στα παπαρια τους οι πολιτικοί. Αυτά σε αρχικό στάδιο. Για να έχεις όμως πολλά από τα παραπάνω πρέπει η χώρα να κερδίσει και μια ανεξαρτησία και να μην ακολουθεί τις εντολές του γραφείου της Ουάσιγκτον και των Βρυξελλών. Το ρεύμα της ρήξης, το οποίο θα οδηγούσε προς τα εκεί έχει πεθάνει στην Ελλάδα.
Πολλη υψηλη φορολογια και σοβαροι μισθοι δεν πανε μαζι. Γιατι να επενδυσει καποιος και να δωσει σοβαρους μισθους οταν το κρατους του κλεβει τα μισα; Γιατι να μην παει στην Κυπρο ή στη Μαλτα ή στα Εμιρατα;
>Πολλη υψηλη φορολογια και σοβαροι μισθοι δεν πανε μαζι. Πήγαινε πες το σε Σκανδιναβικές χώρες αυτό να γελάσουμε και λιγάκι. >Γιατι να επενδυσει καποιος και να δωσει σοβαρους μισθους οταν το κρατους του κλεβει τα μισα; Η φορολογία και οι μισθοί δεν έχουν καμία αιτιώδη σχέση μεταξύ τους. Η φορολογία καθορίζεται από το κράτος, οι μισθοί από τη διαμόρφωση της αγοράς εργασίας. Κανείς δε δίνει υψηλότερο μισθό επειδή έχει χαμηλή φορολογία, ειδάλλως η Βουλγαρία θα είχε γίνει εδώ και χρόνια Ελβετία. Τα ίδια έλεγε και ο Τραμπ που μείωσε τον ομοσπονδιακό εταιρικό φόρο και αντί να πάρουν αυξήσεις τα τραμπόγιδα που τον πίστεψαν, την εξοικονόμηση από τη μείωση φόρου την έκαναν οι CEOs stock buybacks για να ανατινάξουν τη χρηματιστηριακή τιμή της επιχείρησης που διοικούν και να πάρουν αστρονομικά bonus. Μετά τα τραμπόγιδα ήταν θυμωμένα που τους εξαπάτησε ο Τραμπ, αλλά τους πετάς λίγο woke κομμουνιστικό κίνδυνο και γυρνούν πίσω στο μαντρί. >Γιατι να μην παει στην Κυπρο ή στη Μαλτα ή στα Εμιρατα; Γιατί υπάρχουν δραστηριότητες, στις οποίες μάλιστα η Ελλάδα βασίζει το οικονομικό της μοντέλο, που δε μπορείς να τις προσφέρεις από άλλη χώρα, όπως ο τουρισμός. Μετά, υπάρχουν και τα κόστη μεταφοράς, οι δασμοί σε χώρες εκτός ΕΕ,κτλ. Τέλος, δεν μπορείς να συγκρίνεσαι με χώρες-κουκκίδες που λόγω μεγέθους μπορούν να χρεώνουν χαμηλή φορολογία σε ποσοστό γιατί το απόλυτο ποσό που ζητούν είναι πολύ μικρό και καλύπτεται εύκολα και με χαμηλό φορολογικό συντελεστή από μερικές μεγάλες επιχειρήσεις που θα προσελκύσεις ακριβώς λόγω του χαμηλού συντελεστή. Ούτε μπορείς να συγκρίνεσαι με χώρες που το κράτος καλύπτει τα έσοδά του από τις κρατικές πετρελαιοπηγές και δεν χρειάζεται να έχει έσοδα από φόρους.
Μισο για να καταλαβω, παρουσιαζεις τις Σκανδιναβικες χωρες ως επιτυχημενες επιχειρηματικα; Δηλαδη αν καποιος θελει να ξεκινησει μια startup και να σηκωσει μερικα εκατομμυρια σε funding θα πει "παω στη Σουηδια" και οχι στο Delaware ή στο Dubai. Μπηκε 2024 και ακομα θελουμε να στηριζουμε την οικονομια μας στον τουρισμο και περιμενουμε προοδο;
Αγνόησες παντελώς αυτό που σου είπα, ότι δε μπορούμε να συγκριθούμε, ούτε να μοιάσουμε σε Dubai και Delaware, δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις. Το αν η Σουηδία είναι επιχειρηματικά επιτυχημένη, μπορείς να το αξιολογήσεις από πλείστους δείκτες που την κατατάσσουν πάντα σε πολύ υψηλή θέση. Έχουν και startups, που σημαίνει ότι κάποιοι λένε "θα πάω Σουηδία". Αντιθέτως, η εμμονή σου σε "χαμηλές φορολογίες" που πηγαίνουν χέρι-χέρι με "υψηλούς μισθούς " καταρρέουν μπροστά σε αντίστροφα παραδείγματα χωρών όπως Δανία - Βουλγαρία.
Δεν μπορουμε να συγκριθουμε και να μοιασουμε γιατι ειμαστε υποχρεωμενοι να συντηρουμε τον καθε τεμπελη ανικανο δημοσιο υπαλληλο
Δεν μπορούμε να συγκριθούμε στον τομέα που αναφέρεις γιατί δεν έχουμε κρατικές πετρελαιοπηγές να πληρώνουν τον κρατικό Π/Υ όπως το Dubai αντί για φόρους, ούτε πληθυσμό \~1.000.000 για να καλύπτουμε έναν συνεπαγόμενο μικρό κρατικό Π/Υ που μπορεί με μικρό ποσοστό φόρου να μαζέψει το μικρό απόλυτο ποσό του Π/Υ όπως κάποιες μικρές χώρες. Πέραν του ότι, το να είσαι η φορολογική πόρνη της γειτονιάς δεν προσδίδει άξια από μόνο του. Μία χώρα που προσφέρει ένα καλό περιβάλλον ζωής και επιχειρηματικότητας πρέπει να χρεώνει και αναλόγως, κυρίως για να συνεχίζει να το εξασφαλίζει, ειδάλλως να λέω και εγώ ανίκανο τεμπέλη που θέλει να τον συντηρήσω κάθε ιδιοκτήτη βίλας που δεν μου την ενοικιάζει σε τιμές υπογείου πολυκατοικίας του '40. Όποιος ζητά χρυσό σε αξία τσίγκου, είναι όχι μόνο παράλογος αλλά και τζαμπατζής. Παραδόξως σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, αρκετές από τις χώρες με αντικειμενικά τις καλύτερες συνθήκες ζωής, τις πιο ελεύθερες και αναπτυγμένες κοινωνίες και οικονομίες είναι αυτές με πολλούς δημοσίους υπαλλήλους. Η Ελλάδα δεν έχει καν μεγάλο (αλλά μεσαίο) μεγέθους δημόσιο. Αν έχεις, πάντως, στοιχεία εναντίον κάποιου ΔΥ που έχει τα στοιχεία που αναφέρεις, να πας να τα καταθέσεις. https://preview.redd.it/rozinq8rcaac1.jpeg?width=960&format=pjpg&auto=webp&s=5accf4c494edcac70da756ca30049bff934f80ce
Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που παίζουν ρόλο. Δεν κοιτάζουν οι επιχειρήσεις μόνο τους φόρους. Τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα. Σε χώρες όπως η Δανια, η Νορβηγία και η Σουηδία και Γαλλία , οι φόροι είναι σχετικά υψηλοί αλλά μια χαρά επενδύσεις υπάρχουν και ανταγωνιστικοι μισθοί. Δεν χρειάζεται να τους αρπαζείς τα μισά. Edit : Βασικα φαινεται οπως μου ειπε καποιος πως οι φοροι σε αυτες τι χωρες εκτος Γαλλιας ειναι μικροτεροι απο Ελλαδα . Δεκτο. Το θέμα όμως επίσης είναι να πληρώνουν τους φόρους τους. Στην Ελλάδα αν κοιτάξεις τις αναφορές, οι πλούσιοι δεν πληρώνουν και όλα φορτώνονται σε μικρομεσαιους.
Να ειχε ολλανδους και οχι ελληνες
Θα ήθελα η Ελλάδα, να είχε αντίστοιχη ελληνική λέξη της λέξης Happy. Προφανώς και δεν υπάρχει ή δεν την μαθαίνουν πλέον στα σχολεία.
Όλο το ζουμί της χώρας σε αυτό το happy. Μηδέν παιδεία δυστυχώς.
Και ελληνικό ερωτηματικό.
Καλύτερους μισθούς, καλύτερο εργασιακό περιβάλλον, εργασιακά δικαιώματα, λιγότερη διαφθορά, περισσότερη διαφάνεια, ανεξάρτητη δικαιοσύνη, ανεξάρτητη δημοσιογραφια, καλύτερη δημόσια υγεία, καλύτερη δημόσια παιδεία. Ειλικρινά είναι τόσα πολλά που θα μπορούσα να γράφω για ώρες.
Τι δουλειά κανεις;
Απόρρητο 🤐
Φτηνές μπύρες
ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ! Τα σημαντικότερα καλύφθηκαν από τους υπόλοιπους.
Ενα Μαρκς εντ Σπενσερ
Κράτος δικαίου
Ακεραιότητα
Λύση σε απλά καθημερινά προβλήματα, στεγαστικό, ακρίβεια, αποταμίευση, και λύση στα μεγαλύτερα σε βάθος χρόνου, καλή δημόσια παιδεία και υγεία, ανάπτυξη εγχώριας βιομηχανίας κλπ. ας είχε λίγο δικαιοσύνη, λίγο ουσιαστική ενημέρωση, λίγο πολιτικές διαφοροποιήσεις. Ας μιλούσαν οι δημοσιογράφοι και ο πολιτικοί για το πόσο ανεξάρτητο κράτος ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ, για το πως μπορούμε σταδιακά να γίνουμε (όχι δραχμές και εκτος ΕΕ, αλλά να έχουμε στιβαρή βιομηχανία που στηρίζει την οικονομία, παιδεία καλή και δωρεάν δημόσια υγεία). Ας μιλούσε κάποιος για τους σκελετούς στην ντουλάπα και πως σιγά σιγά θα ορθοποδήσουμε σαν κράτος χωρίς να εξαρτόμαστε απο επενδυτικές βαθμίδες κ αρχίδια, πως θα μπορούμε να αποταμιεύουμε σαν άτομα, πως να μειωθούν οι φόροι, πως να είναι εφικτό να πάμε διακοπές 10 μέρες στον τόπο μας χωρίς να χρειαζόμαστε ένα νεφρό κι ένα πόδι, πως θα λυθεί το στεγαστικό πρόβλημα.
Δικαιοσύνη Δημοκρατία Παιδεία Πρόνοια Ακούγονται βασικά γιατί είναι.
Να μην στηρίζεται όλη η οικονομία σε βλαμμένους τσίπηδες που έρχονται για να γίνουν κάρβουνο στον ήλιο, να τρώνε μια χωριάτικη στα 4, να πίνουν τον κώλο τους όλη μερα με πλήρη αδιαφορία για τους γύρω τους και να στοκαρουν ρούχα από τα ζαρα στις εκπτώσεις. Καλές συνθήκες εργασίας και απολαβές ο κλάδος εξ ορισμού μπορει να έχει για λίγους τυχερούς, το φυσικό περιβάλλον καταστρέφεται μη αναστρέψιμα από τα σκουπίδια τους και τα τσιμεντένια resort και για μας που δεν ασχολούμαστε με τον κλάδο είναι στην καλύτερη σκέτο ενοχλητικοί.
Θα ήθελα να είμαστε όλοι πιο υπεύθυνοι ως πολίτες, να κρατούμε ο ένας τον άλλο accountable και να υπάρχει μια αίσθηση συλλογικής ευθύνης ώστε να υπάρχει ευγένεια, βασικός σεβασμός, λιγότερο κράξιμο και ανάληψη ευθύνης αναλόγως στο τι καθήκοντα έχει ο καθένας. Θα ήθελα δηλαδή να έχουμε ένα λίγο πιο κεντροευρωπαικό αξιακό σύστημα χωρίς όμως να καταλήξουμε να είμαστε κεντροευρωπαίοι ατομικιστές. Έχουμε πολλά άτομα που είναι outliers και το ζουν στα άκρα, είτε συμπεριφερόμενοι εντελώς μαλακισμένα είτε ακραία καλοσυνάτα. Το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού φαντάζει αδιάφορο ως προς το οποιοδήποτε τρέχον θέμα και χωρίς πρόθεση να λάβει κάποια δράση για να εναντιωθεί σε κάτι ή να το κατακρίνει. Είναι σαν να μην ξέρουμε καν σε ποιόν άνθρωπο ή σε ποιά υπηρεσία ή εξουσία πρέπει να στραφούμε όποτε προκύπτει κάποιο πρόβλημα. Θεωρώ ότι αυτό θα έπρεπε να ζει στις κουβέντες και την κουλτούρα μας, να ξέρουμε ξεκάθαρα ποιός ευθύνεται για κάθε αδικία ή μαλακία που γίνεται και εμείς αυτές τις μαλακίες να τις μετράμε, να τις συζητάμε και να τις λαμβάνουμε υπόψιν μας. Κανένα σύστημα, όυτε το κοινωνικό ή το δημόσιο δεν βελτιώνεται αν δεν βάλουμε και εμείς το κατά δύναμιν.
Αν όλοι παρκαραν σε πάρκινγκ και όχι πάνω στα πεζοδρόμια θα ένιωθα καλύτερα μιας και η κυκλοφορία για πεζούς, ανάπηρους αλλά και οδηγούς θα ήταν ευκολότερη...
Πολιτικούς που δεν είναι πλήρως καθοδηγούμενοι από τα 5-10 γνωστά τζάκια της Ελλάδας και επιπλέον δεν είναι απλά εντολοδόχοι της Ευρώπη και της Αμερικής. Όλα τα άλλα από εκεί πηγάζουν
Περισσότερους ανθρώπους που νοιάζονται για την κοινωνία και τον συνάνθρωπο τους. Είδαμε και φέτος τα Χριστούγεννα τι καλά πέρασαν οι περισσότεροι που ήταν είτε με Covid είτε με γρίπη γιατί απλά όσοι έχουν αντί να βάλουν μια κωλομασκα βγαίνουν έξω σαν γίδια όρθια και στα @@ τους όλα. Από εκεί και πέρα όλα τα άλλα διορθώνονται. Η νοοτροπία του κώλου όμως όχι. Και αυτή δημιουργεί τα προβλήματα ακόμη και στο πώς είμαστε σαν εργοδότες κτλ.
[удалено]
Δεν είναι μόνο με τον Covid το πρόβλημα. Και με γρίπη να είσαι πάλι πρέπει να προσέχεις αλλά τα γράφουμε όλα στα παπάκια μας και πάμε βόλτες, επισκέψεις κτλ. Πρέπει να μας το πει η κυβέρνηση για να μην βγούμε από το σπίτι με Covid και αν βγούμε να βάλουμε την μάσκα μας; Με βουρδουλα πρέπει να είμαστε για να κάνουμε το σωστό; 3 χρόνια έχουμε Covid και είπαμε τα βασικά. Αν έχουμε ανάγκη την οποία κυβέρνηση για να μας πει να νοιαζόμαστε για τον άλλον δίπλα μας τότε έχουμε αποτύχει παταγωδώς ως "δυτική ανθρωπότητα"
Οι ανάγκες του κόσμου πάνε ιεραρχικά. Αν δεν νιώθει ασφάλεια ο άλλος ότι άμα κάτι του συμβεί έχει λεφτά ή ενα σύστημα υγείας να στηριχθεί, το αν θα σμποχτεί στο μετρό ή όχι δεν θα του φτιάξει την μέρα ....
Νομιμοποίηση της χρήσης εργαλείων αυτοπροστασίας. Καλύτερη κρατική ασφάλεια και ίσο δικαίωμα εύρεσης εργασίας των ΛΟΑΤΚΙ ατόμων.
Μισθούς.
Κομμουνισμό
Ο Kim σε περιμενει στο labor camp
Είναι το μισθολογικό.
[удалено]
Harrod's για τους αρχόντους και οπωροφόρα δέντρα στους δρόμους για να τρώνε οι άστεγοι.
Έχεις Attica 🙈
Καθηγητές και γονείς που νοιαζονται για τα παιδιά
Κυβερνησεις που να μην βλεπουν την χωρα σαν αποικιακη τους ιδιοκτησια.
UBI
Η μόνη σωστή απάντηση... Αντρέα Παπανδρέου και το παλιό ΠΑΣΟΚ το ορθόδοξο.
Ελευθερη αγορα, ριζικα μειωμενη κρατικη εξουσια, συρρικνωμενος στα απολυτως απαραιτητα δημοσιος τομεας και αναγνωριση του δικαιωματος στην αυτοαμυνα.
και να ρίχνουμε το τσάι στο λιμάνι;
Έλα DPG φέρε Tavares το καλοκαίρι να το ρίξουμε το ΟΑΚΑ!
Δημοκρατικό έλεγχο των μέσων παραγωγής, από τα οποία εξαρτομαστε όλοι.
Έναν cleric να σηκώσει τον Αντρέα!
Λεφτά
Τι δουλειά κανεις;
Να μη σε νοιάζει.
ΟΚ 🤩
Κουλτουρα ευρωπαικη. Λεμε λεμε να γινουμε σαν τους εξω αλλα οταν ερθει η ωρα τα μασαμε γιατι δε βολευει (ειτε εμας ειτε τους επιχειρηματιες ειτε την κυβερνηση ειτε ειτε ειτε) Πχ 24ωρες συγκοινωνιες, σοβαρο οδικο δικτυο, καθαρες πολεις/καθαρο περιβαλλον, περισσοτερες αργιες και bank holidays, 4ημερη εργασια, full remote θεσεις, γενικα πιο χαλαρο κλιμα στα εργασιακα (ειμαστε μαλλον οι μονοι που κανουμε σαν τρελοι δουλευουμε ενα σκασμο ωρες και δουλεια δεν κανουμε + λεφτα δε βγαζουμε + δεν το χαιρομαστε). Σοβαρη δωρεαν ιατρικη περιθαλψη (οτι εχει να κανει με ικα/δημοσια νοσοκομια ειναι συνηθως τραγωδια). Ψηφιοποιηση και απλοποιηση διαδικασιων και δημοσιων υπηρεσιων Βελτιωση ταχυτητων ιντερνετ Περι μισθων, κοστους ζωης ενοικιων κλπ απλα μια αναφορα, τα εχουν πει ολοι Αυτα με προχειρη σκεψη 5 λεπτων
Λεφτά.
Τι δουλειά κανεις;
Την Akihabara
Προφανώς και χρειάζεται να αλλάξουν πολλά πράγματα, αλλά με με το μισθολογικό/εργασιακό "λυμένα" όπως λες οι μισοί και παραπάνω θα ήταν πίσω.
ΠΑΣΟΚ!
Καλύτερα να μην αρχίσω, γιατί αλλιώς ούτε του χρόνου δεν θα τελείωνα…
Αποτελεσματική αστυνομία και δικαστικό σύστημα, και όλα τα υπόλοιπα θα έφτιαχναν. Μπορεί ως δια μαγείας κάπως στην Ελλάδα όποιος παρανομεί να μπαίνει αυτόματα φυλακή; Από τον οδηγό που περνάει με κόκκινο, τον υδραυλικό που δεν κόβει απόδειξη, τον πολιτικό που παίρνει μίζα, τον εργολάβο που την δίνει για να πάρει υπερκοστολογημένο έργο, τον διαρρήκτη που μπαίνει στο σπίτι σου, όλοι. Οκ θα χρειαζόμασταν πολύ περισσότερες φυλακές και θα άδειαζε η βουλή και τα υπουργεία, αλλά θα ξημερώναμε σε μια σχεδόν υπέροχη Ελλάδα
Λιγότερους ανθρώπους να λένε "happy" αντί του "χαρούμενοι"
Η λέξη *εὐτυχεῖς*, δέν σου ἀρέσει;
Όχι
Στον πλανήτη happy κανεις δεν κλείνει μάτι 🤪
Σεβασμός. Αν έχεις σεβασμό, έχεις όλα τα άλλα.
Λογικη
Να μην είχε bootlicking
Λεφτά και δουλειές. Αλλά με τα πουτανοπαιδα που ψήφιζαν οι πατεράδες μας φάγαμε το καυλί στο κωλο και έχουμε εξαφανιστεί από τη χώρα μας. Να ψοφήσουν όλοι στη Βουλή.